Júniusi kedvencek!


Nyárra való tekintettel minden színes illatos és csillogó.

Két aprósággal kezdeném ami inkább kiegészítőként funkcionál.


Egyik ez a lógós füli amit nagyon szeretek, csak sajnos bizsu és nem sokáig bírom elviselni a fülembe :( pedig olyan nagyon szép♥ 


A következő pedig ez a pasztell rózsaszín rózsás köröm dizájn ami anyaira cuki, olyan jóérzés ránézni



Oriflame aloe vera arctisztító gél - nagyon jó az illata és az állaga, már régóta megvan de valahogy elhanyagoltam, de ahogy ismét elővettem öröm volt vele arcot tisztítani.

Hawaiian tropic naptej - imádom az illatát az állagát és hogy egy perc sem kell nekik míg felszívódik, jól hidratál és vízálló.

Avon málnás testpermet - ma fogyott ki teljesen :( nagyon szomorú vagyok mert ennek nagyon hosszan tartó gyümölcsös illata volt, de újra fogom venni mert csudijó

Oriflame happy relaxing kézkrém - narancshéj illata van gyorsan felszívódik, nem zsíros nyáron tökéletes

Dm teafa olaj - pattanásokra és maszkok készítésekor használom, egy két nap alatt leszárítja őket, az illata nekem borzalmas :D♥ 


Essence stay with me szájfény - nagyon szeretem mert tartós jó az illata és szép a színe, majdnem minden nap eszt használom.♥ 

Lip smacker coca cola - utálom a colát évente max egyszer iszok belőle, de ennek tetszik az illata és a fénye is, olyan mint egy szép szájfény csak jobb állaggal, azt nem tudom állítani hogy jól hidratálna de nem rossz.

Essence szájfény - finom az illata jó a színe és nagyon csillog :D máris tökéletes, nyáron nagyon hasznos és olcsó is, bár ezek könnyen avasodnak, szóval egy nyárnál többet nem hiszem hogy kibírnak :(


Moyra lakkok - imádom őket ♥ 



Essence Blossom etc púder - nagyon szeretem mert fincsi az illata és nagyon szép selymes fénye van, én néha egész arca is használom mert világos a bőröm és csak a csillámos fény látszik ami nagyon szép napsütésben.

Oriflame terrakotta bronzosító - nagyon szeretem amióta megvan nagyon sokszor használtam, nagyon örülök hogy megvettem :)♥ 

Oriflame ecset - én kifejezetten szeretem igaz lehetne puhább is de a pirosító és a bronzosítót is tökéletesen felviszi a bőrre.



Essence szemhéj tus és ecsetek - nagyon jó termék az essencetől, semmi kivetnivalót nem találtam benne, tökéletesen működik  mindkettő mecset és tus.

Essence szemhéjfesték paletta - igazi nyári színek, csillogó fényes textúrák, szerintem az áránál sokkal de sokkal többet ér, mindenkinek ajánlom akár a másik színű beszerzését is.♥ 

Giordani Gold krémes szemhéj festék - tökéletes én alapnak használom mert nagyon szépen mutatnak rajta a szemhéjpúderek.

Italia szemceruza - olajzöld arany fénnyel 120 forintért, nagyon szeretem, könnyű vele sminket készíteni, csak kihúzom a szemem és kész is 




Nektek mi a volt a kedvenc terméketek júniusban ??




-Rita



6 megjegyzés:

  1. Azt a málnás testpermetet lehet még kapni?én az ibolya és licsi változatát használom,és olyan fincsi így nyárra!jó lenne ilyen málnás is...hmm nyami!:)

    VálaszTörlés
  2. Azt hiszem igen én itt Szegeden szoktam megvenni mert van egy olyan hely ahol rögtön kézhez kapod és nem kell kivárni amíg megérkezik :)

    VálaszTörlés
  3. De amúgy katalógusban nem lehet már kapni úgy tudom.:(
    Nálunk sajnos nincs ilyen hely,de megérdeklődöm,hátha még tudnának szerezni nekem.
    Szerencsére van alternatíva: Müller Fruttini málnás testpermetje,csak az drágább,de az is nagyon jó!:)

    VálaszTörlés
  4. Essence szájfény nagyon jó...és mindegyik júniusi kedvenc az,tök jó poszt=)

    VálaszTörlés
  5. jajj annyira cuki az a köröm:$

    VálaszTörlés
  6. Kösziii, bár kicsit elkezdett lepattogni a rózsaszín :(

    VálaszTörlés