A múlt hét!

Jól elvesztem, oka az is, hogy nagyon meleg van és semmihez sincs kedvem :D

De a lényeg, hogy megint felléptünk a Zumbával Zsófival és a csajokkal Makón, ahol mindössze 10-en táncoltak velünk köszönhetően annak, hogy ugyan arra a napra rakták ezt a rendezvényt mint az összes többi makói szabadtéri sütögetős gyereknapos programot :(

De jó volt a hangulat még így is 30 percet egyfolytában nyomtuk, a végére már egész jól kimelegedtünk vagy 2 liter vizet vesztettünk, mert a nap éppen az arcunkba sütött, szépek lehettünk XD


Ezt pedig Zsófi adta a fellépés és a siker XD és az ujjongó tömeg miatt (mindenki kapott csak más színben) Nagyon kedves gesztus volt tőle :D


A hétvégén lesz öcsém ballagása és anyu készíti a csokrokat és megkért, hogy vegyek egy taláros kis macit vagy plüsst amit bele tehetünk én ezt találtam szerintem nagyon édi :D


Ezt pedig még 3-4 éve kaptam a páromtól első születésnapi ajándékomnak :D A neve pedig Gerált :P 
Nagyon puhi és nagyon szeretem ahogy fényképeztem a baglyot, megláttam és eszembe jutott amikor kaptam :)




Voltam turizni is ezeket vettem 1200 ft volt összesen,nekem nagyon tetszik :D
főleg hogy majdnem újnak néztek ki 
Am szegediek a Secondia nevű turiban vettem, sok ruci van kis helyen olcsóak és tök jók, nézzetek be ha nem akartok több ezreket költeni egy ruhára 



Ezt még régebben kaptam Zitától mert neki nem tetszett a színe, én nagyon szeretem csaj sajnos nehéz lemosni a kézről is és a szájról is :D


Moyra pink lakk imáááádom már a 3.-at veszem belőle annyira jó 


Ezek történtek a héten, ezeket vettem :D


-Rita








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése