Hópelyhes köröm!

Tudom volt már hópelyhes de az csak egy amolyan próba változat volt, mert igazából egy szivacsos alappal szerettem volna elkészíteni, ami most sikerült is.

Ennél nincs is egyszerűbb technika, csak kell egy picike szivacs és ezzel felütögetjük a kívánt színeket.
A mi esetünkben egy halvány és egy sötétkéket valamint a legvégére egy nagyon kevés  feketét.


Néhány helyre rakunk pici fehér pöttyöket, én ezt egy hurka pálcával szoktam csinálni.


Elkészítjük a hópelyheket, először egy keresztet majd még egy egy szárat húzunk minden derékszög közé.


A tetejét áthúzzuk ezüstös csillámló lakkal.


Végül a pihék közepére rakunk egy két strassz követ, de szétszórva is felkerülhetnek.


Végül pedig egy átlátszó lakkal fixáljuk az egészet.


És kész is

(bónusz láb kép :P)


Az Erzsitől kapott elképesztően szép kék Orly lakkot használtam a végére.
Imádom  

Nekem nagyon tetszik, igaz még kicsit korai, de hogy időben legyen egy két ötletetek elkészítem őket :)




-Rita

3 megjegyzés: