Elfogytak 3!

Halihó, itt egy adag kiürített flakon!

Már van egy hónapja annak hogy ismét gyülekezni kezdtek az üres szépségápolási kencék, csak nem volt időm összesíteni és várni akartam, hogy egy kisebb kupac legyen belőle, hát lett!

Szóval most egy rövid kis vélemény ezekről a termékekről, hogy érdemes e őket használni :)


Van itt minden!



Alterra vaníliás mandarinos tusfürdő - örök kedvenc, natúr szuper illat állag, nem habzik úgy mint a normál társai de nekem már lassan 2 év után nem is hiányzik! Szóval szuper 500 forint Rossmann! 100% hogy újra venném!

Balea med sensitive sampon - nagyon szeretem (de most a párom használja) az illata a hajamon nem jó, de balzsamozás után eltűnik, jól habzik és tisztít, olcsó és szép összetevők! 400 forint Dm, már újra is vettem!

Isana kókuszos tusfürdő - jó illatú, sűrű krémes állagú, és olcsó. 300 forint Rossmann, nem veszem újra az összetevők miatt!

Alverde pisztáciás testápoló - állaga tejszerű, gyorsan beszívódik, de már nagyon megutáltam az illatát, szóval nem veszem újra. Téli csomagban 1500 ft tusfürdővel együtt!

Alverde iszapos arctisztító - már nem is tudom hányadik darabom, nagyon szeretem, biztosan újra veszem ha elfogy. Dm 900 forint!

Rossmannos fürdősó - isteni barackos narancsos illata van, olyan jó kedvem lesz tőle, 5 alkalomra elegendő lábfürdőt tudtam belőle csinálni, nagyon olcsó és a színe is nagyon vagány! 250 forint Rossmann, télen biztosan újra veszem, sajnos nyáron utálom a lábam áztatni :D

Garnier BB krém minta light - úgy volt hogy írok róla de felesleges, mert nagyon nem vállt be, zsíros fényes olajos, szörnyű, és másnapra lett néhány pattanás a halántékomon, szóval azóta nem is izgat :D biztosan nem venném meg! 2000 forint Rossmann Dm 

Rival de loop mézes tejes arcpakolás - 2 alkalomra elegendő a fent látható kis zacskó, fincsi illata van, de a hidratáltság csak ideig óráig működik. Lelki kényeztetésnek nagyon jó, de igazából nem túl hatékony. Olcsó 200 forint a Rossmannban, én nem venném újra, mert jobb pakolást keverek ki magamnak az itthon lévő dolgokból!

Essence zselés szemhéjtus - nagyon szerettem, de már a végére nagyon beszáradt, így inkább folyékonyat vettem, mert azzal vékonyabb és szebb vonalat tudok húzni, a kis kupácskát megtartom, lehet jól jön még, ezt a színt biztosan nem venném meg! Rossmann Dm 900 forint 

Balea alumínium mentes deo - nem volt rossz de jó sem, egy ideig jól működött de utána kellet bele a szódabikarbóna és levendula olaj, azért nem veszem újra mert nem tetszik az illata, egyébként nagyon olcsó és jók az összetevői! 400 forint Dm.




Szóval ezeket fogyasztottam el az utóbbi időben, úgy érzem jól haladok, és figyelek arra hogy ne vegyek felesleges dolgokat!



Ti halmoztok vagy elhasználtok?

-Rita

6 megjegyzés:

  1. Nekem a BB Garnier krem nagyon tetszik. Tenyleg zsirosabb de az en borom szaraz, tehat pont passzol :)

    VálaszTörlés
  2. Az én bőröm is száraz, mégis egy zsírpaca lett az arcom mikor ezt felkentem. Utáltam magamon és nagyon örülök, hogy csak mintát kentem magamra, szívnám a fogam ha megvettem volna a normál méretet.

    VálaszTörlés
  3. A BB krém szerintem is rémes, használhatatlan.
    Amúgy énis inkább elhasználok.. Nálam nincsenek felhalmozott dolgok :)

    VálaszTörlés
  4. Én is most akarok majd egy hasonló projektbe belekezdeni és véget vetni a halmozásnak. Ami nagyon felkeltette az érdeklődésem az az Alterra tusfürdő, lehet beszerzek majd egyet (persze szigorúan csak ha elfogy a mostani) :)

    VálaszTörlés
  5. Én is örülök, hogy csak a mintát próbáltam ki a BB krémből. Egyszerűen rémes.

    VálaszTörlés