Shrimp me up smink!

Üdv hölgyek!

A tegnapi kudarc után, ma sikerült készítenem több képet is így itt egy sminkes poszt, és bemutathatom a jelenlegi kedvenc szemhéjpúderemet, ami a címben is látható Essence shrimp me up!


Nem akarok hosszasan szónokolni nagyjából mindenki ismeri az Essence szemhéjpúdereit, ez is teljesen olyan, kinézetben mint minőségben.

Ez a darab egy korallos pinkes narancsos árnyalat, ami a garnéláról lett elnevezve :)
Szép, fényes enyhén csillámos a végeredmény.

500 forint az üzletekben, szerintem nyárra és tavaszra is tökéletes választás, én még pirosítónak is ezt használtam a sminkemnél!
Szóval multifunkciós :)


Imádom ezt a szájfényt, tartós, szuper a fénye és imádni való a színe, szóval ez megér egy csücsörítést :D
Essence stay with me 01 me and my icecream 



A szememen barnával és kevés arannyal egészítettem ki, valamint az elengedhetetlen tusvonással :)






Ez az utolsó vakuval készült :)

Használt termékek:

Arc: 
  • Alverde minerál 01 naturelle (újdonság-még tesztelem)
  • Alverde kompakt púder 010
  • Essence stay all day korrektor 10 natural beige 
  • Essence 55 shrimp me up szemhéjpúder pirosítónak 
  • Orfilame terrakotta bronzosító púder
Szem :
  • Sleek OSS paletta (barna-aranyos barna-csontfehér)
  • Essence 55 shrimp me up szemhéjpúder 
  • Lovely szemhéjtus fekete 
  • Essence i love extreme szempillaspirál 
Száj:
  • Alverde ajakápoló 
  • Essence stay with me 01 me&my icecream szájfény


Tehát ez egy ilyen nagyon természetes natúr smink lett, amit a mindennapokban jól lehet alkalmazni :)

Ajánlom, hogy nézzétek meg az essence szemhéjpúdereket mert vannak igazán különleges színek, én pl még egy lilát, zöldet,nude,tört fehér árnyalatot biztosan be szeretnék szerezni (de ez az ár így lassan egy sleek palettánál lesz szóval még gondolkodom :))


Hogy tetszik a smink?

Szeretitek az essence szemhéjpúdereket?




-Rita



6 megjegyzés:

  1. Nagyon kis szép vagy :) Néztem én is ezt az árnyalatot, de féltem tőle.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett. A Stay with me szájfényeket én is nagyon szeretem.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép, én is nézegettem már. Szerintem előbb-utóbb landol majd a kosaramban:)

    VálaszTörlés
  4. Pirosítónak használom, az egyik kedvencem. :D
    Szép szemfestékként is, nagyon jól áll neked.

    VálaszTörlés
  5. baaszzus most esett le hogy kire emlékeztetsz!!!!:D van az uj mesefilm a tükröm tükröm, na abból vagy te a hófehérke, kevésbé brutális szemöldökkel:D

    VálaszTörlés