Karácsonyi körmök,magyal!

Mint ígértem most jön egy karácsonyi magyalos köröm!

Nagyon egyszerű az elkészítése és szerintem nagyon mutatós :)



Alapnak egy egyszerű arany bézs színt választottam
Utána megrajzoltam a fehér vonalat.


Ezután egy csillámos lakkal a fehér fölött húztam egy vékony vonalat.
Minden körömre tettem 3 piros kis pöttyöt ezek a magyal kis gyümölcsei.
Majd megrajzoltam a leveleket, nem akartam túl bonyolítani, így inkább az egyszerűségre törekedtem, hogy egyformábbak legyenek.


Végül pedig egy átlátszó lakkal fixáltam.

Szerintem nagyon szép, és könnyű az elkészítése.


Remélem nektek is tetszik :)

Jó éjszakát, én szépen megeszikélem az általam sütött tonhalas pizzát ..




-Rita


8 megjegyzés:

  1. szép körmöcskék a pizza meg hmm, nagyon éhes lettem :))

    VálaszTörlés
  2. oh,a végére nem kellett volna ez a kép :D
    szuperédes a körmöd :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon szép lett :) én is benyomnám azt a pizzát :D

    VálaszTörlés
  4. :D hehe, szeretek pizzát sütni, egyszer kellene tartani egy giga-mega bloggernia találkát és akkor mindenki elkészíthetné a specialitását és közben körömlakkoznánk meg sminkelnénk :D jó móka lenne :D Am köszike mindenkinek ;)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépek lettek a körmeid:) Nekem is lassan el kell gondolkodnom karácsonyi mintákon :)

    VálaszTörlés
  6. uuuristen nagyon jo lett a körmöd:)) meg is csinálom tuti, dejiooo már :) baromira tetszik:)) a pizza pedig nyammiii :)bloggerinatali simán lehetne:)

    VálaszTörlés
  7. Szia, nagyon tetszik a karácsonyi köröm 5leted :) mivel itthon vagyok betegácsiban így sztem hamarosan ki is próbálom :)
    Indítottam én is egy blogot, ahol leginkább karácsonyi dolgokat teszek közzé :) ha gondolod lesd meg:
    http://torpefenyo.tumblr.com/

    üdv,
    Kata

    VálaszTörlés