10 nagyszerű kozmetikai termék 1000ft alatt!

Úgy gondoltam ennek a posztnak lesz egy pici haszna is.

Ha valaki nem szeret több ezreket költeni, de mégis szeretné hogy az általa választott termék kifogástalan legyen akkor a következő néhány termék nála is jó szolgálatot tehet.

Most a nyárra összpontosítottam, így olyan válogatást láthattok amik aktuálisak


Alverde mandarinos vaníliás tusfürdő-449ft
Frissítő illata és természetes összetevői felüdülést nyújt a bőrnek.



Balea kókuszos testápoló 500ml-650ft
Egy nagyon finom illatú és könnyed állagú testápoló ami értékes olajokat tartalmaz amik védik a bőrt, méretéből kifolyólag nagyon sokáig elég.


Balea soft young-nappali arckrém fényvédővel-700ft
Nyáron tökéletes, finom textúrájú fényvédővel ellátott hidratáló, amely apró csillámló szemcséket is tartalmaz.Zselés állagú, hűsítő hatású.


Primus kamillás ajakápoló-250-300ft
Ez maga a csodaszer, nem kell még véletlen sem ezreket elkölteni hogy megszabaduljunk a cserepes ajkaktól, nincs másra szükségünk mint erre a kis csodára.Gyógyszertárakban, bioboltokban kapható.


Essence sun club bronzosító púder-899ft
5 különböző árnyalat keveredik ebben a csodálatos kis tégelyben, nyáron igazán hasznos, hiszen könnyedén varázsolhatunk az arcunkra bronzos fényt és csillogást, napozás nélkül.


Avonos különböző illatú frissítő testpermetek-749ft egy darab vásárlása esetnén és 998ft két termék esetén.
Nyáron sokkal jobb egy frissítő testpermetet használni, mint egy nehéz tolakodó parfümöt.
Legújabb kedvencem a dinnyés, de eddig a málnás és a vaníliás volt a legjobb.


Oriflame gloss booster gyümölcsös csillámos csudijó szájfény-1046ft akció nélkül, most a katalógusban 692ft


Moyra körömlakkok-350ft
Tökéletes, rengetek szín nagyon tartós és lenyűgözően olcsó 







Oriflame szemhéjárnyaló-999ft akció nélkül 
Nagyon különleges színekben kapható ezek az új mono szemhéjpúderek, gyöngyház fényű és matt.
Ez a négy szín nagyon jól jönne, főleg a matt fekete és a kék, gyönyörűek.


A tizedik termék nem más mint az Essence púder ecsete-889ft
Pihe puha kis pink végű ecsetke mely tökéletes pirosítóhoz,bronzosítóhoz.

Ezek az aktuális nyáron használatos termékek, melyek mind ezer forint alatt megkaphatóak.
Amennyiben bármiféle kérdésed van írj nyugodtan.

Remélem hasznos volt és van olyan termék amit szívesen kipróbálnál.

Ezek a termékek közül van olyan mi neked bevált?



Egy érdekesség.
Megtaláltam a hasonmásomat.


Elizabeth Taylor (némi plusz kilóval)

Szerintem megdöbbentő, többen azt hitték én vagyok, csak furcsállották a szemöldököm.



-Rita






7 megjegyzés:

  1. Nekem ebből amik megvannak és használok, azok a testápoló, testpermet, öö moyrás lakkjaim is voltak régen, és tényleg nagyon jók, illetve az essences ecsetet is imádom.
    Egyébként tényleg hasonlítasz Elizabeth Taylorra :D

    VálaszTörlés
  2. ó imádom a balea kókuszos testápolóját :)

    VálaszTörlés
  3. óhh azt a kókuszos testápolót imádom én is :D és az avonos testpermetet is :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem is megvan ezek közül pár dolog, most rendeltem meg a dinnyés testpermetet, remélem nekem is beválik majd. Most találtam rá a blogodra és úgy döntöttem, hogy egyből a követőd leszek! Adtál ebben a bejegyzésben pár tippet, én a baleás cuccokat nem ismerem, de lehet ezután közelebbről megismerkedünk! :)

    Ha gondolod nézd meg az én blogomat! Örülnék ha a követőim között lennél te is! :)
    http://kittiiedreamworld.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  5. szerintem te szebb vagy, mint Elizabeth Taylor :) Én nem tévesztenélek össze vele! :)

    VálaszTörlés
  6. Kittiie: A dinnyés az valami isteni, nem túl édes inkább olyan mintha tényleg egy friss fincsi görögdinnyét szagolgatnál
    A balea pedig nagyon jó dolog, ha kétségbeejtően olcsó annak az oka hogy ez a dm saját márkás terméke és nem fizet reklámokat, így ők ezt a pénzt megspórolják,de pl a babylove ami szintén a dm terméke ami babáknak készült nagyon olcsó (olcsóbb mint a balea) és meglepően jó összetevőket tartalmaz

    Viktória's Style ::D köszike :P

    VálaszTörlés
  7. Szia:) most találtam rád:) imádom az ilyen pénztárcakímélő ötleteket:)
    Már csak azért is szebb vagy Liz Taylornál, mert ő a dédid lehetne, ha élne.

    VálaszTörlés