Néhány szerzemény!


Ma egész délelőtt csak szaladgáltam minden hova.
De délután is ugyan ez lesz, szóval amíg van időm megmutatom miket vettem, van köztük olyan amit a facebookon egy mini nyeremény játék keretében sorsolok ki, szóval hajrá!

Tehát, mint kiderült holnap fogorvos :S
Így megvettem az álom fülbevalót, hátha segít :D



1590 forint volt, az Árkádban nemrég nyílt claire's-ben.

Imádom, pont ilyet akartam.
Olyan jó érzés amikor kinézek valamit és sikerül megvennem.



A kincses szigetben vettem ilyen köröm dísztárcsát.
299 forint volt, nagyon tetszik mert nem csak gyümölcsök hanem virág és cica is van benne, amiket lehet télen is használni.Alig várom hogy kipróbáljam, remélem sikerül  :P


Vettem szintén a kincsesben körömlakkot egyik sem az enyém, az arany és a zöld anyunak lesz a piros pedig a mini nyeremény játékon vesz részt.



Nagyon tetszik ez az arany körömlakk, remélem anyunk is fog.
375 forintba került, nagyon sok színben van, lehet magamnak is nézek egyet kettőt.


Anyu ajándékát becsomagoltam egy hópelyhes szatén zsákba, és mellé egy ecsetet is vettem,mert megtetszett neki az enyém :)



Vettem egy gyönyörű szemceruzát is, ebből a színből kettőt is egyet magamnak egyet nektek.
Nekem nagyon tetszik, a zöld amit szintén a játékon lehet nyerni nekem már megvan.
Megmutatom, hogyan is néz ki.


Ez is nagyon tetszik ezért is vettem nektek is, ami a legjobb hogy arany fénye van így tényleg igazán karácsonyos színeket sikerült összeválogatnom.


Vettem fogkrémet mert elfogyott az előző, már régebben is írtam róla, nincs ennél jobb.
Ha valakit érdekel akkor katt IDE!

És vettem az új bakancshoz egy ápoló habot, ami tisztítja az anyagot, és lepergeti a vizet, elvileg havonta kell csak használni, egész nagy csomagolás 1290 forint a Deichmannban.
Kipróbáltam és a használata nagyon vicces, mindenhová sikerült belőle fújnom csak talán pont  a cipőre nem :D de remélem beválik nem úgy mint az előző.


Valamint egy ajakápolót, amit a Krémmánián nagyon sokan ajánlottak ITT olvashattok bővebben róla.
Balea ajakápoló aloe verával 10ml.

Egyenlőre csak azt tudom róla elmondani, hogy nagyon olcsó 350 forint, tiszta jó összetevők, kellemes illat és meglepően finom krémes állag, jó érzést nyújt, szép fényes kicsit tejfehér a színe de az ajkakon ez nem látszik.


A sok pozitív vélemény és a megkapó első benyomás alapján csak is ajánlani tudom, de huzamosabb használat után bővebben is írok róla.




Vettem néhány anyagot, mert épp egy masnis táska akcióban vagyok egy kedves bloggerina rendelte tőlem, a virágos anyagot sálnak vettem, sőt egy másik virágos is van de nem tudom hová lett a kép.

A lila szívecskéset és a rózsaszín szarvasosat pedig a bélésnek a táskába, de nem tudom még melyik legyen :) amelyik jobban mutat.Több métert vettem, így tudok majd készíteni egy kis neszeszert is, mert nekem nagyon tetszik ez a két anyag.

 Tehát sikerült megvennem nagyjából azokat a dolgokat amiket kiszemeltem a téli kívánság listámra.
Egyenlőre a "nagy dolog" még várat magára, mert sajnos a fogorvos sincs ingyé :D
De max a szülinapomra meglesz, be positive...


ITT jelentkezhettek a mini játékra!
Sok sikert hozzá 


Ma még szeretnék egy körmös posztot mindenképp, mert megvannak a képek is hozzá csak idő nincs..

A holnapi fogorvoshoz pedig kívánjatok sok sikert, legalább annyit hogy ne fájjon :P


Ti hogy álltok a listátokkal?



-Rita










8 megjegyzés:

  1. húúú kiváncsi vagyok a körömdíszekre *.*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép ez a két szemceruza!!! (:

    VálaszTörlés
  3. Nekem is van ilyen márkájú szemceruzám és nagyon szeretem, jól maszatolható, füstös szemhez alapkellék :)

    VálaszTörlés
  4. a köröm lakkor nekem is megvannak,de a szemceruzák valóban nagyon jók és a tárcsa is nekem is van 3 fajta is bár azok kövek szíves, virágos és vegyes.

    VálaszTörlés
  5. amugy hol van az Árkádban a kincses sziget? :S :D

    VálaszTörlés
  6. Árkádban nincs kincses, csak a kígyó utcában

    VálaszTörlés