Csillámos rózsaszín köröm!

Most valami nagyon csajosat nagyon cukit szerettem volna készíteni, így egy nagyon baba rózsaszínt és egy cuki csillámos lakkot pakoltam össze, de valami hiányzott, hát igen a szívecskés strassz.

De most már teljes valójában tündökölhet, élőben olyan csodálatosan szép, nem tudom szavakba önteni, imááádom, már régebben is említettem, hogy a csillámos dolgok a gyengéim és hát ez nagyon tetszik :)




Elkészítése szerintem nem igényel leírást :)


Ti szeretitek az egyszerű lakkokat csillámos fedőlakkal párosítani ?



-Rita

3 megjegyzés:

  1. Szuper csajos! Én nagyon szeretem újabban a csillámos fedőlakkokat, totál feldob egy-egy szint, és nem is kell vele annyit bíbelődni mint más körömdekorációval.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon cuki lett, én is szeretem a csillámos lakkokat, nekem most épp piros és egy pár körmömön csillámos, nagyon feldobja az egészet:)


    http://youth-and-fashion.blogspot.com/

    VálaszTörlés