Soft pink make up!




Nagyon szeretem a rózsaszínt, mert olyan cuki :P és mindig a vattacukor vagy valami fagyi jut róla az  eszembe, így ez a smink is nekem olyan kis édes hatást kelt.



vaku nélkül ( a kezemen bronzosító van)


vakuval 


Elkenve is szép fényes ezüstös, könnyű rá egy kis púdert rakni mert jól tapad.

Ez pedig egy noname vízálló?! szemceruza vastag ezüst csillámos, nagyon jól lehet kombinálni feketével 299 ft szegeden a kincses szigetben lehet venni.
Tervezek vele egy jó kis sminket.
Azért szeretem mert hegyező van a végén, könnyű felvinni és eloszlatni, mert viszonylag puha a vége.
A hegyező kifejezetten jó, főleg mert vastag így a többi ceruzámat is amik vastagabbak megtudom hegyezni vele :)

Tehát aki teheti asz szerezzen be egy ilyet mert olcsó és nagyon jó 



Fagyis frappé, nagyon finom, főleg melegben 


Kormi olyan cukker, csak még kicsi és sokat kellene vele foglalkozni és tanítgatni.


Ez pedig a mai kakaós arcmaszkom olyan jól néz ki :)


-Rita


3 megjegyzés:

  1. frappppé <3 imádom :) én is rózsaszín sminket viseltem ma:D

    VálaszTörlés
  2. Ez most jobban illik hozzád, mint a zombis :P Nagyon szép lett! És a kis kutyid is nagyon ari :D

    VálaszTörlés
  3. pedig én olyan jót szórakoztam a zombi sminkel :P a húgom azóta is "fél":D
    Am úgy nézem ma ilyen pink nap volt:D

    VálaszTörlés