Karácsonyi nyeremény játék!

Szeretném meglepni egy kedves olvasómat Karácsonyra egy kis csekélységgel, de remélem nagy örömet tudok neki okozni.

Megpróbáltam olyan dolgokat is belecsempészni ami itt Magyarországon nem lehet kapni.


Egy nyertes lesz a nyeremény pedig a képen látható csomagocska.

A nyeremény

Egy cuki pöttyös nyuszis pénztárca  
Essence szemhéjpúder 03 starlight 
3 Isabelle Dupont körömlakk  
206 nude  
237 élénk piros  
269 csillámos arany  


A nyereményjáték november 4-től december 4-ig tart.
Negyedike után sorsolok.
Hogy még időben megérkezhessen a fa alá.

A részvétel feltételei:

Kötelező:

1.Légy a rendszeres olvasóm itt a blogon 
2.Írd le a neved 
3.Írd le az email címed 
4.Írd le régi vagy új olvasó vagy -e
5.Írd le mit szeretnél karácsonyra kapni,mi az amire nagyon de nagyon vágysz :)
6.Írd le mi az amit szeretsz és mi az amit nem a blogomban mi az amin te változtatnál.


Plusz esélyek:

1.Kövess facebookon (írd le milyen néven)
2.Megosztod a nyeremény játékot a facebookon
3.Írtál bejegyzést a nyeremény játékról 
4.Kitetted az oldal sávba a nyeremény játékot


Minden esély 1 plusz pontot ér 



Készítettem egy pici képet, hogy ki lehessen tenni az oldalsávba :)

Tehát akkor egy kis segítség mindazoknak akik jelentkeznek a játékra


1.Feliratkoztam a blogodra____néven.
2.Nevem:
3.Email címem:
4.Régi olvasód vagyok/Új olvasód vagyok 
5.Karácsonyra én...
6.Amit szeretek és amit nem a blogodban az...

plusz esélyek


1.Facebookon____néven követlek.
2.Megosztottam a nyeremény játékot.
3.Írtam bejegyzést a játékról/link
4.Kitettem az oldalsávba/link


Sok sikert mindenkinek!



Egy kis képes ízelítő a nyereményekről, hogy jobban szemügyre vehessétek :)




-Rita


107 megjegyzés:

  1. Nevem: Marosi Viktória (bloggeren:Manatsu)
    E-mail: manachan95@gmail.com
    Régi olvasó vagyok, de csak most iratkoztam fel ^^
    Ennek a csomagocskának nagyon örülnék ^3^ Meg egy hajvasalónak...^^"
    Nekem tetszik a blogod így ahogy van. Van stílusa és mindig találok vmi érdekeset.

    facebook nevem: Victoria Marosi Mana
    követlek és megosztottam ^^

    VálaszTörlés
  2. 1.Feliratkoztam a blogodra Dija néven.
    2.Nevem: Görög Dia
    3.Email címem :notgoingtogetit@freemail.hu
    4.Régi olvasód vagyok
    5.Karácsonyra én Sleek termékeket kérek az már tuti:D
    6.Amit szeretek és amit nem a blogodban az. nem tudok olyat mondani amit nem szeretek. foglalkozol mindennel ami engem érdekel:)


    1.Facebookon notgoingtogetit néven követlek.
    2.Megosztottam a nyeremény játékot.

    VálaszTörlés
  3. 1.Feliratkoztam a blogodra Ancsurka néven.
    2.Nevem: Strasszer Anita
    3.Email címem: ancsurka32@euromail.hu
    4.Viszonylag régi olvasód vagyok.
    5.Karácsonyra én 120as palettát szeretném.
    6.Amit szeretek: haul, smink és azt, hogy ilyen infantilis vagy :) és amit nem a blogodban az: miből gondolod, hogy van ilyen?

    plusz esélyek


    1.Facebookon Strasszer Anita néven követlek.
    2.Kitettem az oldalsávba: http://ancsurkablog.blogspot.com/
    3. Megosztottam facebookon is.

    VálaszTörlés
  4. 1.Feliratkoztam a blogodra csak1csajszi néven.
    2.Nevem:Kloó Nikolett
    3.Email címem:kkniki@mailbox.hu
    4.Új olvasód vagyok
    5.Karácsonyra én ruhákat,sminkcuccokat szeretnék :)
    6.Amit szeretek és amit nem a blogodban:nem tudok ilyent mondani :)

    plusz esélyek


    1.Facebookon Kloó Nikolett néven követlek.
    2.Megosztottam a nyeremény játékot.

    VálaszTörlés
  5. 1.Feliratkoztam a blogodra petraa. néven
    2.Nevem: Kiss Petra
    3.Email címem: kisspetra3@windowslive.com
    4.Régi olvasód vagyok
    5.Karácsonyra a sleeknek az oh so special palettáját szeretném,már nagyon rég kinéztem magamnak az a paletta teljesen engem tükröz:)
    6.Amit szeretek az az,hogy a körmös bejegyzésektől elkezdve a sminken át egészen a főzésig minden van:) és mellesleg a kedvenc posztjaim egyike az a post amiben ilyen óriás muffin van:)
    és esetleg amit javasolnék az az,hogy amikor a sminkeket fényképezed akkor legyen olyan is amikor csak a szemed látszik!

    plusz esélyek
    1.Facebookon Petra Kiss néven követlek.

    VálaszTörlés
  6. 1.Feliratkoztam a blogodra bumbuka néven.
    2.Nevem: Pálóczi Helga
    3.Email címem :bumbuka@citromail.hu
    4.Régi olvasód vagyok
    5.Karácsonyra én Sleek palettákat szeretnék :)
    6.Amit szeretek és amit nem a blogodban: szeretem úgy, ahogy van. Főleg a Kreatív Keddes postokat. Nagyon ügyes szoktál lenni :D

    1.Facebookon Helga Pálóczi néven lájkoltam.

    VálaszTörlés
  7. 1.Feliratkoztam a blogodra JuliaBella néven.
    2.Nevem: Mednyánszki Júlia
    3.Email címem: juliabellablogja@gmail.com
    4.Régi olvasód vagyok. :)
    5.Karácsonyra én ecsetkészletet szeretnék mindenképpen. Ezen kívül még örülnék egy-két Sleek terméknek is, hiszen már sok jót hallottam róluk. :)
    6.Amit szeretek a blogodban, hogy sokféle termékről olvashatunk és változatosak a bejegyzéseid. Rosszat nem tudok mondani, hiszen nagyon tetszik minden. :)

    plusz esélyek


    1.Facebookon Mednyánszki Júlia néven követlek.
    2.Megosztottam a nyeremény játékot.

    VálaszTörlés
  8. 1.Feliratkoztam a blogodra Kulcsár Viki néven.
    2.Nevem: Kulcsár Viktória
    3.Email címem: kulcsar.viktoria93@freemail.hu
    4.Új olvasód vagyok
    5.Karácsonyra ruhát szeretnék.
    6.Amit szeretek :a sok körmös és sminkes poszt.
    Amit nem szeretek :olyan nincs.

    plusz esélyek:


    1.Facebookon Kulcsár Viktória néven követlek.
    2.Megosztottam a nyeremény játékot facebookon.

    VálaszTörlés
  9. 1.Feliratkoztam a blogodra cicafity néven.
    2.Nevem:Bihari Bettina
    3.Email címem: bihari.bettina@freemail.hu
    4.Új olvasód vagyok
    5.Karácsonyra én nina ricci parfümöt szeretnék
    6.Amit szeretek és amit nem a blogodban hát én mindent szeretek nekem tetszik nagyon a blogod:)

    plusz esélyek


    1.Facebookon Bihari Bettina néven követlek.
    2.Megosztottam a nyeremény játékot.

