Vasárnap!

Én utálom a vasárnapot, ezt már sokszor le is írtam, ilyenkor (télen-nyáron) unatkozok, nem tudja semmi lekötni a figyelmemet, minden blogot átnézek, keresgélek, képet nézegetek, filmezek, sütök, sminkelek, de valahogy nem az igazi.

Még ha lenne valami program ilyenkor, de vasárnap semmi sincs :S

De most összeszedtem, néhány dolgot amiről még szerettem volna írni de egymagukban nem lettek volna túl tartalmasak.

Lesz teszt, recept és minden ami az elmúlt hónapokban történt, lehet egy kicsit hosszú lesz és talán néhol egy kicsit személyes, de jelenleg csak ezzel tudom lekötni a figyelmemet.


Kezdjük is az jelenlegi helyzettel, beteg vagyok, sőt társul hozzá némi fül és fogfájás, hogy még izgibb legyen.
Csütörtökön tudok menni csak fogorvoshoz, és addig valahogy túl kell élnem a hetet.
Nah de nincs nyafi mert még sok dolgom van...



Először is beszeretném mutatni a legjobb testápolómat, ő itt Alverde Mandarinos Vanília.
Kapcsolatunk kb egy hete kezdődött, már az elején is csak jókat hallottam róla de mikor találkoztunk, nagyon meggyőző volt, így megkértem költözzön hozzám, hogy több időt tudjunk együtt tölteni, azóta itt lakik a kis szekrényen naponta többször is együtt tudunk lenni aminek sok sok előnye van, isteni az illata, kellemes nem túl zsíros állaga valamint szuper hidratáló képessége van.
Mindenkinek csak ajánlani tudom, ismerkedjetek meg ti is vele.

200ml 900 forint


Hát nem a legjobb kép, de a lényeg szombaton volt alkalmam felavatni és kipróbálni az új bakancsomat.
Nagyon kényelmes, meleg, és nagyon jól néz ki, szóval örülök, hogy megvettem, ő az első magasabb sarkú téli lábbelim, mert eddig még a lapos talpúakban is könnyen kerültem a földre, de most jobban fogok figyelni.



Ez egy liszt nélküli csokis süti, aminek az állagát a darált dió adja meg, nagyon finom, csak szerintem egy kicsit száraz, ezért tejjel teával sokkal finomabb, az előnyei, hogy sokkal egészségesebb mint a lisztel készült társai.

A recept INNEN 

Érdemes kipróbálni mert nagyon könnyű és finom a végeredmény.

A másik süti nem más minta méltán híres Kinder Bueno ihlette szelet.
Már többször készítettem el és osztatlan sikert aratott mindig, tehát ha valaki azt szeretné, hogy a rokonság, barátok vagy a szerelme le legyen nyűgözve akkor érdemes kipróbálni ezt az isteni sütit.




Az alja egy diós piskóta
A tetején egy vastag réteg nutella 
Erre jön egy réteg keksz, arra pedig a fehér krém, ismét egy réteg keksz és utána a csokis krém amit én fel turbóztam, sőt egy plusz keksz réteget is beiktattam, de így az igazi :)


Kérsz egy falatot ?


Omnomnomnm


A recept INNEN


Ma este pedig egy almás-körtés pitét fogok készíteni amihez itt sorakoznak az összetevők.


Hát mára ennyi lenne, terveztem még egy két dolgot de a fülfájás közbe szólt :)

Remélem ti jól vagytok és élvezitek ezt a..a..a vasárnapot...

Kellemes délutánt mindenkinek!



-Rita




6 megjegyzés:

  1. jobbulást :)

    Remélem lesz bejegyzés a pitéről :$ mert anyukámmal hetek óta keressük az igazit :D vagy 4 félét kipróbáltunk :D

    VálaszTörlés
  2. A Bueno szelet izgin hangzik,nemsoka ugyis csaladi ebed lesz,lehet,kiprobalom.:)

    Gyogyulj meg!

    VálaszTörlés
  3. Jobbulást :) Fog/fej/fülfájásra nagyon jó a nurofen. Pihenj sokat és sok sok tea. A sütik meg nagyon guszták. :)

    VálaszTörlés
  4. Jaj de finomakat csináltál :)
    Pihengess, jobbulást! :)

    VálaszTörlés
  5. nyamm de rákívántam a Kinder Buenos sütire. Nem vagyok egy nagy édesség rajongó, de ez megmozgatta a fantáziám:) Jobbulást! :)

    VálaszTörlés
  6. Jobbulást. :)
    Valóban katasztrófák a vasárnapok, főleg betegen, semmi sincs a tévében, a könyvek is másként festenek. :/

    Viszont jut eszembe, amikor Szerbiában jártál, akkor melyik városban? :)
    Csak kíváncsiság.

    VálaszTörlés