Vasárnap!

Először is mindenkinek kellemes húsvéti ünnepeket, idén nem otthon töltöttem :( így nem mondanám túl hagyományosnak a mostanit de sebaj :D



Másodszor szeretném megköszönni a nagyon sok kedves kommentet és a lassan 500 főt számláló kis csapatot akik követnek és szorgosan olvasnak engem, felhívnám a figyelmet hogy a jobb oldalon van egy kis szavazó box ahol lehet befolyásolni a nyereményt :) eddig a külföldről rendelt ecset ékszer smink kombó  a nyerő :))

Harmadjára pedig köszönjük a szurkolást mert sikerült S.-nek a vizsga, most már autókázhatunk :))

De akkor térjünk is vissza az elmúlt hétre :)


Először is az edzés naponta min 20 perc RR vagy 40-60 perc, ahogy érzem és ahogy jólesik, isteni jó csinálni eddig is az volt de most hogy már könnyebben megy így itthon sem kínszenvedés, szeretnék venni nagyobb súlyokat mert már így is két egykilósat kell a kezembe fogni ami alig fér el :((


Ugyebár az edzéssel egy időben az étkezésre is oda figyelek, egyik kedves olvasóm ajánlotta a császármorzsát zabpehely korpából ami isteni finom :)) igazi mamaféle barack lekvárral és fincsi szederrel


Facebookon említettem a kék türkizes lakkot, amit nem tudok lefotózni sajnos ez sem a valódi színe de imádom!!Essence 55 let's get lost!


A héten lesz egy tavaszi nyári szájravaló bejegyzés :)




Húsvét alkalmából egy kis tavaszias vidám virágcsokrok, a jácint fantasztikus illatú :))


Péntek este elmentünk meg ünnepleni S. sikeres vizsgáját, és egy ilyen egyszerű sminket készítettem, az arcomon a garnier BB krém van amit még délben kentem fel, semmi púder semmi korrektor, így nem túl fényes de az első pár órában nagyon olajos volt, és kicsit sötét is nekem még a light szín is :( de van még a mintában azt még lelkesen tesztelem


Egy kis vienetta vacsira :D S. nem szereti a tortákat édes sütiket de ez a kedvence :)) megértem


Ezt az új balea arckrémet a napokban kezdtem el tesztelni, az illata fantasztikus az ára 900 forint, teszt pár hét múlva :)


Említettem a barack színű lakkot ami a kívánság listámon volt, hát inkább kikevertem magamnak egy világos púder és egy narancs színből :) nagyon jó lett a végeredmény! (valószínűleg soha nem sikerül ezt a színt elérni :D)



Egy kis húsvéti elemózsia, most direkt nem is készítettem sok mindent és nem is fotóztam le őket :P


És végül a hétvégén itt a glamour napok amit remélem ki tudok használni, nincs konkrét tervem, csak egy két ötletem :P


Szóval ennyi lett volna ez a hét, nekem kellemesen telt, remélem a következő is sok jót tartogat :)



-Rita

8 megjegyzés:

  1. Az medvehagymás pogi? Ha igen leírod a receptjét nekem? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen az :)) http://limarapeksege.blogspot.com/2010/04/medvehagymas-pogacsa-ii.html

      Limara receptje alapján dolgoztam és isteni finom lett de mondjuk kicsit több sót igényelt volna :))

      Törlés
  2. minden hétvégén várom már h mikor jön a "Vasárnap"-os posztod. és én annyira imádom ezeket nézni :))

    VálaszTörlés
  3. Nekem is megvan ez a lakk, még nem használtam, de nagyon jó színe van :)

    VálaszTörlés
  4. Húú, én a reform császármorzsa receptnek örülnék. :)
    Medvehagymás pogi nagyon guszta, a kalács meg olyan szép lett (én kettőt sütöttem még évekkel ezelőtt és mindkettő elmászott a tepsiben, óriás gömböc lett szép fonott kalács helyett), medvehagymám nekem is van, vagy a holnapi tojinoki nokedlijét trükközöm meg vele szerintem, vagy szimpla medvehagymás-vajat "készítek" belőle, bár ez utóbbi nem nagy trükk.
    Szeretem még, h szépen lakkozod a körmöd és nincs szanaszét pacázva mellette a bőröd. A kék essence lakk mostmár tényleg meghozta a kedvet a saját kék lakkjaimhoz. :)
    Virágot pedig úúúgy szaglásznék, tegnap este zárás előtt nem sokkal jöttem csak ki az Árkádos Intersparból és az Örsön az aluljáróban már árultak orgonát! Tehát már nem kell sokat várni és melóba menet téphetek az útszéli bokorról egy ágat, melyet egész nap szaglászhatok az irodában. :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem nagyon nehezen szárad ez a lakk. Neked nem volt ilyen gondod? Ú, nagyon jól néznek ki a finomságaid! ;-)

    VálaszTörlés