Márciusi kedvencek!


  • Escada  Ibiza Hippie, ezt használtam a legtöbbször a hónapban, alig van az alján :( sajnos már nagyon kevés helyen lehet kapni 
  • alverde körömvirágos smink lemosó, jó de sajnos elfogyott
  • Himalaya herbals fogkrém erről már írtam nagyon jó:D
  • Rimmel Royal Gloss, fincsi az illata 
  • S-he csillámos fekete szemhéj púder, nagyon szeretem (300ft volt)
  • Ruby Rose paletta, fényes csillámos tavaszi színek 
  • Classics pirosító
  • Himalaya arckrém
  • Himalaya ajakbalzsam 
  • Nivea sos kézkrém
  • Giordani gold mineral therapy alapozó 
  • Classics szemhéj tus
  • Oriflame alapozó ecset
  • no name satírozó ecset 

Ezeket a dolgokat használtam a legtöbbet a hónapban és ezek is váltak be a legjobban csak ajánlani tudom mindegyiket, minden termék amit felsoroltam számomra kifogástalanok (egyenlőre, de ki tudja mi lesz még velük)

Ha valamelyik termékről bővebben szeretnél hallani, akkor kommentben lehet jelezni és akkor, készítek egy posztot róla, remélem éltek a lehetőséggel:P

-Rita


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése