Oriflame!

Sziasztok, ismét elérkezett az idő az oriflame következő katalógusának áttekintéséhez.

Jó részt csak akciós termékeket választottam, de vannak köztük tényleg nagyon szuper dolgok.

Ez a 10-es katalógus 

Érvényes: 2011 július 7-től július 27-ig

Oriflame - természetes kozmetikumok Svédországból



Oriflame - természetes kozmetikumok Svédországból


Itt ami szerintem kiemelésre szorul az nem más mint a korallos szájfény ami kókuszillattal és ízzel van megbolondítva. 12ml ami egész nagy kiszerelés egy szájfényből 1199ft
Az ecset is még akciós 1199ft


Akciós szempilla spirálok mindegyik 999 ft 
Nekem ezek közül kettő is megvan, a zöld és a fekete.
Mind kettő csodálatos, a zöldnek kis keféje van amivel könnyű dolgozni.
Míg a feketének szilikonos gumis ami jól igazodik a szempillához.
(A mai sminkben bemutatom őket, ha valaki elszeretné dönteni melyiket vegye)


Itt a korrektor és a mattító kőpúder az ami nagyon jó.
Nekem mindkettő megvan és mindennap használom őket, a púderes doboz egy kifejezetten szép kivitelezés és még tükör is van benne.
A korrektor 999ft
A púder pedig 1499 ft 


Very me tini korosztályt megcélzó termékei mindig illatosak színesek és aranyosak.
Itt a szemhéj púderek amik igazán jók 899ft 
És az arcfény, amely alapozó helyett tökéletes választás, fényesebb textúra apró csillámló összetevővel.
Két árnyalatban kapható, barack illatú.30ml 599ft akciósan 


Ez pedig a rúzsok amiket kötelezővé teszek.
Ahová szívecskét tettem azoknak haza kell velem jönniük
Akciósan 599 ft 


Öregedést gátló gránátalmás arcápoló család, melynek isteni az illata.
Normál és kombinált bőrre.
Minden termék akciósan 599 ft 
Egy nappali krém 75 ml
Éjszakai krém, mely hidratálj a bőrt 75 ml
Frissítő lemosó, eltávolítja a szennyeződést és a sminket 150 ml  


Különböző lábápolással kapcsolatos kencék melyek most 499 ft-ért nyugtathatják a lábacskáinkat.

A hűsítő lábzselé tényleg hűsít, egy fárasztó nap után ezzel bekenni a lábakat és a vádlit is... csodás érzés.
Levendula és eukaliptusz keverékével készült lábfürdő 150 ml 
Hintőpor, megakadályozza az izzadást és a szagok kialakulását.
Puhító lábkrém, gyorsan felszívódik, nyugtatja a lábakat.
Izzadás gátló lábkrém 


És a végére hagytam két illatot, az egyik most kapott új külsőt.Ami nem más mint a Fire
1299 most akciósan 30 ml, de az illata nagyon finom a leírás szerint szenvedélyes keleties virágos eszencia, de nekem édeskés és talán egy kicsit virágos.Őszintén eddig sok oriflame parfümöm volt, mind tartósnak bizonyult, hát remélem ez is mert ennyi pénzért, nagyon finom illat.Pedig nagyon finnyás vagyok az illatokra.
Nem túl erős, inkább egy olyan harmonikus lágy illat, nem parfüm jut róla az eszembe, inkább olyan érzés mintha most léptem volna ki a tusoló alól és lágy édes virágos illat lengne körül.


A másik illat pedig Urban Lovers for Her.
Én még nem szagoltam, de az Oriflame kommentelői között csak pozitív kritikát kapott, és a Nina Ricci Nina nevű parfümjéhez hasonlították, amit viszont ismerek és szeretek is.A leírás szerint kaucsuk virág és körte, pézsma, zöld tea, barack és szantálfa tökéletes keveréke alkotja ezt a parfümöt ami most akciósan 2999 ft 50 ml.


Remélem tudtam segíteni, és meghoztam a kedveteket, hogy ti is közelebbről megismerjétek az Oriflame nagyszerű termékeit.



-Rita








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése