Catherine Arley 672 körömlakk!

Sziasztok, képzeljétek tegnap meglepetés ért mert nyertem egy csodaszép holografikus lakkot Andinál, de ne csüggedjetek ismét kisorsol egyet szóval nyomás jelentkezni!

De ami a legfontosabb ma már meg is érkezett ez a csodaszép körömlakk! Nagyon cuki csomagolást kapott extra biztonságban érkezett, és mellékelt még pici virágokat és szívecskét! 

De akkor nézzük is milyen is ez a bizonyos lakk:

Mályvás-lilás-aranyos 






Ez az utolsó kép vakuval készült, itt jól látszik az arany benne!

Maga a körömlakk ismerős számomra Horgoson is lehet kapni, anyunak van is néhány darabja.
A csomagolás nagyon szép, a kupak és az ecset is nagyon jó formájú, a körömlakk folyékonyabb állagú, de két rétegben a fent látható hatást lehet vele elérni, egy picit lassan szárad, és még most is órákkal később ha nem figyelek és megkarcolom az bizony meglátszik benne (mint a legtöbb lakkomnál, kellene valami jó fedőlakk)

Egy réteg essence 24/7 nail base-re vittem fel, eddig nagyon jól bevált a moyra lakkomat 4-5 napig kopás nélkül biztosította!


Ők vannak a körmömön!

Egyébként napfényben hihetetlen színe és fénye van a lakknak öröm ránézni :)
Kellemes szolid árnyalat nem hivalkodik, de mégis különleges, távolról nem is tűnik fel!

Így azoknak ajánlom akik iskolába járnak vagy pedig olyan helyen dolgoznak ahol nem "illik" sötétre festeni a körmöket!

Nagyon nagyon boldog vagyok tökéletes a lakk!



-Rita

11 megjegyzés:

  1. Próbáld ki a hideg vizest megoldást. Én szoktam keverni néha a hajszárítóval is(hideg funkció). :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szoktam sőt még jegesbe is tenni, de nem segített sajnos :( most van rajta 4 órája és ha megnyomom a körmömmel nyomot hagy :(

      Törlés
  2. ááááh elképesztően szép :O

    VálaszTörlés
  3. Dejó, tök hamar megérkezett akkor:)) Hm furcsa amúgy, én meg is lepődtem hogy milyen seperc alatt szárad:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet az alap lakk miatt :) de majd kipróbálom anélkül is :)

      Törlés
    2. Ja az lehet, én alapot sosem használok (irgumburgum?) csak valami lightosabb bufferrel átdörzsölöm (nem, nem rontja a körmömet, talán még erősebb is amióta ezt csinálom a hatás pedig; addig tart a lakk amíg meg nem unom, kivéve ha kegyetlen gagyi:D). Próbáld ki úgy, nem hiszem hogy a színek között lenne eltérés, én nagyon elégedett voltam a száradási idővel, pedig türelmetlen vagyok :)

      Törlés
  4. szia! Mindenhol kerestem már ezt a lakkot, de sehol nem találok ilyen márkát. Hol lehet ilyet venni?

    VálaszTörlés