    VálaszTörlés
  10. 1.Feliratkoztam a blogodra GhostGirl néven.
    2.Nevem:Gulyás Nikolett
    3.Email címem:darkangel13@citromail.hu
    4.Régi olvasód vagyok
    5.Karácsonyra én egy OPI lakkot szeretnék (L)
    6.Amit szeretek és amit nem a blogodban az: ami a legjobb,hogy színes,egyedi blogbejegyzéseket láthatunk,rossz viszont nincs ^^

    plusz esélyek


    1.Facebookon Gulyás Nikolett néven követlek.
    2.Megosztottam a nyeremény játékot.
    3.Írtam bejegyzést a játékról: http://gothicbeautyblog.blogspot.com/2011/11/jatek-tunderkertnel.html
    4.Kitettem az oldalsávba:http://gothicbeautyblog.blogspot.com

    VálaszTörlés
  11. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  12. 1.Feliratkoztam a blogodra Lindi 27 néven.
    2.Nevem: Lepsényi Melinda
    3.Email címem: krila@freemail.hu
    4.Régi olvasód vagyok
    5.Karácsonyra én táskát szeretnék.
    6.Amit szeretek a körmös posztok és amit nem a blogodban, olyan nincs.

    plusz esélyek

    1.Facebookon Melinda Lepsényi néven követlek.

    VálaszTörlés
  13. Szia! :)

    1. Feliratkoztam a blogodra Reni néven.
    2. Nevem: Kertész Renáta
    3. Email címem: cicomahercegno@gmail.com
    4. Új olvasód vagyok
    5. Karácsonyra én örülnék ennek a csomagnak. :)
    6. Amit szeretek a blogban: hogy van nyereményjáték, ez egy szuper dolog. Tetszenek még a sminkes bejegyzések. Egyenlőre nemtudok olyat mondani ami nem tetszene a blogban.

    Plusz esélyek:

    1. Facebookon Kertész Renáta néven követlek.
    2. Megosztottam a nyereményjátékot: http://www.facebook.com/profile.php?id=100002915100196&ref=tn_tinyman
    3. Kitettem a blogom oldalsávjába: http://csajcicoma.blogspot.com/

    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  14. 1.Feliratkoztam a blogodra Blithe néven.
    2.Nevem: Blithe/Petra
    3.Email címem: petra.karasz@gmail.com
    4.Új olvasód vagyok (de már korábban is jártam párszor a blogodon)
    5.Karácsonyra én... ezen a kérdésen gondolkodtam a legtöbbet, és azt hiszem egy óra-medált szeretnék, amit nyakláncra téve lehet hordani :) ...
    6.Amit szeretek és amit nem a blogodban az... Szeretem a különleges sminkes bejegyzéseid. Hirtelen nem jut eszembe semmi, ami ne tetszene...

    plusz esélyek


    1.Facebookon Kárász Petra néven követlek.
    3.Írtam bejegyzést a játékról - http://my-p-project.blogspot.com/2011/11/tuderkert-jatek.html
    4.Kitettem az oldalsávba - http://my-p-project.blogspot.com

    Köszi a lehetőséget :) !

    VálaszTörlés
  15. 1.Feliratkoztam a blogodra Christa Sándor-Ferencz néven.
    2.Nevem: SÁndor Ferencz Krisztina
    3.Email címem: mogyeszt22@gmail.com
    4.Régi olvasód vagyok
    5.Karácsonyra én Rebecca színházjegyet szeretnék
    6.Amit szeretek és amit nem a blogodban az sminkes bejegyzések

    plusz esélyek


    1.Facebookon Krisztina Sándor-Ferencz néven követlek.
    2.Megosztottam a nyeremény játékot.
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100000731467668

    VálaszTörlés
  16. 1.Feliratkoztam a blogodra Makeupcakes néven.
    2.Nevem: Lívia
    3.Email címem: mymakeupcakes@gmail.com
    4.Régi olvasód vagyok
    5.Karácsonyra én sminkkönyvet szeretnék
    6.Amit szeretek azok a kreatív sminkek, amiket nem - általánosságban, nem nálad - az az, amikor 234-szer olvasok egy új trendkiadásról. :)
    7.Kitettem az oldalsávba/link: http://mymakeupcake.blogspot.com/

    Köszi szépen a játékot!:)

    VálaszTörlés
  17. 1.Feliratkoztam a blogodra Évi néven.
    2.Nevem: Nagy Éva
    3.Email címem: lishke@gmail.com
    4.Régi olvasód vagyok
    5.Karácsonyra én (uncsi leszek, ismétlem az előttem szólók egy részét :D) Sleek terméket szeretnék, az Au Naturel palettát néztem ki. :)
    6.Amit szeretek a blogodban, hogy sok a körmös bejegyzés, mindig kreatívkodsz valamit, ami tök jó. Szeretem, hogy nem csak beauty blog, hanem néha feltűnnek receptek, meg más témájú dolgok is. :) Rossz... hmmm... nem jut eszembe semmi. :)

    Köszi a lehetőséget, nagyon figyelmes vagy, aranyos tőled ez a kis játék. :)

    VálaszTörlés
  18. 1.Feliratkoztam a blogodra GalateaWithGodEye Zsuzsi Horvath néven.
    2.Nevem: Horvath Zsuzsi
    3.Email címem: susieesonic@gmail.com
    4.Régi olvasód vagyok
    5.Karácsonyra én egy fülbevaló tartót szeretnék ebayről
    6.Amit szeretek azok a sminkjeid, amit nem olyat nem tudok mondani..

    plusz esélyek


    1.Facebookon Zsuzsanna Horvath néven követlek.

    VálaszTörlés
  19. 1. Feliratkoztam CHA0Sgirl néven.
    2. Nevem: Döme Zsófia
    3. E-mail: dome.chaos@citromail.hu
    4. Új olvasód vagyok
    5. Karácsonyra egy bokáig érő, fűzős hátú kabátot szeretnék, vagy egy pár új bakancsot :D
    6. Nekem legjobban a 7 deadly sin-es bejegyzések tetszenek, remélem lesz még valami hasonló. *_* Meg persze a körmös írásaid is nagyon jók :D
    Ami picit zavar, hogy nehéz navigálni a blogodon. Szerintem egyszerűbb lenne, ha volna valahol egy menü, amin keresztül könnyen meg lehetne találni a dolgokat :)

    + esélyek:
    1. Face-n Zsófia Döme néven követlek
    2. Megosztottam: http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=154434127987925&id=100001170393824

    VálaszTörlés
  20. 1.A blogodra Szasza néven iratkoztam fel
    2.Fekete Alexandra
    3.kreat91@gmail.hu
    4.Régi olvasód vagyok
    5.Karácsonyra én egy festőállványt szeretnék és Michael Buble karácsonyi cd-jét. :)
    6.Amit szeretek a blogodban: a gyönyörű sminkeket, mindig feltalálod magad, sosem unalmas,színes.
    Ami nem: Nem azt mondanám hogy nem tetszik, csak nekem hiányoznak... még több hajas bejegyzések, olyan szép hajad van, mutasd meg bátran :)
    Plusz esély:
    Kitettelek az oldalsávba/www.szandra91.blogspot.com

    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  21. 1.Feliratkoztam a blogodra Athina néven.
    2.Nevem: Berényi Athina
    3.Email címem: atino@freemail.hu
    4.Régi olvasód vagyok
    5.Karácsonyra én coastal scents 88 original palettát szeretném :)
    6.Amit szeretek a blogban: szép külső, remek tartalom :)


    plusz esélyek

    1.Facebookon Berényi Athina néven követlek.
    2.Megosztottam a nyeremény játékot:
    http://www.facebook.com/#!/athina.berenyi/posts/197716393637476

    3.Írtam bejegyzést a játékról:
    http://sunflowermakeup.blogspot.com/2011/11/tumderkert-karacsonyi-jateka.html

    VálaszTörlés
  22. 1.Feliratkoztam a blogodra Poppy néven.
    2.Nevem: Kovács Cinti
    3.Email címem: supercinti@citromail.hu
    4.Régi olvasód vagyok
    5.Karácsonyra én legjobban azt szeretném, hogy az édes kis kutyuskám meggyógyuljon :(
    6.Amit szeretek és amit nem a blogodban az: Mindig valami új dolgot mutatsz be-legalábbis nekem. Amit nem szeretek: Nincs ilyen.

