TAG-20 reggelire!


Én nagyon szeretem a  tag-eket olvasni más blogokon 
Ha te is kedvet kaptál hozzá, akkor akár kommentben, vagy saját blogodon te is töltsd ki:D


1. Mi az ami nélkül semmiképpen nem hagyod el a házat?
Ruha, viccet félre téve nekem nincsenek olyan tárgyaim ami nélkül ne tudnék ki menni az utcára a mobil sem fontos sőt...^^

2. Kedvenc sminkmárkád?
Clinique, Oriflame,Catrice ez a 3 nem tudok dönteni mert végül is sok termékem van tőlük és soha nem csalódtam .

3. Kedvenc virágod?
Fehér rózsa, mert szép és olyan kis finom, frézia mert isteni az illata, jácint szintén az illata és a kinézete miatt

4. Kedvenc ruhabolt?
Turi :D őszintén van egy két márka ahol vannak jó cuccuk de talán egy két felső vagy nadrág de annyi pénzért vesztegetik, hogy akkor inkább elmegyek turiba és fele áron sokkal több és jobb dolgokat találok, mert már volt rá példa:D

5. Kedvenc parfüm? 
Escada absolutely me, és ez így is van,szeretem az édeskés gyümölcsös, virágos illatokat, utálom a citrusos,mély keserű nyomasztó parfümöket.

6. Magassarkú vagy lapos?
Lapos


7. Jó jegyeid vannak általánosságban?
Miből hogy, matek fizika húzós, a többi tárgy átlagos de voltak kiemelkedő tárgyaim is amiből még dicséretet is kaptam 

8. Kedvenc színed?
Szürke, pasztell lila, rózsaszín,fehér egyébként minden színt szeretek :D


9. Szoktál inni energiaitalt?
Soha
10. Szereted a gyümölcsleveket?
Nem kifejezetten 
11. Szeretsz úszni?
Nem mert nem tudok :(

12. Villával eszed a sültkrumplit?
Nem sűrűn eszek krumplit de ha igen akkor csak kézzel^^

13. Mi a kedvenc hidratálód?
Himalaya herbals krém.

14. Szeretnél a jövőben férjhez menni?
Igen!*.* Annyira szeretem a páromat már 3 éve, hogy csak na:D

15. Könnyen fel tudnak idegesíteni?

Eléggé. de legjobban a párom mert felé nem félek kimutatni az érzéseimet tehát ha felidegesít akkor nincs menekvés, idegenek, távolii ismerősök nem tudnak :D mert nem foglalkozom velük, a haverokkal, barátokkal meg megpróbálom normális hangvételben levezetni a dologt^^

16. Érdekel a szellemvadászat? (látszik hogy amerikai a tag lol...)
Csak annyi ideig amíg a Supernatural részeket nézem :D Vagy ha esetleg Dean és Sam valamiféle segítséget kérni XD akkor engem is nagyon érdekelne...

17. Van valami fóbiád?

Nincs, van egy kettő de nem veszek róla tudomást nem erősítem még magamban is azt hogy tartok dolgoktól, egyszóval Nincs:D

18. Rágod a körmeidet?
Nem, soha nem is rágtam.

19. Volt már halálközeli élményed?
Egyszer talán, de nem tudom olyan fiatalon mit éreztem azt hiszem nem, mert akkor arra emlékeznem kellene, amikor kicsi voltam a tiszánál töltöttük a május 1., szüleim barátai gyerekei, ismerősei sok felnőtt gyerek meg minden én a parton rohangáltam, volt egy lépcső is amit sárból hordtak össze de igazán szilárdnak bizonyult, csak amikor valaki vizes lábbal össze járta csúszós lett, én ezt nem tudtam és fejjel előre az iszapos sáros vízbe estem, nem tudtam volna kijönni mert a kezem beleszorult a sárba és minél jobban húzod annál jobban merül el :( DE a táborban mindenki hallotta a csobbanást és mindenki sejtette, hogy csak is én lehetek mert mindig velem voltak a bajok :D Apukám húzott ki, szerencsére semmi bajom nem lett, de azt hiszem aznap vittek is haza és úgy rémlik soha nem május elsejéztem velük többet:D

20. Kávézol?
Nem mert utálom, csak tea^^




-Rita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése