Háda haul!

Mint említettem, vettem néhány ruhát a nemrég nyílt hádában itt Szegeden, egyébként sem szeretek sokat kiadni egy ruhadarabra, de mikor glamour napok alkalmából nézelődtem majd leesett az állam hogy milyen árak vannak, így gyorsan felejtősek lettek a kiszemelt áldozatok, bánatomban inkább moziba mentünk :)

De végül is nem maradtam ruha nélkül sőt még akció is volt 20% tehát nagyon örültem :)

Magáról az üzletről: Szegeden a plázában nyílt meg, jó nagy területen óriási kínálattal, minden hónap első péntekén teljes árú cserével!

Színek és típusok szerint válogatva vannak a ruhák, nah persze a sok vevő próbálás után össze vissza akasztgatja a ruhákat amik nem lettek jók, de ez nem az üzlet hibája.

Pórba fülke van, nem is kellet sokat várnunk, pedig az üzletben rengetegen voltak.

Én nagyon sok ruhát kinéztem és próbáltam fel, de még ennél 100x többet sikerült volna vennem, de egyenlőre ezekre volt szükségem, majd a nyári virágos ruhácskákat is itt szerzem be :)

Az árak is nagyon barátiak voltak 1200-1999 forint körül mozogtak, természetesen voltak drágábbak és olcsóbbak is :)

Szakadt piszkos darabokat egyáltalán nem láttam!

Tehát érdemes benézni!

És akkor lássuk én miket vettem :)



Csipkés laza fehér felső 1200 ft


Rövid derekú farmer kabi



Virágos kis pántos felső 1200 ft


Hosszított flitteres trikó 1200 forint

És a végösszegből természetes lejött a 20% ez kb 1000-1200 forintot jelentet :)


Ez pedig a cuki masnis szoknyám amit anyuci varrt :)


Szóval a vásárlásról ennyit :)

Az biztos hogy nem utoljára jártam itt!


Ti szerettek turizni?
Vagy inkább a jól bevált üzletekben vásároltok?



-Rita

18 megjegyzés:

  1. Szerintem ahhoz képest elég drágák, ha jól értem ez egy turi? Mert 1999 ft-ért már veszek egy felsőt a New Yorkerben akciósan ami ugye nem használt..:D :$ Egyébként a szoknya nagyon cuki :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen veszel de akciósan és van belőle még 500 másik, meg az a baj hogy azoknak olyan is a minősége :) de persze ezt mindenki maga dönti el :) de 1200 forintért nem fogsz sehol ilyen felsőket találni ezt most megmondom (vagyis de kilós turiban ha szerencséd van) a virágos kis ruhák amik most minden hol mennek 6000-15000 ezerért itt 1400-1999 tehát azért van különbség! Itt mindig ennyi a ruha az akciókra viszont várni kell!

      Törlés
    2. Igazad van Rita, a turiban az a legjobb, h ezek a darabok nem jönnek szembe az utcán, nem mellesleg pedig általában igen jó minőségűek. És nem egy ráadásul vadi új, címkés is. :)
      Én is inkább darabáras párti vagyok, azok jobban ki vannak válogatva, kevesebb a hibás ruha is. A virágos felső tetszik, de anyud szoknyája verhetetlen, nagyon cuki! :)
      A Háda egy nagy láncolat, lassan már minden nagyvárosban ott vannak, pesten meg minden kerületben vagy 2. Én 5-6 éve mondjuk jobban kedveltem őket, mert kisebb volt a tömeg és akkor még minden üzletben ugyanolyan árukészlet volt, most simán van olyan, ahol sokkal kevesebb szimpi cuccot lelek. Jó, közben nekem is lett 1 gardróbnyi ruhám tőlük és ma már csak extra szimpi ruhadarabokat vadászok, erősebbek az elvárások. :))

      Törlés
  2. Aaaaw nagyon jó dolgokat vettél :)

    VálaszTörlés
  3. pont ilyen turi van a KÖKI Terminálban is. én nagyon szeretem. annyira igényes, és 1000.000 fajta ruha van. sokkal jobb minőségű, mint bármilyen New Yorkeres cucc, és olcsóbb is. sokkal olcsóbb. :D
    nagyon jó dolgokat vettél :)

    VálaszTörlés
  4. Én is nagyon pártolom a turit, sajnos nem jutottam el most amikor otthon voltam, de nyáron bepótolom. :) Szuper dolgokat vettél. Én azt szeretem a legjobban bennük, hogy az árukészlet nagyrésze angol ruha, amik minőségibbek, mint az említett üzletek kínálata vadiúj állapotban.