    VálaszTörlés
  23. 1.Feliratkoztam a blogodra rebus♥ néven.
    2.Nevem: Tóth Rebeka
    3.Email címem: csaksimanrebus kukac gmail pont com
    4.Régi olvasód vagyok, de csak most iratkoztam fel :$
    5.Karácsonyra én azt szeretném, ha együtt lenne a családom
    6.Amit szeretek: tetszik a tartalom, hogy őszintén írsz, és a design is cuki:)

    plusz esélyek

    1.Facebookon Rebeka Tóth néven követlek.
    2.Megosztottam a nyeremény játékot.
    http://www.facebook.com/rebuus/posts/143119212455525

    VálaszTörlés
  24. 1.Feliratkoztam a blogodra Solya néven.
    2.Nevem: Ozsvárt Orsolya
    3.Email címem: solyaorsolya@gmail.com
    4.pár hónapja olvaslak, de csak most iratkoztam fel
    5.Karácsony: CS 88-as paletta, essence limited edition paletta
    6.Amit szeretek:nem csak smink és szépségtippek, hanem tök jó receptek is vannak.

    plusz esélyek

    1.Facebookon Orsolya Ozsvárt néven követlek.

    VálaszTörlés
  25. 1.Feliratkoztam a blogodra Katjes néven.
    2.Nevem: Kelemen Kata
    3.Email címem: katjes91@hotmail.com
    4.Új olvasód vagyok
    5.Karácsonyra fogalmam sincs, hogy mit szeretetnék igazán:) talán minél előbb végezni a vizsgákkal:D
    6.Amit szeretek a blogodban, azok a kajás bejegyzések (kérlek, még sok-sok sütit!)Néhány kép nem túl jó minőségű, de engem kárpótol érte a bejegyzéseid tartalma, és a sok jó ötlet:)

    plusz esélyek
    1.Facebookon Katalin Kelemen néven követlek.

    VálaszTörlés
  26. 1.Feliratkoztam a blogodra Wiwiee néven.
    2.Nevem:Maczkó Beatrix
    3.Email címem: beababa01@freemail.hu
    4.Régi olvasód vagyok
    5.Karácsonyra én egy cuki csizmát szeretnék:3
    6.Amit szeretek blogodban a haulok és a sminkeid. nagyon kreatív csaj vagy:)

    1.Facebookon Maczkó Beatrix néven követlek.
    2.Megosztottam a nyeremény játékot.
    3.Írtam bejegyzést a játékról/link
    http://missbinla.blogspot.com/2011/11/nyeremenyjatek-ritanal.html
    4.Kitettem az oldalsávba/link
    http://missbinla.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  27. Szia!
    1.Feliratkoztam a blogodra Moncsiikah néven.
    2.Nevem: Köles Mónika
    3.Email címem: koles_monika@freemail.hu
    4.Régi olvasód vagyok
    5.Karácsonyra én TV-t szeretnék kapni és egy rendelést a MUP-ból (minden ami Sleek)
    6.Amit szeretek és amit nem a blogodban az a sminkek és a körmös bejegyzések. Meg úgy mindent, hiszen ezért követlek! :)

    plusz esélyek


    1.Facebookon Köles Móni néven követlek.

    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  28. 1.Feliratkoztam a blogodra niki néven.
    2.Nevem: Kancsár Nikolett
    3.Email címem: k.nikkancs@freemail.hu
    4.Régi olvasód vagyok :)
    5.Karácsonyra én egy Sigma ecsetkészletet szeretnék!
    6.Amit szeretek a blogodban azok a sminkes és a kajás bejegyzések!

    plusz esélyek
    1.Facebookon Nikolett Kancsár néven követlek.
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  29. Szia!
    GFC: Dominika
    Régi olvasó vagyok.
    FB: Dominika Kosik
    E-mail: prettyandnice@indamail.hu
    Karácsonyra én egy gyönyörű fehér gargróbszekrényt szeretnék, amit már mióta kinéztem az Ikeába. :)
    Amit szeretek, és amit nem a blogodban: legjobban a körmös bejegyzéseidet szeretem, mindig meglepsz valamivel. :) Szerintem nem tudok olyat mondani ami nem tetszik. Most így nem jut eszembe semmi, pedig már rég óta olvaslak.

    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  30. Szia!
    1.Feliratkoztam a blogodra Ms.Xixin néven.
    2.Nevem:Kalmár Anita
    3.Email címem: ms.xixin@gmail.com
    4.Régi olvasód vagyok
    5.Karácsonyra én úgy szeretném ha a kisfiam már megtanulna járni(persze ezt úgy is ő dönti el xD)
    6.Amit szeretek és amit nem a blogodban az...
    [tetszik úgy ahogy van!én szeretnék itt is egy két képet látni azokból a táskákból amiket eddig csináltál]

    plusz esélyek


    1.Facebookon Kalmár Ancsa néven követlek.
    2.Megosztottam a nyeremény játékot.
    http://www.facebook.com/ancsa.kalmar

    VálaszTörlés
  31. 1.Feliratkoztam a blogodra Nóra néven.
    2.Nevem: Piros Nóra
    3.Email címem: nora.piros@gmail.com
    4.Régi olvasód vagyok/
    5.Karácsonyra én leginkább időt szeretnék :$
    6.Amit szeretek a blogodban az az, hogy gyakran és változatos témákról írsz, nagyon barátságos hangvételben :)

    plusz esélyek


    1.Facebookon Nora Piros néven követlek.
    2.Megosztottam a nyeremény játékot. (https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=257225664329173&id=293147947365169)
    3.Kitettem az oldalsávba/ http://alanora.blogspot.com

    köszi :)

    VálaszTörlés
  32. 1.Feliratkoztam a blogodra Sophie néven.
    2.Nevem: Sophie :D
    3.Email címem: sophiesama25 kukac gmail pont com
    4.Régi olvasód vagyok
    5.Karácsonyra én...nem szoktam kérni semmit, de a smink- és fürdő cuccok mellett az ékszereknek is szoktam örülni :)
    6.Amit szeretek és amit nem a blogodban az...én nagyon szeretlek olvasni, nincsenek dolgok amik zavarnának. Kedvenceim amikor karaktereket sminkelsz :)

    plusz esélyek


    1.Facebookon SophieLove néven követlek.
    2.Megosztottam a nyeremény játékot.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=284964044871668&id=171425286233733

    VálaszTörlés
  33. szia :)
    1.Feliratkoztam a blogodra Angela néven.
    2.Nevem: Maczó Angéla
    3.Email címem: mokkachino29@gmail.com
    4.Régi olvasód vagyok:)
    5.Karácsonyra én... egy új kabátot és egy csizmát szeretnék :)
    6.Amit szeretek és amit nem a blogodban az... nagyon szeretem a blogodat olyan kis barátságos ahogy írsz, és imádom a sminkjeidet is :) nem tudok olyat mondani amit nem szeretek benne :)
    7. Facebookon Angela Maczó néven követlek.

    VálaszTörlés
  34. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  35. Sziaa!

    1.Feliratkoztam a blogodra Zsanci néven.
    2.Nevem: Papp Zsanett
    3.Email címem: zsancipapp1986@windowslive.com
    4.Régi olvasód vagyok :)
    5.Karácsonyra legjobban egy UD 15th Anniversay palettának örülnék legjobban, vagy a 120-as palettának, vagy bármilyen sminkcuccnak!
    6.Amit szeretek és amit nem a blogodban az...
    Olyan nincs amit nem szeretek, imádom ahogy sminkelsz, aranyosan fogalmazol, figyelemfelkeltő és érdekes minden posztod, öröm olvasni :)

    plusz esélyek:
    1.Facebookon Zsanci Papp néven követlek.
    2.Megosztottam a nyeremény játékot:
    http://www.facebook.com/zsanci.papp

    Köszi a játékot! Nagyon szupi ajándékokat választottál :))

    VálaszTörlés
  36. 1.Feliratkoztam a blogodra zombiecanfly. néven.
    2.Nevem: S. Andrea
    3.Email címem: motley.zombie@freemail.hu
    4.Régi olvasód vagyok
    5.Karácsonyra én... egy zombis iron fist táskát szeretnék.
    6.Amit szeretek és amit nem a blogodban az... szeretem a haul bejegyzéseket, és a hátteret nem szeretem, mert a kéknek ez az árnyalata zavaró hatással van rám. :DD

    plusz esélyek:
    4.Kitettem az oldalsávba/link: http://zombiecanfly.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  37. 1.Feliratkoztam a blogodra Lívia néven.
    2.Nevem:Banda Lívia
    3.Email címem:bandalivia14@freemail.hu
    4.Régi olvasód vagyok:)
    5.Karácsonyra én lancome tresor midnight rose parfümét fogom kérni:D
    6.Amit szeretek a blogodban hogy mindig olyan témákkal foglalkozol amik érdekelnek.(kiv : körmös bejegyzések)

    plusz esélyek


    1.Facebookon Banda Lívia néven követlek.

    VálaszTörlés
  38. Feliratkoztam a blogodra Krisztinka néven.
    2.Nevem:Kertész Krisztina
    3.Email címem:kkrisztina86@freemail.hu
    4.Régi olvasód vagyok.
    5.Karácsonyra én egy szuper hajgöndörítőt szeretnék.
    6.Amit szeretek a blogodban,hogy sokszínű, sokféle érdekes téma van szinte minden nap. :)

    +követlek facebookon a fenti névvel :)

    VálaszTörlés
  39. Szia :)
    Feliratkoztam a blogodra Szotyi01 néven.
    Nevem: Szpisják Viktória
    Email címem: viktoria.szpisjak@gmail.com
    Régi olvasód vagyok
    Karácsonyra én azt szeretném, hogy minden jó legyen. :) csak ennyit.
    Amit szeretek a változatosság a blogodban.


    Facebookon Viktória Szpisják néven követlek.

    VálaszTörlés
  40. 1.Feliratkoztam a blogodra molcs. néven.
    2.Nevem: Máté Kinga
    3.Email címem: kimbuciii@hotmail.com
    4.Régi olvasód vagyok
    5.Karácsonyra én egy Naked palettát szeretnék :)
    6.Amit szeretek azok főleg a receptek.

    +Facebookon Kinga Máté néven követlek.

    VálaszTörlés
  41. 1.Feliratkoztam a blogodra Kemiviki néven.
    2.Nevem:Major Viktória
    3.Email címem: kemiviki@gmail.com
    4.Régi olvasód vagyok.
    5.Karácsonyra én könyveket szeretnék.
    6.Amit szeretek a blogodban az hogy színesek a témáid, és a receptjeidet külön szeretem:)
    plusz esélyek
    1.Facebookon Viktória Major néven követlek.
    2.Megosztottam a nyeremény játékot: http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=155378674560401&id=100001124986249
    3.Írtam bejegyzést a játékról: http://wowoskiscsaj.blogspot.com/2011/11/nyeremenyjatek.html
    4.Kitettem az oldalsávba: http://wowoskiscsaj.blogspot.com/

    Köszike a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  42. 1.Feliratkoztam a blogodra ritariot néven.
    2.Nevem: Nagy Rita
    3.Email címem: rita_ritus@hotmail.com
    4.Új olvasód vagyok
    5.Karácsonyra én könyveket, sminkcuccokat szeretnék.
    6.Amit szeretek és amit nem a blogodban az... szeretem hogy gyakran jelentkezel bejegyzésekkel, viszont a blog kinézete nem tetszik bár nem is az a lényeg:)

    Facebookon Rita Nagy néven követlek.
    Meg is osztottam.
    Kitettem a blogom oldalsávjába: delirium--tremens.tumblr.com

    Köszi!:)

    VálaszTörlés
  43. szijus!
    itt adrus néven vagyok követőd, elég régóta:)
    nevem: hódi adrienn
    emailcím: hodiaudrey@gmail.com
    karácsonyra egy külső vakut szeretnék a fényképezőmhöz:) meg soksok ruhát, cipőt, táskát, sminket, körömlakkot, bárminek örülök, ami szeretetből jön:))
    amit szeretek a blogodban, hogy ilyen közvetlen vagy, cuki és őszinte:) maradj ilyen mindig:) nagyon szimpi csaj vagy:)
    plusz: facebook-on adri hódi néven követlek:))

    köszi a játékot:) puszik

    VálaszTörlés
  44. 1.Feliratkoztam a blogodra Thündérke néven.
    2.Nevem: Virágh Emese
    3.Email címem: v.mesike@freemail.hu
    4.Régi olvasód vagyok
    5.Karácsonyra én bejglit fogok sütni XD és megint szar lesz :D
    6.Amit szeretek és amit nem a blogodban az : szeretek mindent :D tökre egyformák vagyunk xD

    plusz esélyek


    1.Facebookon Virágh Emese néven követlek.

    3.Írtam bejegyzést a játékról : http://thunderke19.blogspot.com/2011/11/ritanal-is-jaaaaatek.html

    4.Kitettem az oldalsávba: http://thunderke19.blogspot.com/

    Köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  45. 1.Feliratkoztam a blogodra vera néven.
    2.Nevem: Pélyi Veronika
    3.Email címem: pelyivera@gmail.com
    4.Régi olvasód vagyok
    5.Karácsonyra én könyvet és néhány sminkcuccot szeretnék
    6.Amit szeretek és amit nem a blogodban az: minden bejegyzésedet szívesen olvasom, kedvenceim a körmösek mert nagyon ötletesek.

    Plusz esély:
    1: Facebookon Pélyi Veronika néven követlek
    2. Kitettem az oldalsávba: www.roniswonderland.blogspot.com

    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  46. Bocsi, elírtam: Fb-on Veronika Pélyi néven követlek :D

    VálaszTörlés
  47. Szia!
    1.Feliratkoztam a blogodra Vattacukor néven.
    2.Nevem: Ani
    3.Email címem: vattacukor.virag@gmail.com
    4.Régi olvasód vagyok
    5.Karácsonyra én havat akarok :) ja és egy parfümöt is szeretnék :)
    6.Amit szeretek a blogodban az a változatosság, főleg a sütis és a körmös posztok tetszenek.

    Plusz esély:
    2. Kitettem az oldalsávba: http://beautycrumbs.blogspot.com/

    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  48. 1.Szia! Eni,Encsi néven követlek :)
    2.Nevem: Enikő
    3.encsi00@gmail.com
    4.Régi olvasó, de csak most iratkoztam fel.
    5. Karácsonyra egy szép fehér vagy mályvaszínű szövetkabátot szeretnék
    6. Amit szeretek a blogodban: a sok változatos cikk, és a rengeteg körmös post! <3

    VálaszTörlés
  49. 1.Feliratkoztam a blogodra Zsu néven (AnZsu Blogja)
    2.Nevem: Anda Zsuzsanna
    3.Email címem: anda.msn@hotmail.com
    4.Új olvasód vagyok
    5.Karácsonyra a legjobban Arthur Golden: Egy gésa emlékiratai című könyvét szeretném megkapni:)
    6.Nagyon tetszik a blodogban az, hogy egyszerre írsz a szépségápolásról és a személyes dolgaidról:) Na meg a mostani design is nagyon tetszik:) Ami nem tetszik? Olyan nincs:)

    1.Facebookon Anda Zsuzsanna néven követlek.
    2.Megosztottam a nyeremény játékot.

