Kim Kardashian Cat eye!


Unatkoztam, és hát mit tehettem készítettem egy Kim képe által inspirált, majd a youtube-on konkrétan megtalált sminket :D Remélem tetszik ha érdekel miket használtam és még néhány fotó akkor katt a továbbra.





Én nem használtam műszempillát mert feleslegesnek éreztem sőt nem is feketével hanem lilával dolgoztam, de ha te is elkészíted, buliba vagy akár hova akkor minden esetre ajánlom,hogy használj műszempillát 
 hiszen sokkal de sokkal jobban mutat vele a smink^^

De akkor lásuk az enyém hogy nézett ki






Nekem tetszik, egy kicsit eltúloztam a kihúzást de egye fene :D majd máskor jobban figyelek.


Amiket használtam:



Az első és a harmadik színt alapnak


Az első lilát, satírozni


Kihúzásra a tust, kiemelni valamint szintén satírozni a fehér és a fekete ceruzát



Pirosító 


Ennyi lenne ez a smink, nagyon könnyű elkészíteni még úgy is hogy fele kellékem nem volt meg hozzá, viszont azt hogy hogyan sikerült ti döntsétek el.


Neked, hogy tetszett a smink, te is elkészítenéd?

-Rita









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése