Hayden Panettiere make up!

Szerintem sokan ismeritek nagyon szép lány és nagyon szép sminkekben szokott megjelenni.

Néhány kedvencem ami alapján én is elkészítettem :)




A fotók nem jöttek össze :D így ebben a hiper szuper minőségű és állati videóban mutatom meg xD 




Bocsesz a zenéért :D és hogy fordított a kép de a lényeget lehet látni :)

Attól függetlenül, hogy nem vagyok szőke se barna bőrű úgy gondolom jól áll ez a smink és szerintem másoknak is, tehát ha valamilyen alkalomra szeretnétek egy szolidabb de mégis nagyon szép sminket én ajánlom hogy egy hasonló hangsúlyos szemmel és natúr ajkakkal készítsétek el :)




Ez pedig ami háttérben szólt imááááádom őket :D

GLEE


-Rita




3 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett a smink! :) és szép vagy*.*

    VálaszTörlés
  2. Köszike :D jó gyatra a fényviszony így nem vagyok annyira borzalmas :D sötétben meg kifejezetten szép vagyok xD

    VálaszTörlés