    VálaszTörlés
  50. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  51. Szia!
    1.Feliratkoztam a blogodra JustKriszta néven.
    2.Nevem: Kerényi Krisztina
    3.Email címem: guitarheroine321@gmail.com
    4.Régi olvasód vagyok.
    5.Karácsonyra én Salinger: Franny és Zooey c. könyvét és ecsetkészletet szeretnék! :)
    6.Amit szeretek blogodban: sminkek, haul, kívánságlisták

    plusz esélyek
    1.Facebookon Kerényi Krisztina néven követlek.
    3.Írtam bejegyzést a játékról: http://olyankor.blogspot.com/2011/11/olyankor-day-310-delelott02.html
    4.Kitettem az oldalsávba: http://olyankor.blogspot.com/
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  52. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra! :)

    1.Feliratkoztam a blogodra Gumikacsa20 néven.
    2.Nevem: Kecskeméti Hajni
    3.Email címem: kecskemeti.hajnalka@gmail.com
    4.Új olvasód vagyok
    5.Karácsonyra Sleek palettákat vagy 88- as Warm palettát szeretnék, esetleg egy sminktárolót :)
    6.Amit szeretek a blogodban: a körmös képek, haul :) Most éppen a kis kövek tetszettek meg, amiket vettél. Jó, hogy megmutattad, mert azt hittem csak a neten lehet kapni és majdnem megvettem sokkal drágábban! :)

    plusz esélyek

    1.Facebookon Kecskeméti Hajnalka néven követlek.
    2.Megosztottam a nyeremény játékot.

    Köszönöm:
    Hajni :)

    VálaszTörlés
  53. Nevem:Németh E. Zs.
    Követem a blogod:Németh Eszter Zsófia néven
    email címem:zsofilanc@gmail.com
    Új olvasód vagyok
    Karácsonyra pasztell lakkokat szeretnék:mondjuk pirosat vagy zöldet :)(karácsonyfa -színek.)
    Szerintem a blogod tökéletes de minél több a körmos bejegyzés annál jobb :P

    VálaszTörlés
  54. Szia!
    1.Feliratkoztam a blogodra Vámossy Brigitta néven.
    2.Nevem: Vámossy Brigitta
    3.Email címem: a301@freemail.hu
    4.Régi olvasód vagyok.
    5.Karácsonyra én Sleek palettát vagy parfümöt szeretnék.
    6.Nekem úgy tetszik, ahogy van. Fiatalos, vidám egyedi és könnyen emészthető.

    plusz esélyek


    1.Facebookon Brigitta Vámossy néven követlek.
    2.Megosztottam a nyeremény játékot.
    http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=307147062645473&id=100001437813316

    Köszönöm a lehetőséget!

    Üdv:
    Brigitta

    VálaszTörlés
  55. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  56. 1.Feliratkoztam a blogodra Fannalin néven.
    2.Nevem: Erőss Fanni
    3.Email címem: efanni@gmail.com
    4.Régi olvasód vagyok
    5.Karácsonyra én sminkcuccokat kérek:)
    6.Szeretem az ötleteidet és, h gyakran posztolsz!

    jahm és facen is követlek!

    VálaszTörlés
  57. 1.Feliratkoztam a blogodra
    CRaPTRaSH néven.
    2.Nevem:Orbán Klaudia
    3.Email címem: craptrash@hotmail.com
    4.Új olvasód vagyok
    5.Karácsonyra sminkcuccokat és ruhákat szeretnék.
    6.Szeretem a kreatív keddes bejegyzéseket, olyat még nem találtam, ami ne lett volna érdekes. :)

    plusz esélyek


    1.Facebookon Orbán Klaudia néven követlek.
    2.Megosztottam a nyeremény játékot.

    Blogom nincs, így sajna ott nem tudtam bejegyzést készíteni erről :(

    VálaszTörlés
  58. 1.Feliratkoztam a blogodra TiboldS6 néven.
    2.Nevem: Tibold Sándor
    3.Email címem: tiboldsandor@gmail.com
    4.Új olvasód vagyok
    5.Karácsonyra én egy ruhát szeretnék a feleségemnek, amit Ő választhat ki magának.
    6.Mivel én teljesen új vagyok nálad, még erről nem tudok érdemben nyilatkozni, de a blog dizájnja remek.

    1.Facebookon TiboldS6 néven követlek.
    2.Megosztottam a nyeremény játékot.
    3.Írtam bejegyzést a játékról/link
    4.Kitettem az oldalsávba/link

    VálaszTörlés
  59. 1.Feliratkoztam a blogodra kusnyeranna néven.
    2.Nevem: Kusnyér Anna
    3.Email címem:kusnyeranna@hotmail.com
    4.Új olvasód vagyok
    5.Karácsonyra én hát több mindent kértem szüleimtől. De magamat egy nude színű körmölakkal és egy pénztárcáal szerettem volna meglepni szóval nagyon örülnék a csomagnak :)
    6.Amit szeretek a blogodban hogy sokszínű. Ami nem tetszik: a dizájna nekem nem annyira tetszik :/
    Facebookon követlek. nem tudom miylen nevet kell ideírni azt ami a facebookon van vagy azt amivel itt vagyok fennt. midnegy Kusnyér Anna vagy kusnyeranna. majd megtalálod :)
    írtam bejegyzést a játékodról :) www.divatsmink.blogspot.com

    VálaszTörlés
  60. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  61. 1.Feliratkoztam a blogodra Zafir néven.
    2.Nevem: Pongrácz Judit
    3.Email címem: zafirgirl@gmail.com
    4.Régi olvasód vagyok
    5.Karácsonyra én egy Harajuku Lovers kulcstartót szeretnék, annak a háznak az a kulcs lógna, ahova a barátommal összeköltöznénk. :)
    6.Amit szeretek a blogodban az a kreatív kedd és különböző elvont sminkek és a süti ötletek. :)
    Nem jut eszembe semmi, ami ne tetszene.

    VálaszTörlés
  62. 1.Feliratkoztam a blogodra IStoleUrHeart néven.
    2.Nevem: Horváth Nikolett Aliz
    3.Email címem: lastcookie@citromail.hu
    4.Régi olvasód vagyok/Új olvasód vagyok: még csak pár hete olvasom a blogod.
    5.Karácsonyra vattacukor illatú parfümöt szeretnék :)
    6.Amit szeretek a blogodban az, hogy merész.

    +
    1.Facebookon Nikolett Aliz Horváth néven követlek.
    2.Megosztottam a nyeremény játékot

    VálaszTörlés
  63. Szia!
    1.Feliratkoztam a blogodra Emma néven.
    2.Nevem: Gavaldik Emma
    3.Email címem: gavaldik.emma@gmail.com
    4.Régi olvasód vagyok
    5.Karácsonyra én szeretnék egy hatalmas bőröndöt. :D
    6.Nagyon szeretem a blogodat, szerintem ne változtass rajta semmit! Sokszínű és pont ezért tetszik. :)

    plusz esélyek
    1.Facebookon Emma Gavaldik néven követlek.
    2.Kitettem az oldalsávba: femininepunch.blogspot.com

    Köszi! :)

    VálaszTörlés
  64. 1.Feliratkoztam a blogodra anita néven.
    2.Nevem: fodor anita
    3.Email címem: fodanita1248@gmail.com
    4.Régi olvasód vagyok
    5.Karácsonyra én szeretnék egy új telefont. :)
    6.Amit szeretek az, hogy személyes dolgokról is írsz, és amit nem: öö, olyan nincs :)
    plusz esélyek


    1.Facebookon fodor anita néven követlek.
    2.Megosztottam a nyeremény játékot: igen
    3.Kitettem az oldalsávba/link: http://www.anitaseverydaylife.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  65. 1.Feliratkoztam a blogodra Andí néven.
    2.Nevem:Andi
    3.Email címem:pottyosszekreny@freemail.hu
    4.Régi olvasód vagyok
    5.Karácsonyra én egy varrógépet szeretnék és egy Nikon D3000at.
    6.Amit szeretek a blogodban az az új fejléc és a teszteid.

    plusz esélyek

    1.Facebookon Alexandru Andrea néven követlek.
    2.Megosztottam a nyeremény játékot.
    3.Kitettem az oldalsávba: http://andibloggol.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  66. 1.Feliratkoztam a blogodra Kittiie néven.
    2.Nevem:Szabó Kitti Zsuzsanna
    3.Email címem:kittiie0719@gmail.com
    4.Régi olvasód vagyok
    5.Karácsonyra én az Essence limitált palettát szeretném és egy új telefont.
    6.Amit szeretek és amit nem a blogodban az...mindent szeretek a blogodban. :)

    VálaszTörlés
  67. Szia!
    Feliratkoztam a blogodra Petra világa néven.
    Nevem: Czellár Petra
    Email címem: petravilaga@indamail.hu
    Új olvasód vagyok
    Karácsonyra én egy sminkes bőröndöt szeretnék :)
    Nekem minden tetszik a blogodban :)

    Plusz esélyek:
    1.Facebookon Czellár Petra néven követlek.
    2.Megosztottam a nyeremény játékot.
    4.Kitettem az oldalsávba/link: petravilaga.blogspot.com

    VálaszTörlés
  68. .Feliratkoztam a blogodra Rea néven.
    2.Nevem:Kádas Andrea
    3.Email címem:andrea.kadas@gmail.com
    4.Új olvasód vagyok.
    5.Karácsonyra én CH 212 sexy parfümöt szeretnék.
    6.Amit szeretek és amit nem a blogodban az..., új vagyok ezért nem szeretnék véleményt írni, nem lenne igazságos.

    plusz esélyek

    1.Facebookon Kádas Andrea néven követlek.

    VálaszTörlés
  69. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  70. 1.Feliratkoztam a blogodra Anna néven.
    2.Nevem: Gyöpös Anna
    3.Email címem: annus95@gmail.com
    4.Új olvasód vagyok
    5.Karácsonyra azt szeretném ha sikerülne a nyelvvizsgám..és egy laptopot..:)
    6.Amit szeretek a blogodban azok a körmös bejegyzések..:)

    plusz esélyek
    1.Facebookon Anna Gyöpös néven követlek.

    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  71. Szuper nyereményjáték!

    1.Feliratkoztam a blogodra doroffee néven.
    2.Nevem: Bacsi Dorottya Zsófia
    3.Email címem: badorka@vipmail.hu
    4.Új olvasód vagyok
    5.Karácsonyra én egy szürkésbarna táskát szeretnék az új bokacsizmámhoz leginkább :).
    6.Amit szeretek és amit nem a blogodban az: szeretem az írási stílusod és a tesztek (már amit láttam eddig belőle, mert új vagyok)... a fejléc nem egészen az én stílusom.

    plusz esélyek

    1.Facebookon Dorottya Zsófia Bacsi néven követlek

    VálaszTörlés
  72. 1.Feliratkoztam a blogodra Andrea néven.
    2.Nevem: Walter Andi
    3.Email címem: ada52@citromail.hu
    4.Régi olvasód,de új követőd vagyok.
    5.Karácsonyra én egy órát szeretnék a legeslegjobban.
    6.Amit szeretek a blogodban az a kreatív kedd a haul, és a körmös posztok!

    plusz esélyek


    1.Facebookon Ada Shap néven követlek.
    2.Megosztottam a nyeremény játékot.

    VálaszTörlés
  73. Szia!
    1.Feliratkoztam a blogodra RReka néven.
    2.Nevem:Rácz Réka
    3.Email címem:rreka10@freemail.hu
    4.Régi olvasód vagyok.
    5.Karácsonyra én parfümöt szeretnék.
    6.Amit szeretek hogy mindenféle témáról írsz, de a kedvencem a sminkes bejegyzések.

    plusz esélyek


    1.Facebookon Réka Rácz néven követlek.
    2.Írtam bejegyzést a játékról: http://csakhogytudjakkommentelni.blogspot.com/2011/11/tunderkert-karacsonyi-nyeremeny-jatek.html

    VálaszTörlés
  74. SZia!
    1.Feliratkoztam a blogodra Zsu néven.
    2.Nevem: Iván Zsuzsanna
    3.Email címem: ivzsu83@gmail.com
    4.Új olvasód vagyok
    5.Karácsonyra én...egy pihepuha kötött pulóvert szeretnék:) (volt már, hogy párom ilyennel lepett meg pár éve, az is tetszett:)
    6.Amit szeretek és amit nem a blogodban az...a közvetlen stílus tetszik. Negatívat nem tudok.

    plusz esélyek


    1.Facebookon Iván Zsuzsanna néven követlek.
    2.Megosztottam a nyeremény játékot.

    VálaszTörlés
  75. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  76. 1.Feliratkoztam a blogodra Anna néven.
    2.Nevem:Dormán Anna
    3.Email címem: dorman.anna@gmail.com
    4.Régi olvasód vagyok.
    5.Karácsonyra én parfümöt szeretnék és ruhákat.:)
    6.Imádom mostanában a körmös posztokat.:) Kár hogy nekem nincs jó kézügyességem.
    plusz esélyek


    1.Facebookon Anna Dormán néven követlek.

    VálaszTörlés
  77. Szia!

    1.A blogodra KocsisViki néven iratkoztam fel.
    2.Kocsis Viki vagyok.
    3.Email címem: bellydance.viktoria@gmail.com
    4.Új olvasód vagyok, de ezalatt a rövid idő alatt már sokadszorra jövök az oldaladra, ami magamat ismerve extra dolog:D:)
    5.Karácsonyra kint szeretnék már lenni Spanyolországban, mert oda készülök dolgozni:)
    6. Szeretem a blogodban, hogy egyszerre nőies, de "babás", valamiért nekem kicsit olyan japános stílusú:)Nem igazán jut eszembe negatívum, mert áttekinthető, és érdekes.

    1.Facebookon KocsisViki néven követlek.
    2.Megosztottam a nyereményjátékot.

    További sok sikert:))
    V.

    VálaszTörlés
  78. Szia!

    Feliratkoztam a blogodra Regina néven.
    Nevem Nagy Regina.
    Az e-mail címem: n.regina59@gmail.com
    Új olvasód vagyok.
    A vágyam, hogy senki se legyen beteg karácsonykor a családunkban:)
    Nincs olyan, amin változtatnék. Szerintem így jó. Nagyon szeretem a receptes bejegyzéseket.
    Facebookon Nagy Regina néven követlek.
    Megosztottam a nyereményjátékot.
    Köszönöm a lehetőséget!
    Minden jót!
    Üdv,
    Regina

    VálaszTörlés
  79. 1.A blogodra Marcsikaaa néven iratkoztam fel.
    2.Parádi Máriának hívnak.
    3.Email címem: marcsikatany@azet.sk
    4.Viszonylag régebbi olvasód vagyok :)
    5.Karácsonyra egy könyvet szeretnék :)
    6. Szeretem a körmös bejegyzéseket:) és a koszorús képek is nagyon tetszettek :))

    1.Facebookon Mária Parádi néven követlek.
    2.Megosztottam a nyereményjátékot.

    VálaszTörlés
  80. Szia:)

    Nikolett néven követlek.
    Új olvasód vagyok.
    Email címem: cinderella.nm@gmail.com
    Karácsonyra ágyneműt szeretnék, ugyanis tegnap láttam a JYSK újságban egy édes sárga alapszínű birkás ágyneműt:D nagyoon aranyos:)))
    A blogodról pedig rosszat írni, nem lehet! Nagyon szuper dolog hogy ilyen sokoldalú vagy és rettentően kreatív:) személy szerint szívesen olvasom a termékteszteket, sminket, körmös bejegyzéseket és szerintem mindannyian szeretnénk videókat is!:)
    Facebookon Nikolett Miklós néven követlek.
    Köszönöm a lehetőséget, szép napot kívánok! N

    VálaszTörlés
  81. szia!

    1.Feliratkoztam a blogodra *kiscsillag* néven.
    2.Nevem: Fatime
    3.Email címem: mervinszki.fatime (kukac) citromail.hu
    4.Régi olvasód vagyok.
    5.Karácsonyra én a kinézett könyveket szeretném.
    6.Amit szeretek és amit nem a blogodban az a színe. Utálom a kéket. :)

    plusz esélyek


    1.Facebookon Mervinszki Fatime néven követlek.

