Kék és rózsaszín smink!

Szeretem ezt a két színt bár együtt még soha nem használtam a szememen, de szerintem egész jól működik együtt ez a két szín!


Nem vagyok barna csak a fényképezőn van egy funkció ami erősíti a színeket és körülbelül így is néz ki a szemem élőben , de a fotókon általában olyan fakó :S




A többi az vaku és különleges efektek nélkül készültek 




Szájfény Essence glossy lipbalm berry sorbet 

Nagyon finom gyümölcsös illata van, nem mászik le elég krémes de nem ragadós, vannak benne pici csillámok de nem zavaróak (nem lehet őket érezni)
Viszonylag tartós még inni is lehet vele és nem jön le a színe nem olyan mint a dobozban de ezt már megszokhattuk minden szájfénynél :D


Essence sun club glamoure to go eyeshadow south beach 

Tartós szemhéj púdernek vannak kinevezve ami igaz, jól pigmentált, nem porzik könnyű felvinni, jók a színek, igazi nyári pezsdítő party kellék.Illata kicsit olyan szempilla spirálra emlékeztet ami nekem olyan keserű illat (tudom hülyeség de nekem ez ugrik be róla).Nagyon imádom :)

Nem utolsó sorban Ivett nyeremény játékán nyertem aminek nagyon de nagyon örültem, és még egyszer kösziiiikeee :P


Oriflame Girdani Gold Eye Glimmer DIVA

Már régebben kaptam anyutól (L) nagyon de nagyon szeretem, én alapnak használom de önmagukban is csodásak nem csomósodik be és nagyon könnyű vele dolgozni, legjobb az ujjunkat használni.

Ezt a terméket már nem lehet kapni azért említettem meg hogy ha valakinek van ilyenje az nyugodtam használja alapnak a hasonló árnyalatokhoz, nagyon szépen kiemeli a színeket és felerősíti azokat.De szerintem más krémes szemhéj festékkel is jól működhet ha azok sem csomósodnak be (pl önmagukban sem gyűlnek össze a szemzugban)

Már megint megfordítottam :S, de a lényeg ezeket használtam 


Nekem nagyon tetszik ajánlom nektek is hogy próbáljatok ki olyan színeket amiket még együtt soha sem használtatok lehet jól fog kisülni :D Ha pedig nem akkor már csak azért is jó hogy tudjátok és másokkal is megoszthatjátok mi az ami nem stimmel együtt :D



Remélem nektek is tetszik 

És bocsi hogy elvesztem :P de jönnek a jobbnál jobb poszt ötleteim 



-Rita





2 megjegyzés: