Őszi körmök!

Nem is kell már mondanom, hogy mennyire oda vagyok a körömlakkokért, díszítőkért, lemezekért. Imádom az őszt, az őszi színeket és ez a körömlakkok terén sem tér el. Az utóbbi egy évben leginkább csak géllakot használtam. Nem próbáltam ki túl sok márkát, mert néhány alkalom után én megtaláltam a nekem tökéleteset színben, minőségben és nem utolsó sorban árban is.


Az egyik kedvenc márkám géllakkok terén jelenleg a Profinails. Nem állok velük semmilyen üzleti kapcsolatban, csak egy egyszerű vásárló vagyok, és ennek keretében szeretném a ti figyelmetekbe is ajánlani a termékeiket. Nekem közel 10-15 géllakom van tőlük, igaz a legtöbb még nyári szín, de kiválogattam 8 számomra igazán gyönyörű őszi színt, amiket szeretnék megvásárolni.

Óriási kedvencem a 024-es bordós, csillámos szín, illetve a sötét már-már fekete 025-ös bordós szín. A 080-as színt már meg is vásároltam, és nagyon tetszik Szépen lehet ezüsttel és arannyal is kombinálni.

Számomra igazi megváltás a géllak használata, mert eddig bármilyen lakkot is használtam, egy vagy max két napnál tovább sajnos egy sem tartott. Persze kell egy kisebb beruházás, de tudjátok jönnek az ünnepek és aki érez magában egy kis kreativitást, és úgy gondolja, hogy lenne hozzá kedve azoknak ajánlom egy kezdő szett megvásárlását. Régebben már írtam egy szettről, amit én vettem, de nagyon sok márka kínál hasonlóakat. Később pedig csak színeket, és esetleg alap-fedőlakkot kell megvásárolunk. Így az elkészült körmöket, aminek az elkészítése semmivel nem nehezebb mint egy sima lakkozás, hetekig élvezhetjük. 

Hoztam néhány inspirációt is az én kedvenc színeimmel, változataimmal, illetve a 2016-os legtrendibb körmeivel!


Ezek a legegyszerűbb, kreativitást sem igénylő változatok. A szép fényes lakkunkat hagyhatjuk csak magában, de akár más színnel is kombinálhatjuk, de egy-egy körmünkre még csillámot is tehetünk. Ezeket mindenki eltudja készíteni. Az én kedvenc színeimet láthatjátok fentebb, de ezek is gyönyörűek.


Ha valaki érez magában egy kis kreativitást és kézügyességet akár hasonló változatokkal is megpróbálkozhatnak.


És itt vannak az én kedvenceim, a körömnyomdás változatok, amiket nagyon egyszerű elkészíteni és egy kis gyakorlás után gyönyörűek végeredményt érhetünk el.


2016-os trendek között megtalálható a márványos minta, a babyboomer (ami nekem nagyon tetszik), a krómos fényes lakkok, melyek néhány hónapja igazán nagy sikerrel vannak jelen mindenhol, valamint a kristályos, csillámos, strasszos változatok (ezeket viszont én nem annyira kedvelem, főleg ha a kövek túl nagyok, és sok van belőle).

---------------------------------


Kíváncsi vagyok, ti milyen lakkokat használtok ősszel? Illetve van-e közöttetek olyan, aki szintén gél lakkot használ?



-Rita


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése