Sleek és Barry m!

Néhány napja vagy már lehet, hogy egy hete annyira meg tetszett a Barry m 147-es peachy pink nevű árnyalata, hogy gondoltam megrendelem, de közben megtetszett a Sleek Rose Gold pirosítója is, szóval ketten jöttek.


Sleek Rose Gold, Barry m 147

A pirosító 1400 forint
A rúzs pedig 1200 forint 


Nagyon tetszik, hogy ilyen jól harmonizálnak egymással :)


A méreteket tekintve nagyon kicsi mindkettő a kezemben elvérnek.
De jóból is megárt a sok, valószínűleg így sem fogom őket maradéktalanul elhasználni.



Így néz ki a rúzs rajtam, sajnos bent készültek vaku nélkül sötétben, de a pigmentáltságát így is lehet látni.

De megszeretném mutatni, hogy valójában milyen a színe, én imádom  



Barry m 147 rúzs 

Külső: Matt gumis fekete kis rúzsocska, jól záródik, kisebb mint az átlagos rúzsok.
Használat: Kellemes az állaga, matt a finise egy rövid időn belül megszárad és akkor nem lehet letörölni könnyen, tehát nagyon tartós, egy kicsit szárít de ez elnézhető neki, mert ha valóban tartós rúzst szeretnénk akkor ez tökéletes, rajtam kibírt egy edzést közben ivást, és itthon töröltem le.
Összességében: Ha valaki tartós rúzsra vágyik vagy csak megtetszett neki ez az árnyalt (én más drogériás márkáknál nem találtam) azoknak ajánlom.Az ára 1200 forint a Makeup Plazától rendeltem.



Sleek Rose Gold pirosító 

Külső: Egy picike fekete nagyon igényes (bár az ujjlenyomatokat gyűjti) csomagban van a pirosító, plusz pont a tükör.Nagyon masszív, van neki súlya még az apró mérete ellenére is. Csodálatos az árnyalat.
Használat: Nem porzik, könnyű a felvitele, nagyon tartós és a kapott szín pedig csodálatos.Apró arany csillámok vannak benne.
Összességében: Nagyon örülök, hogy ezt az árnyalatot választottam, igaz ha valaki ilyet használ akkor ügyelni kell nehogy túl sminkeltnek tűnjön főleg az én esetemben, a nagy kontraszt a fehér bőröm és a fekete hajam között.Az ára 1400 forint  a Makeup Plazától rendeltem.


Én csak ajánlani tudom nektek ezt a két márkát mert csodálatosak a termékeik, sok sok szín és kedvező ár.

Plusz megszeretném mutatni az Alverdés rúzst amit még múltkor vettem.





Kellemes fényes az állaga, de meglepően jól fed egy picit beleül a ráncokba, ha valakinek nem simák az ajkai, de erre nemsokára jövök egy tippel!

Nekem mindkettő rúzs nagyon tetszik, mondjuk ezért is vettem meg őket.





-Rita







5 megjegyzés:

  1. Gyönyörű a rúzs és a pirosító is, és együtt még szebbek :)
    A pirosítót már nagyon régóta szeretném de ezek után muszáj lesz megvennem hozzá a rúzst is ha majd rendelek:))

    VálaszTörlés
  2. Imádom ezt a pirosítót és rúzst. Nagyon összeillenek. Lehet én vagyok a béna, de neked a pirosító nem nyílik nehezen? Nekem sikerült már kétszer belekapni ahogy kinyitottam.

    VálaszTörlés
  3. Belle22-nekem is nagyon nehezen nyílik és a frissen lakkozott körmömmel amiről én már azt hittem megszáradt szépen felszedte a lakkot :S

    VálaszTörlés
  4. Szia Rita, megkérdezhetem, hol szerezted be ezt a rúzst? Látom, hogy már egy éves ez a bejegyzés, de hátha még elér az üzenet. A sminkkel.com oldalon elvben lehet rendelni, de most nincs készleten, máshol nem láttam. Nagyon szeretném... :)

    VálaszTörlés