Vasárnap!

Egy ideje nem írtam ennek az oka egyszerű semmi időm nem volt rá, viszont a héten hihetetlen jól éreztem magam :))) annyi minden történ, voltunk otthon, sütögettünk,varrtunk,moziztunk,vásárolgattam,szuper cuccokat turiztam :))







Egy kis kaja!

Végre hazamentünk Horgosra pár napra, mondjuk első nap csak az alvásra tudtam gondolni, úgy elfáradtam, de tök jó volt otthon, sütögettünk kint, már ez is önmagában nagyon vicces szokott lenni :D

A húgom felvilágosított kpop téren szóval lesz mit hallgatnom :))

Anyu pedig varrt nekem egy cuki masnis szoknyát majd hozok róla egy képet, imádom!


Szenes-csokis arc maszk! hamarosan lesz róla bejegyzés :)


A végeredmény :))


Egy kicsike haul :) 
Essence körömlakk alap, még nem használtam csak anyu, de majd ki derül hogy beváltja e amit ígér :)
Alverde minerál alapozó 50% kuponnal vettem, mert mást úgy sem akartam szóval kb 600 forint volt :)
Alverde önbarnító testápoló medvecukor illattal :D
Balea sensitive sampon ez már a 2. flakon!


Awww elmentünk megnézi az éhezők viadalát, jujj de jó volt :D

Az egész nagyon vicces volt, mert úgy volt hogy az árkádban vásárolunk este a glamour napok alkalmából, de mindenhol 20% leértékelés volt kupon nélkül is, és egyébként sem tetszett semmi, egy farmer kabátot akartam volna de 12 ezerért nem köszi :)) így felvetettem a a fiúknak hogy mi lenne ha elmennénk moziba megnézni az éhezők viadalát, bár már későre járt örömömre szolgált hogy volt egy előadás 22:15 kor :)) így elmentünk, feliratos volt de jobb is, sokkal élvezhetőbb volt, szóval érdemesebb eredeti nyelven megnézni :) éjfél után értünk haza, de megérte, jó volt a film, csak olyan rövidkének tűnt :D



Szombaton rendeltünk pizzát ez volt az ebéd :) 


Estére pedig sütöttem csokis pillecukros kekszet :)

Szombaton Edittel elmentünk vásárolni, hát végül is a plázában a hádában kötöttünk ki és 20% akció volt, szóval sikerült néhány szép darabra szert tennem :) majd megmutatom őket!


A héten kezdtük el nézni a bleach-t és már a 60. résznél tartunk, awww hogy én mennyire imádom az animéket, már többet el kezdtem letölteni nem csak ezt :)) eszembe jutott miért is imádtam én ezeket ennyire ♥  


Szóval erre a hétre már próbálok aktivizálódni :)))

Addig is kellemes vasárnap estét mindenkinek, remélem a ti hetetek is jól telt!


Ti vetettek valamit a glamour napokon?


-Rita

15 megjegyzés:

  1. kíváncsi vagyok a hádás cuccokra :)

    VálaszTörlés
  2. Engem az Alverde önbarnító testápoló érdekel nagyon, remélem lesz róla bővebb beszámoló :) Igazából már hiányoltam az írásod (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Természetesen lesz de szeretném előtte rendesen letesztelni nehogy mind pórul járjunk :P

      Törlés
  3. Imádom a vasárnapi posztjaid :)
    A glamour-napok leginkább az ékszergyűjteményem gazdagították :)
    Engem nagyon érdekelne, hogy hogyan készítetted el azt a csokis-szenes maszkot! Légyszi, elmondanád, hogy készítetted el?
    Köszi :)
    xxxx
    Szofi
    http://babydoll-life.blog.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) Holnap felkerül a maszkos bejegyzés!

      Törlés
  4. Szia! Nagyon szeretem olvasni a vasárnapos bejegyzéseidet, most különösen jól esett olvasni, pont az élet apró örömeit, szépségeit kerestem... :) Én is szeretnék majd ilyen vasárnapos bejegyzéseket csinálni... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki hogy tetszik, én is szeretem vissza nézni őket, mert olyan mint egy emlékkönyv! Szóval csak ajánlani tudom hogy csináld !!! :)

      Törlés
  5. A kedvenc jégkrémem *-* calippo :D

    VálaszTörlés
  6. szia! én is imádom a bleach-t :) kedvenc animém. sajnos most ért véget egy jó naaagy szakasz (pontosan 366 rész. elvileg április 26-án jön az új.. hát reménykedem benne :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Awww én is de nem szemetelem teli vele a blogot mert lehet sokan sokkot kapnának, de húúú annyira jó, és imádom hogy ilyen sok szereplő van benne lehet találni pár kedvencet :)) én imádom Szalay Cs hangját Ichigonak szóval nem tudom mi lesz velem a 160-200 rész után (nem tudom meddig van szinkronizálva) de az biztos hogy nézzük tovább!!! :D

      Törlés
  7. Hűű Bleach, de szeretem. ^^ Valahol a 80. résznél hagyhattam abba, nem is tudom miért. Ideje folytatni. :)
    Ilyen önbarnítót sosem láttam még, kíváncsi leszek a tapasztalataidra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nanááá folytatni kell istenkirály a blecah :D A barnítóról meg lesz természetese bejegyzés épp most vagyok a fakulási fázisban :) hamarosan jön majd róla az infó!

      Törlés
  8. én magyarul egyedül Renji hangját szeretem, szerintem sokkal jobb eredeti hanggal, én kb. az első 20 részt néztem úgy, aztán felhagytam vele. és a legjobb az egészben, hogy egy csomó japán szót már úgy is felismerek és tudom mit jelent, hogy nem nézem a feliratot :D szóval tök jó :) nekem a kedvenceim: Renji, Grimmjow, Halibel, Nel, Byakuya, Kenpachi :) [van olyan, akit biztos nem ismersz, ők majd jóval később lesznek]

    VálaszTörlés