Májusi kedvencek!

Ez is elérkezett itt a június :)

Nagyon gyorsan telnek a hónapok sajnos.

De jó hír hogy elkészítettem a kedvenc májusi termékeim és egyéb dolgok posztot :D

Először is kezdeném a kozmetikai résszel.



Először is nem sokat választottam ki mert nem is használtam nagyon semmit, mert olyan csúnya volt a bőröm, allergia miatt hogy csak rosszabb volta kinézetem sminkben mint nélküle :D de végre elmúlt.

1.A piros szatyi az azért van ott mert én ebben tartom a szemöldög csipeszeimet, hogy ne vesszenek el, mindig megtalálom és kb 100 ft ez a tartóka és 1 évig tuti nem megy tönkre.

2.A fogkrém már 100 x írtam róla de most is leírom nagyon jóóóó

3.Nyertem egy játékon amit Ivett rendezett és abban volt ez a kólás ajakbalzsam ami meglepően jól szuperál, amióta megérkezett csak ezt használtam.

4.Essence sunclub paletta szintén a csomagban volt nagyon megtetszett imádom az összes színt belőle és elég tartósnak bizonyultak.

5.S-he fekete csillámos mono szemhéj púdere, tök jó :D

6.Oriflame 3in1 korrektor tök jó :D

7. 2 Essence ecsetek, már sok helyen lehetett őket látni nagyon jók.

8.Clinique pirosító amiből már csak a barack van meg de nagyon szeretem mert matt és nagyon szép a színe.


Kedvenc zenék:

Ezeket hallgattam nagyon sokat ebben a hónapban imádom őket (L)

 







Kedvenc sorozatok:

Ebben a hónapban fejeztem be a Heroest :( brühühü sajnos vége és elvileg nem is lesz több rész, de a lényeg az az hogy nagyon jó

Elkezdtem a Glee-t és imádom :) ha valaki szereti a musical típusú filmeket akkor ezt is fogja.

Kedvenc film:

Hát most egy sem jut eszembe de vagy 100-at láttam a múlt hónapban :S

És most a teljesség igény nélkül leírom a kedvenc dolgaimat ami miatt tök jó érzetem magam a múlt hónapban.

tánc
zene
sok fincsi kaja
sok séta
Tisza part
borfeszt
Fannival egész éjszak mászkálni és fagyizni :)
Martinis limonádé
zumba
makói fellépés 20 ember előtt XD
sok sok eper
nyitott ablaknál aludni
eső illata 
új ruhát venni 
nevetni 

-Rita






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése