Csillámos francia barackos-nude köröm!

A múltkor vásárolt lakkokkal készítettem el.
A barackos pasztell árnyalat az alap.
A végét a lovely fehér díszítő lakkal húztam meg.
És fölé került szintén egy lovely ezüst csillámos vonal.
Legvégül egy fényes átlátszó fedőlakkal fejeztem be.

A száradás elősegítésére jeges vízbe tettem a körmeimet.







Szerintem nagyon szép szolid körömfestés ami percek alatt elkészül.

Egyébként az előző csillámos lakkot képtelenség volt lemosni :S vagy egy órán át próbálkoztam, befóliáztam súroltam, de alig jött le így is, és a sok körömlakk lemosó kiszárította  kezem, így igénybe kell vennem egy hidratáló mézes pakolást, erről majd bővebben írok.


Remélem nektek is tetszik :)

-Rita

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szép! Biztos Én is megpróbálom majd elkészíteni!

    VálaszTörlés
  2. nagyon szép az a barackos alapszín! meg tudnád mondani, milyen márka hányas árnyalata és hol lehet beszerezni? előre is köszi

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép :) Az a kis csillám nagyon feldobja :)

    VálaszTörlés