Nyári kedvencek!


Úgy gondoltam, hogy megmutatom nektek az én kedvenc, nyári termékeimet egy posztban! 
Alapvetően nem vagyok egy nagy nyár imádó, mert nekem több benne a nyűg, mint az öröm. Sokkal jobban kedvelem az őszt, illetve a hidegebb hónapokat. Nyáron majdnem a nulla felé konvergál a sminkelési rituálém, mert 10 perc után amúgy is lefolyna. De sminkeken kívül is vannak kedvenceim, amik egész jól beváltak a nyár folyamán is.


TESTÁPOLÁS 



Nem vagyok egy nagy barnaság rajongó, ha napozásról van szó. Nem vonzz a napon való semmitevés. Annak ellenére, hogy a folyamat nem vonz, a barna bőrt kedvelem. Évekkel ezelőtt ismerkedtem meg a Dove Spa summer revived önbarnító termékekkel és több bejegyzésben is írtam róluk, hogy nekem nagyon jól beváltak. Egy kisebb rituálé előzi meg a használatát, és több napos használat mellett fejti ki a hatását, de nekem megéri. A bejegyzésemet ITT olvashatjátok róla.

Balea barackvirágos és gránátalmás tusfürdő. Nem szoktam ilyen termékekről írni, mert itt tényleg annyira egyéni, hogy az adott illat bejön-e valakinek, de most muszáj kivételt tennem. Ez az egyik legfinomabb illatú tusfürdő, amit az utóbbi időben éreztem. Nyárias, frissítő, gyümölcsös. Legszívesebben megkóstolnám, mert annyira fincsi. Szóval ha valaki olcsón szeretne egy jó illatú tusfürdőt, azoknak nagyon tudom ajánlani ezt a változatot.

HAJÁPOLÁS


Nyáron néha elkap a vágy, hogy valami frizurát vagy hullámot varázsoljak a hajamba. Így előszeretettel használok valami hajformázót. Jelenleg egy egyszerű Baleás hajhabbal szoktam ezt megoldani, de sajnos elég száraz érzést nyújt, így másnap célszerű hajat mosni. A kívánságlistámon szerepel valami jó kis tengervizes bongyorító spray, de erről majd később írok. Amit viszont tudok ajánlani - főleg így nyáron - azok nem mások, mint a száraz samponok. Nagy kedvencem a Batiste darabjai. Jelenleg ez a bare változat van, aminek az illatát nem kedvelem, de a hatása szuper. Újdonság jelenleg ez a Balea dinnyés száraz samponja, kicsit intenzív az illata, de egynek nem rossz.

SMINK 


Mint említettem az elején is, nem igazán sminkelek nyáron. Van egy jól bevált arcápolási rutinom, aminek köszönhetően viszonylag szép és hibátlan a bőröm. Nagyon kevés korrektort szoktam felvinni, ha szükségem van egy kis fedésre. Nyáron a fényvédőt úgy alkalmazom, mint valami "sminket", e nélkül nem megyek ki, főleg hosszabb időre. Nagyon kedvelem ezt a Bioderma darabot, kellemes a használata, szép egységes (enyhén világosabb) bőrképet ad, amire a kedvenc bronzosítómat öröm felvinni. Rengetegszer írtam erről a fényvédőről, bővebben ITT olvashattok róla. És akkor konkrét sminkdarabom, amit tényleg szívesen használok az nem más mint az Avon True Glow barnító púdere, aminek a színe tökéletes az én világosabb bőrömhöz. Írtam erről is bővebben, ITT olvashatjátok.

ILLATOK 


Ha másért nem is, de a nyaralásokért, utazásokért és a kellemes illatokért biztosan kedvelem nyarat. Ez a két illatcsoda számomra teljesen megtestesíti a meleg, tengerparti nyaralásokat. Még ha nincs is lehetőségem elutazni minden évben a tengerre, egy vasárnap délutáni sétára szívesen magamra fújom őket és teljesen elárasztanak az emlékek, amiket a part mellett töltöttünk. Coconut Passion Victoria`s Secret testpermet óriási kiszerelésben kapható, édeskés, naptejre emlékeztető illattal bír. Többször írtam erről is, ebből is láthatjátok, hogy mennyire szeretem. Nyugodtan táskába lehet dobni, mert műanyagból van a flakonja, viszont ha nagynak tartjátok, akkor célszerű kisebb méretű, akár utazós flakonba áttölteni, mert a teteje egyszerűen lecsavarható. Én is ezt tettem vele, így a kis 15 ml kiszerelés bárhol elfér. Miami Glow by Jlo illat is kifejezetten trópusi, egyértelműen nyaralásra emlékeztet, szintén naptejes, kókuszos, ananászos illat. Van benne egy kis fanyar jelleg, ami miatt nem olyan tömény, mint az előző darab. Bőrön szappanos jellegű, mintha épp akkor léptünk volna ki a tusoló alól. Nagyon szeretem és örülök, hogy van egy ilyen jellegű illat a készletemben, nagyon szívesen használom, olyan alkalmakkor, mikor valahol kirándulunk vagy sétálunk a városban nyáron. Így mindig a kellemes napokra emlékeztet.


---

Szóval nekem ezek a nyári kedvenceim. A legtöbbet évek óta használom és imádom őket. Lehet sokaknak unalmas, hogy esetleg többször ugyan azok a termékek jönnek nálam elő, de nem igazán szoktam rengeteg újdonságot vásárolni, ha pedig mégis és esetleg be is válik, azokról mindig értesítelek benneteket.

Remélem nálam azért jobban szeretitek a nyári hőséget és szemet kiégető napsütést. Nektek vannak kedvenc évszakhoz köthető termékeitek?


-Rita


1 megjegyzés:

  1. Termékek nagy részét használom, néhány viszont nem igazán felel meg nekem. A bőrproblémam az, hogy amint ki van téve a közvetlen napfénynek, meg kell nyugtatnom és regenerálnom kell. Ehhez a CBD kozmetikumok használom, amelyeknek erős gyulladáscsökkentő hatásai vannak, ezáltal kiváló választás a napfénynek kitett bőr ápolásához.

    VálaszTörlés