Oriflame!

Sziasztok kicsit megkéstem ezzel is, de a lényeg hogy most igazán szuper dolgokat fogok nektek
ajánlani

A katalógus
Június 16-tól július 6-ig érvényes


Néhány újdonságot és néhány igen hasznos dolgot :)




Isteni illatos testápolók, tusfürdők,deók és szappanok, őszintén nekem mindegyik kellene :) imádom a gyümölcsös illatokat de leszűkítettem a kört a kókuszos testápolóra és a mentás málnás tusolózselére 


Szeretem az Oriflame illatokat, több is van belőle, de ez a kedvencem fiatalos gyümölcsös édes olyan igazi nyárias, és most még akciós is, én még a kis pumpás kiszerelést is imádom 


Ha alapozásra van szükségünk akkor ajánlom a GG termékeket, szerintem nincs párjuk és akciósan még az áruk sem vészes, az intelligens alapozó nagyon jó választás a bőrünk árnyalatához igazodva egy nagyon szép és természetes réteget alkot a bőrön, barátnőm ez a fajta alapozót 3 szor vette meg, és nem is akciósan, úgy gondolom jó választás ha egy új alapozót szeretnénk vásárolni.



Nyáron én a gyümölcsös csillogó szájfényeket imádom, nincs is jobb alkalom erre, hiszen nyáron a napfényben nagyon jól néznek ki ezek a vibráló élénk színek, és az ízük sem utolsó.
Az ízesített ajakfény kifejezetten a kedvencem, nem kifejezetten a színei miatt hanem tartóssága és illata miatt.
A 3D ajakfénynek kis dundi applikátorja van és milliónyi apró csillámai teszik gyönyörűvé.






És végül a kedvencem amit biztosan meg fogok venni mert gyönyörű, az a terrakotta bronzosító és ecset szerintem a kép is magáért beszél :)

Remélem tudtam egy kicsit segíteni a közeljövőben gyakrabban fogok írni és termékeket bemutatni az oriflametől, mert elégedett vagyok velük.



Ezt pedig mert olyan borús az idő itt Szögeden és mert szép :)



-Rita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése