Dove Spa summer revived önbarnító - vélemény!


Nem vagyok az a nagy napozós ember, hogy órákig feküdjek mozdulatlanul egy törölközőn. Nyaralás alatt sem tudok 5 percnél tovább a napon megmaradni. Így én akár a két hetes nyaralás után is van, hogy ugyan olyan hófehéren jövök vissza mint, ahogy oda mentem. Mondjuk ehhez az 50+ naptej is hozzásegít. De alapvetően tetszik a barna napbarnította bőr. A szoli természetesen ki van zárva, de egy jó önbarnítóra a nyár folyamán én is igent szoktam mondani.

Így találkoztam én ezzel a Dove Spa summer revived önbarnítóval, ha érdekel a véleményen erről a termékről kattints a továbbra...




Először a blogos lányoklnál látam róla pár véleményt, de elsőnek nem keltette fel az érdeklődésemet, majd lassan több helyen is összefutottam ezzel a termékkel. Így kb 2 hónapja én is megrendeltem az első világos bőrre való darabot. Majd rá 1 hónapra a sötetebb bőrre valót is,

Mind a két termékről elmondható, hogy nagyon jó tesápolók, gyorsan felszívódnak, kellemes illata van, nem olyan önbarnítós tipikus büdös, hanem kellemes virágos-édeskés illat. Ami még másnap is érezhető. 

A világos változat nagyon enyhe változást adott a bőrömnek, még a napi használat melett is, de a lényeg és a fő szempont, hogy ez az enyhe szín is természetes, és egyenlets volt. Ami egyértelműen a legfontosabb egy önbarnítónál. Mert annál nincs cikibb mint, ha valaki narancssárga lesz, és még foltos is!

Mivel én kicsit intezívebb barnaságra vágytam, így a sötétebb változatot is megrendeltem. Amivel már az első használat után nagyon szép színt értem el. Egyenletes és természetes barnás színt.

--------------------------------

Használat előtt én jól áttdörzsöltem a bőrömet, főleg a könyök és a térd területén. Valamint alaposan eldolgoztam a tesápolót. Este használtam, így beszívódás után én már csak egy könnyed pizsit vettem fel, hogy ne dörzsöljem el a terméket. Soha nem is volt smmi baj vele. A hátam bekenéséhez kértem egy kis segítséget, de volt, hogy egymagam aplikáltam fel a terméket. Nem rosszabb a használata, mint egy tesápolónak, nem szinezi meg a kezet azonnal, van időnk kezetmosni, nem kell agódni, hogy narancssárga lesz.


Felváltva használom a termékeket, először a sötétebbet, majd másnap és harmadnap a világosat, ezután pedig a sötétet ismét. Néha bőrradírozok is a napok között. De van, hogy egy egy hetet ki is hagyok, és akkor szépen fokozatosan kopik, egy egy helyen kicsit tovább látszódik, de ott egy habrózsával erősebben áttdörzsölöm a bőrt és volt folt nincs folt.



Mindenkinek tudom ajánlani, aki nem szeret napozni de egy pici barnaságot szeretne.
Könnyű és egyszerű ahsználat, nem kell aggódni a végeredménytől, eddig mindenkitől csak pozitív véleményeket hallottam, és én is nagyon elégedett vagyok vele.


Én az iparfümériától rendeltem, a terméket ITT találjátok.

-------------------------------------------


Ti használtok önbarnítő termékeket? Ismeritek a Dove termékét?


-Rita

1 megjegyzés:

  1. Ha blogot írsz, a helyesírás ellenőrzést dobd rá.Hemzseg az írás a rossz nyelvtanból, rettenet olvasni.

    VálaszTörlés