Bőr és hajápolási termékek!

Első sorban azokat a termékeket szeretném bemutatni, melyeket én használok és beváltak, valamint azon   
néhány terméket amiket személy szerint nem szeretek és nem ajánlok, de ez utóbbiból nagyon kevés van


De akkor lásuk is az általam használt dolgokat :)





A kedvenc sampon és balzsam párosom
Alverde a dm saját natúr kozmetikumai 
Selymes fényes könnyen kezelhető lesz a hajam 
Nagyon enyhe citrusos illata van 

Darabja 700-800 ft körül mozog 



Avon planet spa mediterrán olíva olajos mélyhidratáló hajpakolása 
1-2 evőkanálnyi menyiséget kell a nedves hajon eloszlatni , bár ez függő a haj hosszától is, nekem szükséges ennyi, 10 percig hatni hagyni, majd langyos vízzel leöblíteni.
Én 2 hetente használom, már régóta megvan és most értem a feléhez igazán megéri.
Az illata egy kicsit erőteljes és hajmosás, szárítás után is megmarad, ez mindenki döntse el kinek előny kinek nem :)


Gliss Kur hosszú szálkásodásra hajlamos hajra kiöblítést nem igénylő balzsamja.
Ez egy olyan termék ami csakis akkor használ, ha folyamatosan kenjük vele a hajunkat, szóval nem csoda szer, nem fordítja vissza a haj töredezettségét.
Nagyon erős, már zavaró illata van az tény, hogy nagyon selymes fényes és puha hajat varázsol de köszike nekem nem kell :)


Revlon 2 fázisú haj kondicionálója
Zöld tea kivonattal, enyhe növényi illattal, nem én vettem de annyit tudok, hogy 3000-5000 ft körül van.
Nagyon sokáig elég, én ritkán használom és tényleg nagyon puha hidratált fényes, könnyű lesz tőle a hajam. 200 ml szerintem ha nem naponta használja valaki akkor egy félévig minimum kitart


Ezeket pici mintáknak mondanám, ajándék volt a Nivea fitness tour alkalmából.
A Sos kézkrém nagyon jó, körülbelül 1 perc alatt beszívódik, és nem hagy zsírós bőrt maga után, és kézmosáskor nem oldódik le :) én fogok venni belőle nagyobbat az biztos.
A tusfürdőnek az illata isteni finom, tusolás után nagyon puha lesz a bőröm, éppenséggel ha lesz rá alkalom tehát kell vennem tusfürdőt és még talán akciós is akkor biztosan megveszem.
A deó szar :D uborka illata van és engem csíp :O nem kell!

Azt hiszem ez az a néhány dolog amit általában a hajamra kenek.
A kézkrém nekem nagyon tetszett, próbáljátok ki tis is.


Ti milyen hajápolási termékeket használtok ?

-Rita

3 megjegyzés: