Aromax Csipkebogyóolaj - vélemény!


Egyik kedvenc termékemről szeretnék nektek most egy kicsit mesélni. Néhány évvel ezelőtt vásároltam meg az első csipkebogyó olajamat és már az első néhány használat után azonnal bele is szerettem a termékbe.

Nekem normál, vízhiányos a bőröm és nincs vele különösebb problémám, de szeretem hidratáltan tartani. Vásárlásakor úgy éreztem az akkori téli hónapokban, hogy a meglévő arckrémem erre talán nem nyújt megoldást. Több helyen is az olajokat javasolták, hiszen mi magunk tudjuk szabályozni, hogy hány cseppet is adagoljunk az arckrémünkhöz, ezzel is gazdagítva azt. 


A termék egy sötét üvegben, pipettás adagolóval érkezik. A benne rejlő olaj enyhén sárgás színű és jellegzetes illatú. Én a dobozában tartom, sötét hűvös helyen, akár a hűtőbe is tehetjük, hogy nehogy megavasodjon. Ami negatívum a csomagolásban az a teteje, ami nem zár pontosan. Képes magától pár fordulatot vissza tekeredni, így utazáshoz nem javaslom.

Én önmagában használom, 2-3 cseppet szoktam eloszlatni az arcom és a nyakam bőrén, kis ütögető mozdulatokkal, a bőrbe tapicskolom.
Használhatjuk reggel és este is, de azt tudni kell, hogy egy fényes, olajos réteget képez a bőrön és csak órák múlva szívódik fel. Esti használatkor a rutinom utolsó lépését képezi, míg nappal a fényvédőm előtt használom. Engem nem zavar, hogy egy kissé fénylő lesz tőle az arcom, főleg mert legtöbbször itthonról dolgozom. 

Sok pozitívumot tulajdonítanak a terméknek. Magas a c-vitamin tartalma és segít a foltok halványításában is. A kezdődő szem körüli apró ráncokat is csökkenti. Én egyértelműen a hidratáló hatása miatt szeretem, ezenkívül nem vettem mást észre. De az biztos, hogy amióta használom sokkal szebb és egységesebb az arcom. Mivel ezenkívül sok más hatékony terméket használok, nehéz lenne már megmondani melyik az a darab, ami a legnagyobb változást hozta.


A terméket nem csak az arcunkon, hanem akár a testápolónkba keverve is használhatjuk. Főleg az extra száraz bőrűeknek lehet szuper. Én az ajkaimon és a kézkrémbe keverve is szoktam alkalmazni. Mint mondtam, az illata picit erőteljes (nincs benne illatanyag) így lehet egyeseknek zavaró lehet. Nekem hosszú évek használata alatt sem okozott semmi problémat és csak ajánlani tudom mindenkinek.


Ti szoktatok olajakat használni?

-Rita

2 megjegyzés:

  1. Az avon miracle glow olaját használom. Nagyon sokáig elég, viszont ez jól hangzik. Ha c vitamint tartalmaz és halványítja a foltokat akkor ide vele. Megnézem bio boltban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem egy próbát megér, ha az arcodon nem is kedvelnéd a bőr más területein is nagyon szuperül működik. Szerintem szemmel láthatóan egységesebb, feszesebb és szebb is a bőröm amióta használom :) Persze nem egy csodaszer de sokkal jobb mint sok drága illatos hatóanyag nélküli krém amint a drogériákban lehet kapni :)

      Törlés