183 DAYS by trend IT UP Lippenstift Metal Marker ajakfilc 030 THUNDER - TESZT!

Az utóbbi időben igazán rákattantam a különböző rúzsokra. Szerettem volna egy igazán őszies darabot találni, amit szívesen hordanék a mindennapokban. Pont kapóra jött a dm új márka vonala, a 183 DAYS elnevezésű fiatalos és olcsó újdonságai. 


Néhány nappal azután, hogy elérhetővé vált a márka már meg is vizsgáltam magamnak közelebbről az újdonságokat. Igazán nem vett le semmi a lábamról, de érdeklődve kentem a kezemre ezeket a filces végű, matt finisű, metálos rúzsokat

4 árnyalatban kapható, ebből kettő volt olyan, amit szívesen hordtam volna, de először csak egyet akartam haza hozni, hogy megnézzem, mit is tud. 

Én a 030-as THUNDER árnyalat mellett döntöttem. Egy igazán őszies és nagyon szép szín, aminek nagyon különleges matt, de mégis metálos megjelenése van. Nem igazán vagyok egy nagy sminkes guru, így nem tudom, hogy ezek mennyire minősülnek őrületesen új dolognak, de számomra az volt.

 Alapvetően nem használtam még filces végű rúzst sem, de meg kell mondanom, nem rossz! Nagyon érdekes a használata, mert olyan mintha egy irodai szövegkiemelővel kenegetném az ajkaimat. Kellő mennyiségben juttatja az ajkakra a benne lévő festéket. Nem sűrű, nem ragad, amolyan vékony filmszerű réteggel vonja be az ajkakat, ami víz (vagy adott esetben nyál) hatására igen könnyen oldódik. Így nem a világ legtartósabb rúzsa, de cserébe nem szárít különösebben. Ha valakinek nagyon redőzött a száján a bőr, akkor nem ez lesz a legideálisabb darab, amit felvihet az ajkaira. Sajnos a vékony réteg, amivel bevonja a bőrt, nem tölti fel ezeket a vonalakat, hanem inkább kiemeli azt. Így inkább olyanoknak és olyankorra ajánlom, amikor extra hidratált és telt a bőr.

Intenzív színe van, ami tartós, ha nem éri víz. Tehát nem is lehet addig elkenni, amíg csak száraz dologgal érintkezik, így nem kell aggódni egy orrfújástól, vagy ha valakinek egy puszit nyomunk az arcára. De az evés, ivás már nem az ő asztala. Sajnos elég érdekesen kezd el oldódni, igen oldódni, mert víz hatására vízfestékként elkezd elfolyni. Szóval étkezés előtt célszerűbb az egészet inkább letörölni, és később újra felvinni. Nem igényel szájceruzát, száradás után egyáltalán nem mászik, vagy folyik túl az ajak vonalán. A filces fejjel nagyon precízen és óvatosan lehet dolgozni. Ajakápolóval együtt nem érdemes használni, mert úgy a matt hatását és a tartósságát elveszíti.

Összességében jó vételnek találom. Az ára 1299 forint volt. Nem tudom, hogy mennyi ideig lehet majd a terméket használni, mert magát a terméket nem látjuk a tubusban, de elvileg 2,5 grammot rejt magában. Nem ez lesz az álom őszi rúzsom, de egy hétköznapi darabnak ideális.


Itt láthatjátok a négy árnyalatot, amiben ez a termék elérhető
A másik két csillámos dolog is a 183 DAYS kollekciójából való csillámos, folyékony rúzsok





-Rita 

25 megjegyzés:

  1. Nálad láttam instan, meg ettem én is😊 nagyon szép a színe, a formulaja is tetszik, tökéletes hetkoznapi munkabajaros ruzs, köszönöm hogy megmutattad!

    VálaszTörlés
  2. Joker Gaming ( JOKER123 ) sampai detik ini udah menembus angka pengguna sampai jutaan orang. Saking ramainya, Agen Judi Seandainya penyedia jasa sarana game hal yang demikianlah termasuk berhamburan di dunia maya. Lewat kamu nggak percaya searching aja di Google.

    VálaszTörlés