    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  82. 1.Feliratkoztam a blogodra Eszti néven.
    2.Nevem: Sólyom Eszter
    3.Email címem: gyurmaekszer@citromail.hu
    4.Új olvasód vagyok
    5.Karácsonyra én egy Rimmel London Day to Night szempillaspirált szeretnék :)
    6.Mindent szeretek a blogodban, esetleg lehetne több DIY ötlet :)

    VálaszTörlés
  83. 1.Feliratkoztam a blogodra n_norii. néven.
    2.Nevem:Fodor Nóra :))
    3.Email címem: nonorica@citromail.hu
    4.Régi olvasód vagyok
    5.Karácsonyra én egy új táskát szeretnék + ezt a nyereményt :D
    6.Amit szeretek a blogodban: mindent, az egészet :D úgy jó ahogy van! Imádom a rengeteg körmös posztot (L)
    És amit nem a blogodban az: NINCS (:

    plusz esélyek


    1.Facebookon Nóri Fodor néven követlek.
    3.Írtam bejegyzést a játékról/ www.kert-eden.blogspot.com
    4.Kitettem az oldalsávba/kert-eden.blogspot.com
    Reménykedem *.*

    VálaszTörlés
  84. 1.Feliratkoztam a blogodra TheNMery néven.
    2.Nevem:Mary
    3.Email címem:nmarrry@gmail.com
    4.Új olvasód vagyok
    5.Karácsonyra én egy fényképezőgépet szeretnék a legeslegjobban (fujifilm finepix S290HD) és sok sok körömlakkot :))
    6.Amit szeretek a blogodban, a színeit a hangulatát és az egyediséget, amit nem szeretek, mivel csak most bukkantam rá a blogodra így nemiagzán tudok olyat írni, hogy mit nem szeretek :))

    plusz esélyek

    1.Facebookon Nagy Mária éven követlek.
    2.Kitettem az oldalsávba: http://finenails.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  85. 1.Feliratkoztam a blogodra M. néven.
    2.Nevem: Nagy Mátka
    3.Email címem: nagy.matka@gmail.com
    4.Régi olvasód vagyok/Új olvasód vagyok: új olvasó vagyok. :)
    5.Karácsonyra én körömnyomda mintapalettát kérnék anyumtól, de hát nem lesz belőle semmi! :S :(
    6.Amit szeretek és amit nem a blogodban az: szeretek: a körmös bejegyzéseket, és a recepteket *-* amit nem szeretek? chh -.- ilyen kérdést :DDDDDDD olyan nincss ;))))))

    plusz esélyek


    1.Facebookon: Nagy Mátka néven követlek.
    2.Megosztottam a nyeremény játékot a profilomon:http: //www.facebook.com/nagy.matka
    és a lájk oldalamon: http://www.facebook.com/pages/M-egyszer%C5%B1-k%C3%B6rm%C3%B6k/265645156813210?ref=ts
    4.Kitettem az oldalsávba/link http://egyszerukormok.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  86. 1.Mia néven követlek
    2.Név: Zita
    3.Emailem: mailofmia kukac yahoo pont com
    4.Régi olvasó vagyok
    5.Sok ajándékot szeretnék kapni karácsonyra, de elsősorban a szerelmemtől szeretnék vmi olyat,amit szívből ad! De azt is szeretném,ha az egyik barátnőm újra felvenné velem a kapcsolatot és olyan lenne minden mint régen...
    6.A blogodon minden tetszik,nem változtatnék:)

    VálaszTörlés
  87. 1.Orchidea néven követlek.
    2.Nevem: Noémi
    3.Email címem: petik.noemi@gmail.com
    4.Régi olvasód vagyok
    5.Karácsonyra én könyvet, és ékszertartót szeretnék.
    6.Minden nagyon tetszik, csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  88. szia :)

    1.Feliratkoztam a blogodra enccyStar néven.
    2.Nevem: Enikő
    3.Email címem: eniko.hrinko@citromail.hu
    4.Régi olvasód vagyok/Új olvasód vagyok: régi olvasód vagyok, de csak most iratkoztam fel (lehet hihetetlen, vagy hazugság, de nem szokásom feliratkozni :D )
    5.Karácsonyra én: nem vagyok nagyravágyó, azt szeretném ha kellemesen telne a családommal :) a fa alá meg már nem szoktam kérni semmit :D
    6.Amit szeretek és amit nem a blogodban az: szeretem benne, hogy nem mindig csak a sminekről írsz, hanem van benne személyes is. a kajás postok a kedvenceim :D szeretnék egyszer én is valahogy így sütni-főzni :_D

    plusz esélyek


    1.Facebookon Enikő Enccy Hrinkó néven követlek.

    köszönöm :)

    1.Facebookon____néven követlek.

    VálaszTörlés
  89. 1. Feliratkoztam a blogra Kígyólány néven
    2. Teljes nevem Major Erzsébet
    3. Email: kigyogirl kukac gmail pont com
    4. Új olvasó vagyok,de lelkes :D
    5. Egy bio szempillaspirálra,végre adjanak nekem diákmelót és arra hogy valaki fizessen be kozmetikushoz :D
    6. Nagyon tetszik az hogy nem csak 1 témában írsz,és nem zengesz litániákat mindenről. Kedves a stílusod és tetszenek a kaja receptek bemutatása képekkel :D Annak pedig kifejezetten örülök hogy sok Alverdés meg más bio cuccot használsz mert engem ezek érdekelnek a legjobban :) Összegezve nem változtatnék semmin,jó ez így :D
    7-8. Lájkoltalak facebookon (Major Erzsébet néven) és megosztottam a nyereményjátékot:)

    VálaszTörlés
  90. 1.Feliratkoztam a blogodra eperpanna néven.
    2.Nevem: Zsoldos Petra
    3.Email címem: zsoldos.petra@freemail.hu
    4.Új olvasód vagyok
    5.Karácsonyra én egy tabot szeretnék nagyon.. (: a többi szerencsére teljesülni látszik. (:
    6.Amit szeretek a blogodban, hogy ezerdologról tudsz úgy írni, hogy felkapom a fejem, és végigolvasom, mert jól írsz. nagyon.
    +
    1.Facebookon is követlek már: Zsoldos Petra néven

    VálaszTörlés
  91. Szia,
    1.Feliratkoztam a blogodra: jeriko rózsája néven.
    2.Nevem: Bányai Noémi
    3.Email címem: crazy724@gmail.com
    4.Régi olvasód vagyok
    5.Karácsonyra gatyarohasztó meleget és napsütést akarok, de egy clinique csomag is megteszi :)
    6.Amit szeretek és amit nem a blogodban: szeretem a körmös bejegyzéseidet, a blogod sokszínűségét és a képeid hangulatát, jó itt lenni.

    plusz esélyek
    1.Facebookon Noémi Bányai néven követlek.
    2.Megosztottam a nyeremény játékot.

    VálaszTörlés
  92. Sziamia!

    1.Feliratkoztam a blogodra EvandEra néven.
    2.Nevem: Bekes Erika
    3.Email címem: akire.sekeb@gmail.com
    4.Új olvasód vagyok
    5.Karácsonyra én egy új szekrénysort szeretnék :D
    6.Amit szeretek a blogodban, hogy informatív bejegyzéseid vannak és amit nem az az, hogy olyan egyszerű kék a háttér, valami mintás kellene :)

    plusz esélyek:


    1.Facebookon Akire Sekeb néven követlek.
    2.Megosztottam a nyeremény játékot.

    Köszi a játékot ^^

    VálaszTörlés
  93. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  94. 1.Feliratkoztam a blogodra viktoria. néven.
    2.Nevem: Rózsás Viktória
    3.Email címem: viktoria.rozsas@gmail.com
    4.Új olvasód vagyok
    5.Karácsonyra én soksok mindent szeretnék :D
    6.Amit szeretek és amit nem a blogodban az: a sminkeket és a körmöket szeretem a legjobban, igazából nincs olyan amit ne szeretnék a blogodon :)

    plusz esélyek

    1.Facebookon Viktória Rózsás néven követlek.
    2.Megosztottam a nyeremény játékot.

