Vasárnap!

Üdv netlakók!

Most időben jelentkezek a vasárnapi bejegyzéssel :) ennek az oka, hogy szépen bekajáltam és a pihizésen kívül mást nem tudok tenni :D

Először is végre süt a nap! Ez már önmagában nagyon pozitív, a másik pedig, hogy a hét második felétől ismét visszarázódtam a normál kerékvágásba :D

26-án voltunk 4 évesek a párommal, melynek tiszteletére elmentünk a moziba és megnéztük a bosszúállókat, ohh isteni volt, Hulk nagyon vicces :D érdemes megnézni még a kevésbé örült fanatikusoknak is, mert igazán jó szórakozás :)



Pénteken hazautaztunk Horgosra vonattal (sokkal jobb mint buszozni), elmentünk hambizni, meg bevásárolni, olyan kis apróságokat, de annyira jó érzés "otthon" sétálni, ismerősökkel találkozni, a régi kis boltba betérni, ahol örömmel konstatálják, hogy "hazatértem", szeretem az én kis falumat! Jah és fincsi valamint óriási a hambi, sőt még olcsó is 140 din ( 400 forint) szóval látogassátok meg ti is ha erre tévednétek!


Otthon várt az én kis szobácskám, végre nyitott ablak mellet is lehet aludni (delelni), mert kellemes a levegő, cuki madarak a fa körül lébecoltak tehát igazán kellemes volt.

Pénteken még anyával megbeszéltük, hogy mit varrunk és másnap már neki is estünk, hát igen a varrás nem is nehéz, de az tuti, hogy valami mindig hibádzik vagy tönkre megy, én is rögtön szétkaptam a bobint, de a tesóm rögtön össze is rakta, tehát azért a munka nem maradt el!


Sütöttem tortát, mert ma van a szülinapom (banános-tejszínes-csokis) mama pedig sütött igazi mama pizzát!! omnyomnyom, csudiklassz ez a nap :D

Szépen süt a napocska, kellemes az idő, fini a kaja, húgom csinált nekem szupi körmöket, majd megmutatom :D szóval minden happy!


Az ok amiért ő csinálta a körmömet, kicsit ideges lettem ... hihi


Szóval remélem ti is jól érzitek magatokat, jó szórakozást a maradék szabadnapokon!



-Rita


13 megjegyzés: