Kívánság lista, a bakancs/csizma!

Aww végre megtaláltam a már régóta keresett csizmát, vagy bakancsot ki minek nevezi a hasonló "női lábbeliket".





Annyira nagyon tetszik, jobb mint amit elképzeltem.


Gracelandes 8000 forintért vettem és ez volt az utolsó 38-as egy picikét nagy, de legalább télen feltudom venni vastag zoknival.

Örülök, hogy ilyen magas sarkút vettem, mert esőben hátha nem ázik be, ha már rajta van a kis embléma is, hogy lepergeti a vizet, de veszek hozzá ápoló bizgentyűt is.

Gumis a talpa sarka, nagyon kényelmes, kívül belül pihi puhi  

Szóval megvan a következő áldozat a kívánság listáról.

A masnis fülbevaló pedig folyamatban van :P

Egyébként már van az Árkádban is Claire's mennyi ékszer *.* mindet akarom...

Sőt a mai nap folyamán több dolog is meglepet, megérkezett Erzsitől az örökbe fogadandó körömlakk, ami gyönyörű ezüstös kékes.És kaptam még egy két apróságot a szerelmemtől :)







-Rita

9 megjegyzés:

  1. Az a cipőő ♥ Nagyon csini:))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól néz ki a csizmád, csinos!:))

    VálaszTörlés
  3. Claire's üzlet is most nyílt a Duna plázában, holnap be is nézek:)
    Én is ugyan ezzel az órával ajándékoztam meg magamat, és rá kellett jönnöm, hogy 2 legyet ütöttem egy csapásra!:D Miért is? Egy tök szuper órához egy szuper dobozt adtak aminek a teteje kivan vágva amit pedig perselyként tud funkciónálni:D

    VálaszTörlés
  4. Szép ez a lábbeli :) ! Annak a körömlakknak is gyönyörű színe van :)

    VálaszTörlés
  5. aj elfelejtettem benézni a claire's-be mikor ma az árkádban voltam, na mindegy, megvár a sok szépség azt hiszem:) szép kis cipit vettél:)

    VálaszTörlés
  6. Juj az a lakk!!! én nagyon várom, hogy megérkezzen az én kis örökbefogadottam is, meg fogom majd mutatni!

    VálaszTörlés
  7. nagyon nagyon nagyon csini a csizma imádom:) nagyon cuki a fejléc fogalmam sincs hogy csinálod de tényleg nagyon kis édes.

    VálaszTörlés
  8. Hűűűű nagyon tuti ez a csizmi!

    VálaszTörlés