    VálaszTörlés
  95. 1.Feliratkoztam a blogodra KitCat néven.
    2.Nevem: Horváth Kitti
    3.Email címem: hk1993enator@gmail.com
    4.Jó ideje olvasód vagyok, de inkább Facebookon követem a bejegyzéseidet.
    5.Karácsonyra én lelki békét és Szerb Antaltól az Utas és holdvilágot szeretném.
    6.Amit szeretek a blogodon az, hogy nagyon személyes hangvételű és aranyos dolgokat postolsz.

    plusz esélyek


    1.Facebookon Kitti Horváth néven követlek.

    VálaszTörlés
  96. Szia!
    1.Feliratkoztam a blogodra M.Vivien néven.
    2.Nevem: Menyes Vivien
    3.Email címem: vivien.menyes@gmail.com
    4.Új olvasód vagyok
    5.Karácsonyra rózsaolajat szeretnék, mert már fogyóban van.
    6.Amit szeretek, hogy sokféléről írkálsz :)

    plusz esélyek:
    1.Facebookon Menyes Vivien néven követlek.
    2.Megosztottam a nyeremény játékot.

    Köszi :)

    VálaszTörlés
  97. 1.Feliratkoztam a blogodra Lilla néven.
    2.Nevem: Gálik Lilla
    3.Email címem: lillchy@gmail.com
    4.Új olvasód vagyok
    5.Karácsonyra csizmát, ruhákat és sminkeket szeretnék.
    6.Amit szeretek a blogodban: a változatos bejegyzéseket. :)
    Köszi.

    VálaszTörlés
  98. 1.Feliratkoztam a blogodra Katalin néven.
    2.Nevem: Toldi Katalin
    3.Email címem: szajha@gmail.com
    4.Régi olvasód vagyok
    5.Karácsonyra én egy kávé főzőt szeretnék :)
    6.Amit szeretek a blogodban: hogy részletes leírást adsz a termékekről amiket megveszel, ami nekem óriási segítség, mert a boltban nincs türelmem olvasgatni a flakonok hátulját :)

    1.Facebookon Toldi Katalin néven követlek.
    2.Megosztottam a nyeremény játékot.
    3.Írtam bejegyzést a játékról http://www.facebook.com/toldi.katalin

    VálaszTörlés
  99. Szia :)

    1.Feliratkoztam a blogodra Zsófi(: néven.
    2.Nevem: Kasztner Zsófia
    3.Email címem: zsofia0419@gmail.com
    4.Régi olvasód vagyok
    5.Karácsonyra én... Hát nem is tudom... Egy új hajszárítót és ecseteket szeretnék:)
    6.Amit szeretek a blogodban: nagyon szeretem a termékteszteket, a blogodat pedig nagyon szeretem és sokszínűnek tartom

    plusz esélyek


    1.Facebookon Zsófia Kasztner néven követlek.

    Köszi a lehetőséget (:

    VálaszTörlés
  100. Feliratkoztam a blogodra Adrienn néven.
    2.Nevem: Oroszlán Adrienn
    3.Email címem: adrikitten@citromail.hu
    4.Régi olvasód vagyok/Új olvasód vagyok: régi, de csak most iratkoztam fel
    5.Karácsonyra én...egy Sleek palettát szeretnék :)
    6.Amit szeretek a blogodban az az, hogy változatos. Minden témát felölel, ami engem érdekel.
    Negatívumot nem tudok írni, hiszen szeretem az oldalt. A képek néhol sötétek, de ez a tél hibája.

    plusz esélyek

    1.Facebookon Adrienn Oroszlán néven követlek.
    2.Megosztottam a nyeremény játékot: http://www.facebook.com/profile.php?id=1809076393
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  101. Szia!
    1.Feliratkoztam a blogodra HystericalGirl néven.
    2.Nevem: Olajos Renáta
    3.Email címem: o.renata92@hotmail.com
    4.Régi olvasód vagyok
    5.Karácsonyra én nem szeretnék semmi különösebb dolgot, nekem a nem az ajándékokról szól, hanem arról, hogy szeretteimmel töltsem ezt a napot!
    6.Amit szeretek és amit nem a blogodban: Kedves, segítőkész hölgyike vagy, tetszik a blogod kinézete, csodás sminkeket készítesz, sokat koppintottam már a technikádból :$. Nincs olyan, amit ne szeretnék! ;)

    plusz esélyek


    1.Facebookon Renata Olajos néven követlek.
    2.Írtam bejegyzést a játékról/link: http://egyhisztisbejegyzesei.blogspot.com/2011/12/nyeremenyjatek-ritanal.html
    3.Kitettem az oldalsávba/link: http://egyhisztisbejegyzesei.blogspot.com/

    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  102. 1.Feliratkoztam a blogodra Noémi Bor néven.
    2.Nevem: Bor Noémi
    3.Email címem: kino@citromail.hu
    4.Régi olvasód vagyok/Új olvasód vagyok : új :)
    5.Karácsonyra én havat szeretnék :)
    6.Amit szeretek és amit nem a blogodban: az összes sminkbejegyzést és a teszteket :)

    plusz esélyek
    1.Facebookon Noémi Bor néven követlek.

    VálaszTörlés
  103. Szió!

    1.Feliratkoztam a blogodra Kriszti néven.
    2.Nevem: Pados Krisztina
    3.Email címem: kriszti-0330@hotmail.com
    4.Új olvasód vagyok.
    5.Karácsonyra ezt a csomagot nagyon szívesen elfogadnám. :)) Meg ruhákat szeretnék. :D
    6.Amit szeretek és amit nem a blogodban az: nagyon tetszik a blog designja, és úgy az egész. :) Olyat még nem találtam, ami ne tetszene, meg nem is fogok, az biztos. :)

    plusz esélyek:
    1.Facebookon Krisztina Pados néven követlek.
    2.Megosztottam a nyeremény játékot.

    Köszi a lehetőséget! :)

    Kriszti

    VálaszTörlés
  104. Szija

    hajnoca3 néven követlek itt a blogom
    E-mail : hajnoca3@freemail.hu
    Régi olvasód vagyok
    Sleek palettát szeretnék kapni
    Szeretem a blogod , azt is , hogy személyesebb dolgokat is leírsz , pl a mézeskalács recepted is tetszett , meg a hauljaid is

    VálaszTörlés
  105. 1.Feliratkoztam a blogodra gabus1217_8 néven.
    2.Nevem: Gősi Gabriella
    3.Email címem: gabus1217_8@hotmail.com
    4.Régi olvasód vagyok
    5.Karácsonyra én legjobban egy fényképezőgépet szeretnék:)
    6.Amit szeretek és amit nem a blogodban az, hogy sok érdekes témával foglalkozol, viszont a blogod külcsíne lehetne szerintem szebb is, képes lennél rá:)

    plusz esélyek


    1.Facebookon Gősi Gabriella néven követlek.
    2.Megosztottam a nyeremény játékot.
    3.Írtam bejegyzést a játékról/link: http://t-i-sz-a-p-a-r-t.freeblog.hu/archives/2011/12/05/TunderKert_Karacsonyi_jatek/
    4.Kitettem az oldalsávba/link: http://t-i-sz-a-p-a-r-t.freeblog.hu/

    VálaszTörlés
  106. 1.Feliratkoztam a blogodra pipacs néven.
    2.Nevem: Nemes Timi
    3.Email címem: pipacska80@gmail.com
    4.Új olvasód vagyok
    5.Karácsonyra én most semmit nem szeretnék. :)
    6.Új olvasód vagyok, így még nem tudok véleményt írni, az első benyomás jó! :)

    plusz esélyek


    1.Facebookon Nemes Tímea néven követlek.
    2.Megosztottam a nyeremény játékot.

    Köszi a játékot, szuper kis nyeremények! :)

    VálaszTörlés
  107. Szia! :-)
    1. Saját néven követlek a blogodon.
    2. Pásztor Olga
    3. polgi50@gmail.com
    4. viszonylag új olvasód vagyok, szeretem a sminkes fotóidat és leírásaidat :-)
    5. Karácsonyra körömlakkot szeretnék

    1. Facebookon is saját néven követlek.
    2. Megosztottam a nyereményjátékot, köszi a lehetőséget! :-)

    VálaszTörlés