Alverde Clear Iszapos Hidratáló Fluid, teszt!

Ezt a krémet választottam egy hete, nem csodát vártam tőle hanem hidratálást.
Nem szerettem volna zsíros krémet, természetes összetevők előnyt jelentenek és plusz pont mert még a pattanásokkal és a mitesszerekkel is szembeszáll.


Nekem nagyon tetszik a csomagolása, kis praktikus, igényes külső.
Biztonságosan zár a kupakja.


Higiénikus a kiszerelés, mert nem kell a krémbe belenyúlni, nem kell plusz esélyt adni a kórokozóknak.


A termék maga egy barnás kellemes állagú krém.
Nem hagy semmilyen színt a bőrön, gyorsan felszívódik, nem zsíros.

"Az iszap megelőzi a gyulladás és a bőrirritációk kialakulását.Az indiánasszony gyökér antibakteriális, pórusösszehúzó hatású, a bió-cink-komplex megnyugtatja a mandulaolaj pedig puhává és selymessé teszi a bőrt.

Reggel és este vigye fel a megtisztított arc nyak dekoltázsra.

Nem tartalmaz szintetikus tartósító szert, színezéketm, illatanyagot, állati eredetű és ásványi olaj alapú összetevőket."

Külső: mint már mondtam nagyon jó a csomagolása és az adagolhatósága is, sokkal jobb ez a megoldás mint egy tégelyes üveges kiszerelés.

Használat: kellemes lágy krém, minimális illat, használat után pár perc alatt beszívódik és nagyon selymes lesz a bőr.A száraz foltokat (ami miatt vettem) teljesen rendbe tette, tökéletes ápolást nyújt még ilyen hideg időben is.Nincs sok pattanásom így ezekre konkrétan nem tudom hogyan hat, de ha valaki csak egy átlagos hidratáló krémet akar, akkor ez egy tökéletes választás hiszen sok sok természetes összetevő jó a problémás bőrre, kellemes selymes érzést biztosít, alapozni lehet utána.Arctisztítás után használom reggel és este.Reggelre mindig nagyon puha lesz a bőröm és jó érzés megtapogatni.

Összességében: nagyon elégedett vagyok ezzel a krémmel hiszen a dolgát tökéletesen végzi, 30 ml 1300 forint, megnyerő a csomagolása, natúr termék.


Ti milyen hidratáló krémet használtok télen ?



-Rita







2 megjegyzés:

  1. Hmmm nagyon jól hangzik, nekem is vannak ilyenkor télen száraz foltjaim, ami a legrosszabb be is barnulnak. :/
    Arctisztító fluid helyett nem hidratálót akartál írni?

    VálaszTörlés
  2. De azt szerettem volna írni :D kicsit máshol járt az eszem :D köszike hogy szóltál :)

    VálaszTörlés