Süssünk valamit!

Köztudott, hogy imádok sütni, főzni, csak lefényképezni felejtem el a kész dolgokat.

Számomra egy finom étel legyen az süti vagy egy kész ebéd nem attól lesz jó, ha drága és egzotikus összetevőkből áll, hanem, hogy az összetevők tökéletes menyiségben és arányban jelennek meg a receptben.

A mérleg fontos, de sokszor apró dolgokon változtatok a saját ízlésvilágomnak megfelelően, szeretek kísérletezni is, bár ez olykor nagyon rossz ötletnek bizonyul.

Furcsállom a korombéli lányoknál ha nem szeretnek vagy nem tudnak elkészíteni még alap fogásnak minősülő ételeket sem.

De ismeretségi körömben mindenki szeret főzni.

Legjobban az én nagymamám tud, ehhez nem fér kétség, ha valaki egyszer meg kóstolja akkor nem kell neki semmiféle Jamie Oliver vagy Nigella Lawson (bár ők is tudnak :D és szeretem is őket)

De akkor lássunk is egy a napokban elkészített finomságot.

A receptet inkább linkelem mert, viszonylag bonyolult és hosszadalmas a kelesztés de megéri.
Sőt az oldalon több csodálatos recept is van így érdemes szétnézni azoknak akik olyan fanatikusok mint én, vagy csak gyönyörű képeket szeretnének nézni isteni kajákról 












Kívül ropogós, belül finom puha :D

imádom a paradicsomot és az olaj bogyót is de még talán egy kis mozzarella kelet volna és akkor teljes az összkép.

Mindenkinek kötelező aki szereti baguette-et és megszeretné lepni a családját.

Én rögtön dupla adaggal kezdtem, de legjobb az egészet előző este elkészíteni másnap reggelig keleszteni és akkor már gyorsan kész van.



Finom citromos jeges tea, ilyen melegben isteni és olcsó valamit természetes


Mindenkinek szép napos délutánt :P

-Rita


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése