Egy kis zsákmány és vélemény!



Ismét vásároltam egy két újdonságot.

A hajvégápolót már több éve használom, de mostanában nem vettem meg újra, mert kicsit drágállom 1500 ft, de volt a dm kuponom között egy 50%-os és azt erre váltottam be.Úgyhogy nagyon örülök neki mert nagyon szeretem.Erről még később írok.


A deót krémmánián láttam meg hogy alumínium mentes és még használ is, szóval biztos voltam benne hogy ha megtalálom megveszem és mivel csak 350 forint volt nem is gondolkodtam sokáig, jött velem.

Balea med hautneutral izzadás gátló balzsam alumínium nélkül

Külső: Egyszerű műanyag csomagolás nekem tetszik ez a kék külső, a magyar leírás a tetejére van ragasztva, fel van tüntetve kis cédulán hogy nincs benne alumínium.

Használat: Kellemes lágy balzsam van a dobozban nagy golyója elegendő mennyiséget vesz fel,nem ragacsos gyorsan szívódik fel, nem hagy nyomot.Az illata nekem erős de gyorsan elillan felkenés után.

Összességében: Nagyon örülök, hogy megtaláltam a napokban, mert ilyen olcsó ilyen jó dezodorra nehéz találni, és ami a legjobb az egészben hogy tökéletesen véd az izzadás ellen :)

Mindenkinek ajánlom akinek fontos, hogy alumínium mentes dezodort használjon, és eddig nem vált be neki más alternatíva vagy túl drágának tartja azokat amiket eddig használt.
Én veszek a húgomnak is remélem neki is tetszeni fog :D



Régebben írtam, hogy egy két helyen nagyon száraz a bőröm és hámlik is ezért nem sminkelek...ez a maszk azt ígéri hogy csökkenti a szárazság foltokat és nedvességgel tölti fel az arc bőrt.
Jól hangzik 

Balea nedvességpótló maszk 
2x8 ml
Aloe verával és shea vajjal 

Külső: Szeretem ezeket a két részes maszkokat mert nem kell kibontva tárolni őket, pont annyi mennyiség van benne ami elegendő az arc és a nyak bőrőre.Kellemes lágy krém van a tasakokban illata nagyon kellemes nem túl erős.

Használat: Radírozás után szoktam maszkokat vagy szérumokat használni, ezzel is így tettem.Tisztítás után 15-20 percig fent hagytam majd egy nedves kendővel letöröltem, nem kell lemosni.Nagyon jól hidratál puha lesz tőle a bőr, nem zsíros, nem feszül és a száraz foltok is sokkal lágyabbak és kisebbek lettek.

Összességében: 250 forint körül kapható egy tasakkal amiben 2 adag van és ez kb egy hétre elegendő.Szerintem minden fillért megért mert érzem a hatását, annak akinek száraz vízhiányos bőre van azoknak csak javasolni tudom mert csodálatos.Sokáig gondolkodtam a boltban de örülök, hogy ezt választottam, régebben a Rossmannosat használtam de azok csak rosszabbak voltam mint előtte, szóval féltem, hogy ezzel is így járok de nem...




-Rita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése