Avon True Glow barnító púder - vélemény!


Megérkeztek a nyári Avon újdonságok és már alig vártam, hogy kipróbáljam ezt a bronzosítót. Van itthon egy ősi darabom, ami már lehet megérett a kukára, de eddig még fájt a szívem kidobni. De most, hogy megtaláltam az utódját, már nyugodt szívvel szabadulok meg tőle.

Az True Glow barnító púdert én a -warm glow - árnyalatban választottam és nem kellett csalódnom. Egy kellemes árnyalat, semmi narancsos vagy oda nem illő árnyalattal. Van egy enyhe aranyos fénye, csillogása ami szerintem nyáron szuper. A csomagolás is jó, nagyon egyszerű, semmi csicsa. Van benne egy nagyobb méretű tükör, ami akár ideális is lehet a termék felvitelére, ha például valaki nem otthon sminkkel, bár napközben nem hiszem, hogy sokan igazítanának a bronzosítójukon :)

A termék papírdobozban érkezik, a púder tetején pedig egy műanyag kis lemezke is van, hogy így is védje a terméket?! Nincs erős vagy kellemetlen illata (mint sok bronzosítónak... nem is értem minek oda extra illat), semleges, amolyan púder illat. Négy színben választható a termék, így szerintem mindenki megtalálja a számára ideális árnyalatot. 10 gramm terméket kapunk jelenleg akciósan 1999 forintért, de teljes áron is csak 3199 forint.

Én többféle eszközzel is kipróbáltam a felvitelét, tömöttebb ecsettel természetesebb, natúrabb hatást tudtam elérni, de még nedves szivaccsal is szép lett a bronzosítás. Én az arcomra több helyre is viszek fel belőle, egy keveset az orcákra, a homlokomra és picit az orromra, így lehet egy amolyan valóban "napoztam" hatást elérni, hiszen arcunknak ezek a legkiemelkedőbb részei, ezeket éri és barnítja a Nap először. 

Még az én kimondottan fehér bőrömön is szépen mutatott a -warm glow - árnyalat. Sokszor olyan intenzívek és sötétek a hasonló termékek, hogy előbb tűnök koszosnak mintsem napbarnítottnak.

Egy picit porol a termék, a felesleget én leütögetem az ecsetről, így nem vesz fel sokat. Sajnos én nagyon izzadós vagyok, főleg nyáron 40 fokban, így nem csak a bronzosítóm, hanem nagyjából az egész arcom is elúszik a nap végére. De akik egy klímás, kellemes légtérben dolgoznak és nem kint szaladgálnak, vagy éppen szuper tartós alapjuk van, azok szeretni fogják ezt a terméket!





Kellemes, természetes árnyalat egy leheletnyi arany fénnyel 





Itt pedig egy másik termékkel karöltve láthatjátok a - Mark glow on ragyogást fokozó sminkalappal - amiről hamarosan jön egy külön bejegyzés

Egyszóval megtaláltam a számomra ideális, egyszerű mindennapokban is jól használható bronzosítót. Nyáron előszeretettel használok ilyen termékeket, pirosító helyett. 


Nektek van kedvenc bronzosítótok?

-Rita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése