Thriller night !!!Zombie make up!

Nagyon nem szeretem a vasárnapot, megöl az unalom de most eszembe jutott valami :D

Mi lenne ha készítenék egy jó kis zombie sminket, utána néztem youtoube-on de sajnos nagyon gyengének tartottam a legtöbbet vagy pedig nem volt semmi alap anyagom :D, így nekiláttam magamtól  sőt még lőtt sebet is tudok készíteni, igaz még tökéletesíthetem de farsangig vagy halloweenig van idő.
De megosztom veletek is hátha segíthetek vele, mert igazán könnyű.

De akkor először is, alapozzuk meg a hangulatot 


Imádom ezt a számot :P












Hát a képek olyan amilyenek sajnos még mindig nincs jó gépem, de a lényeget lehet látni :)

Remélem tetszik :D







Ez pedig az hogyan kell papír zsepiből és vízfestékből lőtt sebet készíteni, nem akartam hosszasan pepecselni, meg száradásra sem volt időm de mindenki kísérletezze ki, neki hogyan tetszik.
De ami jó benne az hogy olcsó egész könnyen alakítható, nem kell külön szilikon van bőr maszkkal szórakozni sőt szerintem egész jól néz ki :D

Ha egyszer ismét lesz szegeden zombie flash mob, akkor ott leszek csak még sokkaaaaaal több vérrel lesz szükségem :D


I hope you like it :D


Ti hogy álltok a zombikkal?
Szereted utálod az ilyen filmeket?
Valaha készítenél zombie sminket?



-Rita



5 megjegyzés:

  1. Húú nagyon jó lett, nagyon tetzsik, több lány is csinált már ilyen sminket, de a tiéd viszi a pálmát, magasan, amúgy vízfestékkel csináltad az egészet?

    VálaszTörlés
  2. Félelmetes vagy abban a videóban! :DD Nagyon jó lett, hihetetlenül ügyes vagy, én iylet biztos, hogy nem tudnék csinálni. Azt se tudnám, hogy hogy kezdjek neki.. :D

    VálaszTörlés
  3. Igen azzal, de ez egy ilyen gyerekeknek való (ezért nem is olyan erőtejes a szín :( ) valamilyen szinten "természetes" és talán nem árt a bőrnek e nem volt rajtam sokáig és utána alaposan lemostam majd bekrémeztem :D

    VálaszTörlés
  4. Egyébkánt köszönöm :) a dicsérteket itthon többen sokkot kaptak :D

    VálaszTörlés
  5. nagyon jó lett :D:D headshotxD egyből ez jutott eszembe :D

    VálaszTörlés