Vasárnap!

Blőe...nehéz magam túltenni rajta :D

De legalább ha visszagondolok a hétre akkor veszem észre mennyi minden történt velem 
Volt ezen a héten:

Zumba 
Vásárlás
Fogorvos, ami nem is volt olyan szörnyű
Még több vásárlás
Karácsonyi vásár 
Forralt bor 
És meg is gyógyultam :)

Azt hiszem ha ilyen sok szép és jó dolog történik az emberrel egy héten akkor nem is olyan vészes ez a vasárnap, ezentúl a vasárnapot a hét szép emlékeinek felidézésével töltöm a blogon egy bejegyzés erejéig.


Úgy érzem jó választás volt ez a két szín.


Sikerült sok mindenre szert tennem és a legjobb az egészben hogy semmiben sem csalódtam, amiről még nem volt bejegyzés azokról majd hamarosan érkezik.


úúú ez a becsillanás nagyon adja 

Imádom ezt a parfümöt, főleg így a hideg téli napokban, a sálamra és a kabátomra fújtam belőle de még mindig isteni az illata 




Egyik nap hazafelé benéztem a postaládába és tádám ott volt egy apró kis barna boríték nekem címezve gondoltam hogy a fülbevaló lesz az azóta is imádom 



Forralt bor  idén ez volt az első, amit a vásárban lehet kapni vagy túl drága vagy túl cukros és rossz ízű ezért elkészítettük a sajátunkat igaz kb 1700 forint volt de 4 emberre elegendő mennyiséget készítettem, nem csak 1-2 decit.Úgyhogy tegnap este x-f közben ezt iszogattuk, őszintén én nagyon örülök hogy kiesett ez a banda mert egyszerűen hányingert kaptam tőlük...bocsi azoknak akiknek a szívük szakad meg most :P

Egy két tippet azoknak akik otthon szeretnék elkészíteni a saját forralt bor csodájukat.
De persze mindenkinek a saját ízvilágát kell tükröznie...az enyém picit erősebb és gyümölcsösebb mint az átlag.

1 liter édes vörös bor
1-2 narancs felszeletelve 
1-2 szelet alma
1 rúd fahéj
3-4 szem szegfűszeg 
3-4 vékony szelet gyömbér
Fél liter gyümölcslé (narancs-alma-meggy)
Cukor/méz igény szerint 

Ezt feltesszük főni de nem forraljuk fel, mert akkor az összes alkohol távozik a borból, amikor forrni kezd lezárjuk a tüzet és 5 percig lefedjük ez idő alatt az ízek össze érnek.

Én nagyon szeretem 



Fehérboros gránátalmás gyümölcs saláta 


omnyomnyom 



A karácsonyi zenék ideje is elérkezett már csak ezeket hallgatom :)

Szóval ha valaki tud jó karácsonyi számokat kééérem linkelje be, mert kezdek kifogyni...

Facebookon a második nyertes sem jelentkezik egyenlőre az ajándékért :S pedig olyan sokan szerettek volna nyerni és én kétszer is pont olyan embert sorsolok akik nem igazán érdeklődnek...


Hát ennyi lett volna a hálaadás a kellemes percekért a héten 



-Rita

6 megjegyzés:

  1. uhh mekkora jó kép lett a parfümös! ;)
    a fülbevaló pedig nagyon édi :)
    az inni/ennivalós képeid meg mindig olyan guszták <3

    VálaszTörlés
  2. uh az a sali nagyon jól néz ki :)

    VálaszTörlés
  3. http://www.youtube.com/watch?v=J-8VCL4uSUc&ob=av2e
    ez a kedvencem:D

    VálaszTörlés
  4. Nóra-Köszike, úgy sajnálom hogy nincs fényképezőm amivel normális minőségű képeket lehetne készíteni :( nah majd talán a szülinapomra...:D

    kulturmosoly-nagyon finom (volt)és főleg a leve mert tokaji aszú került bele és sok piros gyümölcs fele fagyasztva, bár igazából nyári ízek és a hideg miatt is nyárias de azért most sem volt rossz :D

    Lívia-jajj köszike nem is tudtam hogy ezt ki énekli csak a reklám miatt ismerem :D

    VálaszTörlés
  5. forraltbor <3 nyammmi :$ annyira cuki a fülbevaló *-*

    VálaszTörlés
  6. nyammer :) jó kis poszt, minden tetszik!! :)

    VálaszTörlés