Októberi kedvencek!

Nagyon jól telt ez a hónap, nagyon sok szép emlék maradt utána.

Bár nem használtam sok mindet de azokat amiket igen általában minden nap elővettem.
Néhány újdonság azonnal helyet kapott a kedvencek között mert egyszerűen csodálatosak.

Most az őszhöz igazodva kint készítettem egy két képet nekem nagyon tetszik :P


A csoportkép, ezek voltak a kedvencek!



Alverde test vaj már amióta megvan csak ódákat zengek róla, de ha kipróbáljátok ti sem fogtok csalódni.
Essence bronzosító nagyon szép természetes színe van én imádom és olcsó volt, akciósan 299.
Essence Cute as Hell nagyon pink pirosító, csak egy egy leheletnyit kell belőle felvinni máskülönben nagyon mókás lehet a végeredmény.
Oriflame mattító alapozó.
Catrice korrektor, nagyon bevált és akciósan vettem.
Isana ajakápoló, isteni illat kellemes csillámló fény, és még jól is hidratál 299 forint akciósan.



Alverde púder, már elértem az aljához,de biztosan újra vásárolom 1399 forint.
A Catrice palettát egy nyeremény játékon szereztem, imáááádom mást nem is használtam ebben a hónapban (legalábbis ezt a legtöbbet)
Essence Black mania szempilla spirál, amióta használom a ricinus olajat azóta már ez is szép pillákat csinál :P
Egy kb noname szemöldök cerka.


Essence sun club szájfény.
És egy régi Oriflame szempilla spirál keféje, mint szemöldök igazító eszköz, verhetetlen.


Ez lett volna az én októberi kedvenceim bejegyzés, innen szeretném jelezni, hogy imádom másoknál is ezt mert sok sok ötletet merítek és tanácsot kapok mi az ami érdemes lehet a kipróbálásra.

Csak jelezném hogy a novemberi bejegyzés után mindjárt itt lesz a karácsoooony :D én már nagyon várom.




-Rita


3 megjegyzés:

  1. De széép az a Catrice paletta :))
    Az Alverde testvajon én is nagyon gondolkozom hogy ki kellene próbálni, nagyon sok helyen olvastam jókat róla :)

    VálaszTörlés
  2. Itt minden annyira szimpatikus, meg az is, ahogyan kivitted a levelek közé. :)

    VálaszTörlés