10 day...!

Hali,úgy gondoltam összeszedem az összes többi napot, hogy ne egyesével rakjam ki őket.

Fotó a kedvenc színű tárgyról a szobádban, igaz ez nem a szobámban van de nagyon szép kép, a párom nagymamája készítette, tényleg olyan görögös hangulatú 


Egy kép ami boldoggá tesz..
A saját tablóm, az indok egyszerű én is közte voltam azoknak akik készítették (4en voltunk és igazából mi találtuk ki) szerintem nagyon jó lett, nem mindennapi volt, és a vissza jelzések is azt mutattak nagyon tetszik nekik 
Szóval inkább büszke vagyok magamra és a többiekre akikkel csináltam 


A bal felső sarokban fagyizok zöld felsőben :D


Gyerek kori képek rólam :D


Én vagyok a második, a többiek pedig az én drága tesókáim :D


Anyukámmal, itt még barna volt a hajam


bátyámmal 


Oviba a "csajokkal":D én vagyok itt is is a második 






nekem ezek viccesek :D

Kép a legjobb barátodról 


Minden fotón ott voltunk :D annyira belejöttünk a táncba 



Fanni drága :D

Nyaralós kép


Nem nyaralós az igaz inkább csak kirándulás, Palics


Ez a kép pedig a mai fotó rólam (kb szó szerint)


Azt hiszem ezzel kilőttem a 10 day challenget

Várom a tiéteket :D

-Rita

6 megjegyzés:

  1. nagyon király tényleg a tablótok:D nah meg a citrom karikás képxD

    VálaszTörlés
  2. Voltál már Szerbiában vagy talán itt is élsz?:)
    Palicsos kép miatt. Kerestem az adatlapodon de nem találtam..

    VálaszTörlés
  3. Szegeden élek, de Szerbiában születtem és Horgoson éltem, de a középsulit már itt kezdtem.De Palics egy nagyon cuki hely, akikkel mentem a húgomon kívül senki sem ismerte de imádták, főleg az állatkertet és a burekot :D

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. XD nah látod milyen kicsi a világ, ez tényleg vicces

    VálaszTörlés
  6. Meg sem fordult a fejemben, hogy találjak egy olyan blogot amit egy idevalósi ír..Ezt így látva, hát...fura :D

    VálaszTörlés