Őszi napsütés!

Ez a mai nap csodás volt, meleg, napsütés, filmezés és süti.
Sőt elkészítettem előre egy két bejegyzést is.

Látom, hogy nagyon sokan jelentkeztek a játékra ennek nagyon örülök és szépen gyarapodnak az új olvasók is, amit nagyon köszönök.  

És nagyon jól esik a sok sok pozitív komment és hasznos tanács :)

És már számotokra is szembetűnő a karácsonyi dizájn valamint a muffin menü.
Azért ilyen korai mert imádom a karácsonyi készülődést és a hangulatot valamint a játékot is meg hirdettem és így éreztem egységesnek.

Egyenlőre nem kívánok drasztikusan változtatni az oldalon, mert így érzem olyannak amilyen én vagyok, az egészet én csináltam (és a kedvesem), de 2012 első felében egy új dizájnt tervezek de addig is maradnak a muffinok :D



 Banán kenyér imádom, dupla adagot készítettem tegnap este.
Egész nap ezt ettem és teát ittam :D szép volt 


dió,banán,csoki,kakaó 
omnyomnyom


 Annyira örülök mert fényben gyönyörű az új hajszínem, vöröses barnás *.* már nem szerettem a feketét, de ez a "jeges gesztenyebarna" nagyon tetszik.


Valami ilyet szeretnék csak picit barnábbat, de kb ilyen hosszút.





Nagyon szeretem az új sapit, és meglepő módon nagyon meleg, pedig elég "lyukacsos" és vékony.


Mondom nem tudom magam túltenni a körömlakkon :P
Nagyon kedvenc  


Sajnos masnis fülit még mindig nem találtam :(

Most megyek filmezek és megálmodom, hogy holnap miről legyen bejegyzés, ha van valami ötletetek ne tartsátok magatokban.



-Rita




12 megjegyzés:

  1. amikor két kép van egymás mellett rólad, a második..... egyszerűen GYÖNYÖRŰ vagy!!!

    VálaszTörlés
  2. Jaj ne kínozz, most megkívántam a banánkenyeret este tízkor és fogyózok:DD
    Nagyon szép színe van a hajadnak egyébként :)

    VálaszTörlés
  3. Szia. Masnis fülbevalókkal van tele a Claire's nevezetű bolt :)
    Boltok vannak: Budaörsön (Auschan), Budatétény (Campona), Győr ( Árkád)
    Hajrá ^^

    VálaszTörlés
  4. Írni akartam, hogy írj már egy bejegyzést a banánkenyér receptjéről, de a biztonság kedvéért megnéztem a régebbi bejegyzéseket és ott van :) Rég óta akarok már sütni, ez tökéletes recept ki fogom próbálni. Köszii :) *Chanel

    VálaszTörlés
  5. adrus-de édes vagy, de szerintem csak azért mert homályos a kép :P bár nem értem hogy minden képen miért nagy a z orrom mikor a való életben nem is ilyen :D de mindegy is

    Annie- igeeeen tuudom :( de itt szegeden még nincs :S egyedül egy megfelelő masnit találtam de az egy gyűrű volt az i am -ben mert nekem ilyen szép formájú strasszos ezüst kellene :D reméééélem találok

    Coco-Chanel-igen már egyszer feltöltöttem, de azóta is csak ezt az egy receptet használom, mert még 2 nap után is isteni, bár nem tudom kinél tud megmaradni tovább mint egy nap :D tényleg érdemes kipróbálni mert wááá

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik a hajad!Fulbevalot erdemes ebayen is nezni,biztos van belole sok,en altalaban onnan rendelek ilyesmiket.

    VálaszTörlés
  7. Szép vaaaagy :) és nagyon tetszik a hajad színe :)

    VálaszTörlés
  8. Szia Rita!
    Én a párom miatt elég sokszor vagyok Budaörsön szóval,ha legközelebb megyek a Claire's-be akkor, ha gondolod leírom, hogy mennyibe kerülnek a masnis fülik (csinálhatok képet is róla, ha kell) és ha legközelebb megyek meg tudom neked venni, aztán feladom postán :)

    VálaszTörlés
  9. Ezek vannak:

    http://www.claires.com/store/goods/Teens/cat310108/Studs/p58181/Tie-It-Up-With-A-Bow-Stud-Earrings/

    http://www.claires.com/store/goods/Teens/cat310108/Studs/p82373/Crystal-Bow-Studs/

    http://www.claires.com/store/goods/Teens/cat310118/Sterling-Silver/p63702/Black-Bow-Affair-Earrings/

    http://www.claires.com/store/goods/Teens/cat310118/Sterling-Silver/p12857/Pretty-Polish-Bow-Studs/

    http://www.claires.com/store/goods/Teens/cat310112/6-Pair-Set/p88403/Whimsical-Studs-Set/

    http://www.claires.com/store/goods/Teens/cat310112/6-Pair-Set/p79235/On-a-Whim-Set/

    http://www.claires.com/store/goods/Tweens/cat310283/Studs/p75404/Sprinkle-of-Sparkle-Bow-Studs/

    http://www.claires.com/store/goods/Tweens/cat310283/Studs/p52832/Pretty-in-Pink-Studs/

    húúh elég sok lett :D

    VálaszTörlés
  10. Annie nagyon aranyos vagy :) de épp tegnap rendeltem Ebayrő és darabja nem volt több mint 400 forint, szóval nagyon örültem :) csak ki kell várni míg megérkezik de sebaj :D

    VálaszTörlés
  11. Nekem is ugyanilyen a sapim és tegnap én is ezzel a hajfestékkel festettem a hajam :D

    VálaszTörlés