Ajakápolók!


Lássuk, akkor nekem, hogyan is váltak be ezek a termékek



A termékeket 5 pontban fogom értékelni 

1.hatékonyság
2.állag
3.csomagolás
4.ár
5.illata, igen az mert nekem nagyon érzékeny, gondolom más is van ezzel így  ezért nem árt tudni a termék illatát, ha esetleg nincs lehetőség tester termék kipróbálására.





Manhattan honey lip balm

1.hatékonyság-nekem nem vált be-1pont
2.állag-némi szemcsét tartalmaz, engem nem zavar de lehet másoknak nem jön be-4pont
3.csomagolás-kinek, hogy tetszik, nem túl steril de én szeretem a tégelyes dolgokat-4pont
4.ár-akciósan 500ft volt tehát nem bántam meg, akció nélkül viszont nem vettem volna meg-3pont
5.illat- nem jó, méz illatú de egyetlen egy mézes ajak ápolónak sincs jó illata-1pont

13.pont



Lip smacker bubblegum

1.hatékonyság-szintén semmi javulást nem fedeztem fel használata alatt-1pont
2.állag-pont jó, de nem ez a kedvencem -4pont
3.csomagolás-praktikus, tekerős nincs vele bajom, dizájn igazán egyszerű:D-4pont
4.ár-600ft nem drága, de soha nem vennék még egyet-4pont
5.illat-először szerettem most már nem, rágóillatú, az a rózsaszín gyerekeknek való-4pont

17pont



Alterra kamillás

1.hatékonyság-ez volt az első ami segített a repedezett ajkamon, tehát kiváló, natúr termék-5pont
2.állag-kicsit talán túl lágy olajos, könnyen lejön és beszívódik, ami nem rossz csak azt az érzést kelti, hogy újra kell keni-3pont
3.csomagolás-semmi különös praktikus, még a teteje sem akar leesni pedig sokat csukogattam-4pont
4.ár-700ft, sokáig elég, minden nap használtam szerintem megéri-4pont
5.illat-nincs illata-5pont

21.pont



Oriflame univerzális balzsam

1.hatékonyság-nem csak az ajkakra de náthás időszakban piros fájó orron is segít-5pont
2.állag-lágy olajos sokáig fent marad-4pont
3.csomagolás-kimondottan szép, igaz nem higiénikus ez a fajta csomagolás de én szeretem-4pont
4.ár-a legdrágább a csoportból, de a legtovább elegendő, univerzális mindenhol használható-4pont
5.illat-nincs semmilyen zavaró illata-4pont

21.pont


Himalaya herbals lip balm

1.hatékonyság-kiváló, tényleg gyorsan hat-5pont
2.állag-rúzsszerű krémes textúra-5pont
3.csomagolás-egyszerű és nagyszerű-5pont
4.ár-690 ft volt, nem tartom soknak hiszen hatékony-5pont
5.illat-kicsit kókuszos édeskés illata van-4pont

24.pont


1.Himalaya herbals lip balm-24pont
2.Oriflame-Alterra-21pont
3.Lip smacker-17pont
4.Manhattan-13pont

Remélem segítettem, hogy mit érdemes és mit nem megvenni.


Neked mi a kedvenc ajak ápolód?


-Rita






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése