Szempilla spirál teszt (oriflame,avon)!

Ők lennének a kiszemelt áldozatok.
Ezek a termékek mindenki számára elérhetőek 1000-1600 ft körül mozognak, sőt van amikor akciósan még olcsóbban hozzájuthatunk.


2 Avonos valamint 3 Oriflame szempilla spirált teszteltem 


Nagyon eltérőek az ecsetek, 3 szilikonos egy kis fejű valamint egy dupla végű kicsit pufi ecsetet láthatunk




Közelebbről 

A bal oldalon a tesztel szempilla spirál a jobbon pedig a natúr pilláim.



Avon Super Magnify

Ez az ecset a legszokatlanabb.Alig lehet érezni a sörtéket és nagyon sokszor kellet végighúzni a pillákon.
Nekem nem lett a kedvencem.




Avon Super Full

A sorban a második szempilla spirál, nagyon bizalom gerjesztő ecsete van.
Nem kellet túl sokszor felvinni a pillákra, hogy ezt az eredményt elérjem.
Szerintem megfelel mint szempilla spirál, tehát bátran ajánlom.



Oriflame Wonder Lash Intense 

Én ezt nagyon szeretem, mert elég kétszer végig menni a pillákon, jól kialakított a keféje.
Én ezt ajánlom mindenkinek.




Oriflame Revelation 

Kicsit ragacsos és összetapadnak a pillák ha nem vigyázunk, de a kis keféje nagyon jó mert könnyű vele dolgozni.
Én szeretem, máskor is megfogom venni.



Oriflame Lash Explosion 

Hát ennek a kivitelezése nem a legjobb nem áll kézre és nehéz vele dolgozni és szerintem mind a két fele ugyan azt csinálja.
Én még egyszer nem venném meg.



Oriflame Revelation és a Oriflame Wonder Lash Intense nálam a befutó.

Nektek melyik nyerte el a tetszéseteket?
Valamelyik megvan ezek közül?


-Rita


3 megjegyzés:

  1. Az Oriflamees Wonder Lash Intense a legjobb szerintem. Nagyon szép pillákat csinál, és ahogy én észrevettem nem is tapasztja őket össze.

    VálaszTörlés
  2. Nekem a Oriflame Revelation tetszik nagyon!:D És az Avon Super Full, ami nekem is van :D

    VálaszTörlés
  3. nincs meg egyik sem, de a képeid alapján a Wonder Lash csinálja a leglátványosabb pillákat:)

    VálaszTörlés