    VálaszTörlés
  5. wow, nagyon jókat vettél. az első kettő a kedvenc :) én imádom a turit. nagyon jó darabokat lehet kifogni, tényleg olcsóbb. ok, hogy 2000-ért vannak már máshol is, de itt én olyan darabokat látok 2000-3000-ért, ami egy boltban minimum duplája, én általában azokra szoktam lecsapni, nyilván nem a sima fehér pólóra. szerintem ezt a legtöbben így csináljuk.

    VálaszTörlés
  6. Ez így van, newyorker elég sz*r minőség.
    Én 1700ért vadiúj Next blézert vettem Hádában, amin rajta volt, hogy 50 angol font.
    Nyáriruha szintén márkás eredetileg 70fontért, 2000 volt..

    VálaszTörlés
  7. Én imádok turizni :]
    Sok ruhához jutok hozzá így, amihez amúgy nem tudok, mert nincs a közelben üzlet, vagy csak külföldön kapható, vagy esetleg túl drágának tartom, de az eddigi legjobb vásár egy blézer, kb 10ezer ft-nyi euró értékében volt eredetileg, még a saját címkéjével, pótpatenttal, mindennel, teljesen újként vol 2500 (!!) :]
    Szerencsére elég sok turi van a közelben, csak sajna ott is azt vettem észre, hogy a minőség (mármint hogy van, ami agyonhordott, meg van ami zsír új, címkés..) és az ár sokszor nincsen arányban egymással, így kicsit több időt és odafigyelést igényel, de még mindig jobban szeretem, mint elmenni egy plázán belül 10 boltba :]

    VálaszTörlés
  8. A fehér csipkés felső nagyon tetszik :)
    Az igazi turkálókat, azaz ahol nincs felvállfázva a ruha, és teljesen össze-vissza van minden nem szeretem, viszont a vállfázottal nincs nagy problémám, már majdnem olyan mint egy sima üzlet, csak kevesebb a jó darab (legalábbis én sosem fogok ki semmi jót).

    VálaszTörlés
  9. Tök szuper dolgokat vettél :$ imádok turizni :$ és anyukád nagyon cuki szoknyát varrt
    *-*

    VálaszTörlés
  10. waah. nem is tudtam, hogy szegedi vagy :'D mindenképp benézek akkor, ha "csak" ilyen árba mozognak a ruhák. nagyon szeretek turizni, sok cuccom van onnan :) láttam írták, hogy van Next ruha is. ennek örülök, mivel mikor kint laktam angliában szinte csak onnan vásároltam csak ajánlani tudom. szerencsém volt, mert mikor én mentem le voltak árazva, vagy épp új kollekció jött ki. mindenkinek tudom ajánlani, vannak drágább cuccok is, de ezek minőségiek. van olyan pólóm, amit heti 1x biztos használok, kb. 4 éve vettem kint a Next-ben és még csak el sincs kopva. szóval ez egy életre való beruházás. nagyon tetszett a post! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen lassan 5 éve vagyok szegedi és nagyon örülök hogy megnyílt a háda, am képzeld még egy d&g farmer is volt persze kb xs es méretben világos kék színben :D 2490 forintért :D nem rossz (annak akire jó)

      Törlés
  11. Áhh az a csipkés felső úúgy tetszik *-* Olyan romantikus! De mind nagyon jól néz ki.. :)

    VálaszTörlés
  12. Örülök tetszik nektek, alig tudtam még válogatni is olyan sok minden volt :)) féltem is mert azt hittem minden jól fog állni XD és akkor egy vagyont kell majd otthagynom, de fele sem volt jó rám :P muhahah

    VálaszTörlés
  13. annyira szép a csipkés felső.

    VálaszTörlés
  14. Ez tökjó, én már régóta tervezem, hogy elnézek turiba, de fogalmam sincs, hogy melyikbe éri meg itt nálunk, a legtöbb turi első ránézésre nagyon trógerül néz ki, és el is megy a kedvem attól, hogy egyáltalán szétnézzek, hogy mik vannak bent, de ez most felkeltette az érdeklődésemet, szerintem nemsokára majd le is csekkolom a helyet :)

    VálaszTörlés