Mennyit ér a sminked?

Már több helyen olvastam ezt a bejegyzést és nekem nagyon megtetszett, mert kíváncsi voltam, hogy amit én készítek általában smink mennyibe kerül, persze ez nem egy alkalomra elegendő mennyiség hanem hónapokra elegendő, de azért mégis kiszámoltam hogy kb fél év alatt "mennyibe kerül az arcom" :)


Itt sorakoznak a kis szépségek amiket legtöbbször használok egy átlagos smink elkészítéséhez.


Arcra való termékek:

Sleek pirosító: 1400 ft
Alverde alapozó: 1590 ft
Alverde arckrém: 1200 ft
Alverde púder: 1300 ft
Orfiflame korrektor: 1300 ft
Essence púder: 800 ft
Catrice korrektor: 390 ft

7980 ft


Szemrevaló termékek:

Catrice paletta: nyeremény játékon jutottam hozzá 
BF szemhéjpúder:250 ft
Szemceruza arany színű: 125 ft
Szemöldök ceruza: ősrégi/ felbecsülhetetlen érték
Oriflame szempilla spirál: 650 ft
Szemhéjtus: 450 ft kuponnal vettem 

1475 forint

Szájra való termékek:
Balea ajakápoló: 350 ft
Isana ajakápoló: 290 ft
Alverde rúzs: 1200 ft
Barry m rúzs: 1200 ft
Alverde szájfény: 490 ft
Essence szájfény: 700 ft


4230 forint


Alverde és Barry m rúzs 


Essence és Alverde szájfény


Én kb 13685 forintot költök kb félévente a sminkemre ez kb napi 100 forintnak felel meg, de nem sminkelek minden nap, szóval bőven elvagyok ebből a mennyiségből hónapokig :)

Azt hiszem ebből a pénzből könnyedén be lehet vásárolni egy alap sminkszettet, úgy hogyha otthon is van egy két dolgunk vagy pedig ajándékba kérünk ezt azt karácsonyra mikulásra :)


Remélem többen is kedvet kaptok hogy elkészítsétek kíváncsi vagyok ki milyen szettet pakol össze..



-Rita



2 megjegyzés:

  1. Arc: ~5200 ft (garnier bb krém, arckrém, korrektor)
    Szem: ~4500 ft (2 5ös paletta, 2 duó, spirál)
    Száj: 769 ft (ajakápoló :D Lázad a párom a szájfény ellen)

    Nem is olyan sok, ha nem vesszük a kb 8 ezer forintnyi arctisztítót, amit napi kétszer használok, hogy ne kelljen rendes alapozó és púder. A pirosítóval meg még barátkozok így napi szinten még nem használom, nem akarok vicces bohóc lenni, mint sok lány akit a buszon látok.

    VálaszTörlés
  2. Megcsináltam ééénis, nagyon élveztem összeszámolgatni a dolgokat :) ---http://rougeandstyle.blogspot.com/2011/12/mennyit-er-az-arcod-tag.html

    VálaszTörlés