Elengedhetetlen, mindennapi kellékeim!

Ez az a néhány dolog amit általában minden nap használok, nagyon szeretem őket, mert árukhoz és teljesítményükhöz képest igazán verhetetlenek, csak ajánlani tudom őket :)



De akkor lássuk is őket :



Az édes illatú parfümöket szeretem, de nyáron igazán borzalmas így ezeket csak télen használom, most van egy kiszemeltem Escada Marine Groove, gyümölcsös picit édes csakhát az ára az ami eddig visszatartott :)




Kedvenc szákfényeim, rúzsaim, és ajakápolóm ami számomra leges leges legjobb:) 
Catrice a két rúzs, Rimmel és Oriflame a 2 gyümölcsös ízű-illatú szájfény 


Erről nem kell sok mindent mondanom egyszerű és nagyszerű, csak egy picit nehéz lemosni 


Sajnos alig van már benne, de talán ez volt a legtökéletesebb szempilla spirálom, valószínű az keféje miatt, meg is tartom :)


Olcsó, sok színben megtalálható,puha, csak  talán túl hamar lejön de ennek ellenére nagyon szeretem könnyű vele dolgozni, Szegediek gondolom tudják, hogy a Kincses szigetből való, ha nem akkor azonnal el kell oda menniük, azoknak akik még nem voltak ott ^^


Fincsi az illata, puha lesz fürdés után a bőröm.Én még vizes bőrre kenem majd törülközővel áttörlöm hogy ne legyek annyira olajos, de csak estére ajánlom, egyébként kényelmetlen érzés lesz, mert tapad a bőrhöz minden :)



Fényes, csillogós általában alapnak használok közülük 4 színt


Mégpedig ezeket 


Szintén Kincses szigetből való, jól pigmentáltak, hosszan fent maradnak nem krémes így nem csomósodik be a szemhéjon.



Nagyon szeretem, igaz csak néha használom mert nagyon erőteljes színek az arany-barnán kívül, de azok pedig nem állnak jól :(




Szeretem ezeket a színeket, nincs vele különösebben semmi bajom :)



Kedvenc^^



Már a 4. fogyott el :( nagyon szeretem tényleg puha lesz a hajam tőle, és a hajvégeim sem töredezettek 


Sminklemosó, natúr nem csíp, sokáig elég viszonylag olcsó (700-800 ft)


Kicsit büdi, kicsit ragad DE már egy éjszaka alatt is képes eltüntetni vagy javítani a pattanásos bőrön, csak otthon vagy éjszaka használom, már alig van benne, jah és natúr termék Rossmannban lehet venni kb egy ezres


Ez már nem is tudom hogy hányadik ebből az arctisztítóból, nagyon szeretem a Dm-ben lehet venni kb 800 ft, néha egy pici tengeri sóval vagy kristály cukorral összekeverem és kész is a bőrradír, de csak óvatosan!!!
Szintén natúr 


Kakaó vajas test vajat mindenkinek *.* úgy megenném, pihe puha finom kakaós illat marad a bőrön 



Kéz fertőtlenítő gél, nagyon hasznos kis jószág ez a kukac:)
Van málnás tündéres is^^


Nem használok órrcseppet, de ezt mindig magamnál hordom, Dm-ben 190 ft, nagyon sokáig elég és amire vettem arra tökéletes



Ezt pedig anyuci varrta tegnap ^^ olyan aranyos pont bele fér az útlevelem vagy ajakápoló és egy kis pénz



Neked mik a kedvenceid? Vannak bevált termékek, márkák amik mellől sosem tágítasz?

-Rita









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése