Rózsaszín francia körmök!

Sziasztok, igaz ez nem karácsonyos de azzal is hamarosan jövök mert már kitaláltam, hogy mit is készíthetnék .A mosatnit megpróbáltam egy kicsit egyszerűre csinálni nem csicsásra ( de én azt is szeretem :D) mert több hivatalos ügyet is intézek sőt orvoshoz is járok és ilyenkor szeretek szép csini lenni (nem gyerekes).Szóval fogadjátok szeretettel.


Alapnak egy áttetsző rózsaszínt használtam 2 rétegben de nem volt túl jó ötlet mert sokáig tartott míg megszáradt.A köröm végekre került a fehér lovely mintázó lakk, nagyon könnyű vele dolgozni,és végül egy másik sor egy csillámos piros réteg hogy még is csak belecsempésszek egy kis ünnepi hangulatot.



Az előzőből még maradt egy kis kék :D azt ne vegyétek figyelembe...



És a ma esti vásárlás eredménye :)

Essence vámpíros parfüm, nem izgat hogy mindenki utálja én szeretem mert fincsi édes illata van és tartós..szóval nekem kellet :P ( nem szeretem különösképp a vámpírokat, megnézem a filmeket és a true blood is nagyon jó de semmi egyéb késztetésem nincs irántuk :D) az ára 2000 forint 50 ml.

Alverde iszapos fluid, nem volt már arckrémem így ezt néztem ki magamnak már több napja, csak jókat olvastam róla, majd elválik de az első benyomás az az hogy cuki a kupája, jól adagolható és jó az ára 1200, sőt természetes összetevőkből van.

Valamint vettem egy "alapozót" szintén Alverdés de ez inkább egy színezett hidratáló, de bővebben majd akkor írok amikor lesz fény :)


Tehát ez lett volna a mostani körmöm, nekem tetszik és egy kis zsákmány...

Ti vettetek valamit a vámpíros kollekcióból, elégedettek vagytok?



-Rita

6 megjegyzés:

  1. ez nagyon gyönyörű lett...

    VálaszTörlés
  2. Nagon szép lett a körmöd. A perfümre pedig mostantól én is vadászom. Egy hete néztem ki, azóta meggyőztem anyát hogy hozza a mikulás hamar mert elkapkodják, hát ma már nem volt. Remélem találok majd valahol.

    VálaszTörlés