Tag!

Jó reggelt csajszik!


A banán turmixot pedig ajánlom mindenki figyelmébe :D omnyomnyom 

Egy másik blogon olvastam őket gondoltam hátha titeket is érdekel és kitöltitek mert én imádom :)


What is your current obsession?
Edzés, minden menyiségben, most nagyon rákattantam :D


What is your weirdest obsession?
Hát talán az, hogy elalvás előtt minden tükröt letakarok, mert ha nem rosszat álmodok.


What are you wearing today?
Egyenlőre egy kockás pizsama naci és a párom pólóját, mert kényelmes.


What's your favorite comfort food?

Csoki, süti, sushi


What would make today special?

Elmennék Görög országba:D


What would you like to learn to do?
Nagyon sok mindent


What’s the last thing you bought?
Marcipános csokit és egy szempilla spirált 



What are you listening to right now?
Dr. Dre - I Need A Doctor (Explicit) ft. Eminem, Skylar Grey


What is your favourite weather?
Amikor nincs túl meleg és nem fúja  szél, mert beleragad a hajam a szájfénybe :D


If you could have a house totally paid for, fully furnished anywhere in the world, where would you like it to be?
Jó nekem itt Szegeden, tehát én ide szeretném azt a házat :P

What would you like to have in your hands right now?

Mondhatnám hogy pénzt szeretnék de nem, nem tudom mi lenne az ami most fontos lenne és tárgyi dolog :D

If you could swap lives with anyone for one day who would it be and why?

Egy gazadag ember és az összes pénzét átutalnám magamnak (az igazi énemnek)

If you could go anywhere in the world for the next hour, where would you go?

Ahol most jó meleg  és van tenger part az jó lenne :D

Which language do you want to learn?

Francia

What do you look for in a friend?

Legyen kedves vicces megbízható és segítőkész :)

Who do you want to meet in person?

Senkivel :D 

What’s your favourite type of music?

Mindent meghalgatok


What is your dream job?

:D hát nem tudom valami olyan meló ahol kiélhetem a kreatív dolgaimat és nem kell egy üzemben vagy irodában végig melózni 


Any favourite models?

Nem szeretem a modelleket

If you had £100 now what would you spend it on?

Oda adnám anyunak :P

Do you admire anyone’s style?

Nem!

What's your favorite ice cream flavor?

Csoki, eper, vanília stb stb :D

What is your favourite makeup brand?

Hát olyan nagy kedvenc még nincs, hiszen nem próbáltam ki mindet, sajnos addig nem tudok dönteni:P 

What makeup do you use a lot?

Hát, nincs olyan mit kimondottan sokat használnák, HH ajak balzsam de nem tudom ez számít -e.


-Rita 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése