3 népszerű korrektor - vélemény!


A mai bejegyzésben bemutatok és összehasonlítok néhány olyan drogériás korrektort, amit szinte mindenki imád.

Három különböző korrektor van jelenleg a készletemben. Mindegyik a felkapott kategóriába sorolható, én is ezért vásároltam meg őket. Sok helyen szembejöttek velem és már a tudatomba beépülve önkéntelenül is ezeknek vettem le a virtuális polcról. És megmondom őszintén, nem volt alaptalan a népszerűség egyes termékek esetében.


Balról jobbra haladva:





Csalóka lehet a karom belső felén fotózva a szín. A legtöbb árnyalat amit láttok az arcom bőrén nem ennyire elütő. Nem sokat szoktam barnulni a nyár folyamán, de azért sokat tud változtatni még egy-egy árnyalat is az összhatáson.

Nem csak a színek de a texturák is eltérnek. A Catrice darabja a legsűrűbb és legjobban fedő változat, míg a Fitt Me és a Age Rewind hasonlóan könnyedebb sűrűséggel és fedéssel rendelkezik. Persze a fedés mit sem jelent, ha maga a termék olyan sűrű és nehezen eloszlatható, hogy a végeredmény nem lesz szép.

De akkor lássuk is, hogy mit nyújtottak a korrektorok!

MAYBELLINE FIT ME korrektor 


Balról jobbra haladva:

Az első képen korrektor nélkül 
Második képen a bal oldalon a Fit Me 05-ös, míg a jobb oldalon a 10-es árnyalat látható 
A harmadik képen pedig eldolgozva láthatóak a színek 


Mindkét színt kedvelem és egyik sem üt nagyon el a bőrömtől, főleg ha mindkét oldalon ugyan azt használom. A világosabb szín talán télen jobb választás, míg a másik színt nyáron tudom könnyebben képzelni a mindennapokra, hiszen nem ad olyan hűvös, hulla megjelenést nekem. Könnyen eloszlatható, közepesen fedő korrektor, az állaga krémes. Nagyon szeretem használni, mert nem ül a ráncokba és nem is gyűlik össze a nap folyamán sem. Nekem bőven elegendő fedés nyújt a szemem alá. Piros foltokat vagy más bőrproblémákra nem használom (mert nincs), így csak sötétebb karikák elfedésében tudom véleméyezni őket. A nap folyamán szépen a helyén marad és nem kell újra felvinnem.

Applikátoros, kellő mennyiséget vesz fel. Én egy sminkszivaccsal vagy az ujjaimmal szoktam eloszlatni.

6,8 ml - 1690 forint 


MAYBELLINE Instant Age Rewind Eraser Dark Circles Treatment 
 és CATRICE Camouflage Cream korrektor 


Balról jobbra haladva:

Első képen korrektor nélkül 
Második képen a bal oldalon a Age Rewind, míg a jobb oldalon a Catrice látható 
A harmadik képen eldolgozva 

Age Rewind egy nagyszerű termék több szempontból, de sajnos ugyan annyi negatív oldala is van. Kellemes könnyed állaga van, nagyon enyhe, közepes fedéssel. Nekem éppenséggel elegendő amit nyújt, de ennél erősebb karikákra vagy bőrhibákra véletlenül sem lesz elegendő. Tetszene a kiszerelés, hiszen minden cseppje kinyerhető, de ez a szivacsos fej valami borzalom. Nincs értelme, mert a korrektort nem lehet vele eloszlatni és az idő haladtával a szivacs kezd leválni, így még ocsmány is lesz. Nem lehet látni, hogy mennyi terméket "tekertünk" ki. Szóval ez a része nem tetszik. Kicsit lehetne erősebb a fedése, mert ennek van a leggyengébb a 3 termék közül. Illetve jó lenne, ha lenne világosabb szín is. Sajnos ez az árnyalat ami nekem van a legvilágosabb az elérhető darabok közül. Szerintem sokaknak még ez is sötét. Nem ehhez nyúlok legtöbbször, de azért szeretem.

6,8 ml - 2890 forint 

Catrice Camouflage fedő krémje nem is kifejezetten korrektor, így nem teljesen lesz tökéletes az összehasonlítás. Az állaga nagyon sűrű, nehezen eloszlatható. Sajnos a színe picit sötét nekem, így nem igazán használtam sokat, mert a sűrű állaga miatt beleül a ráncokba, így egészen feltűnő. Ezt a sűrű állagot egy nedves szivaccsal lehet lazítani, így nem lesz olyan csúnya. Bőrhibák és pattanások elfedésére ajánlott, vagy nagyon sötét karikákra. Rajtam nem igazán működik, szárítja a bőröm és idővel össze is gyűlik, viszont nagyon sok kommentet olvastam, és rengetegen imádják.

3 gramm - 1050 forint 


Itt pedig az összes termék egy képen látható. Az elsőn természetesen nincs rajtam semmi, a második képen a két Fit Me látható, a harmadikon pedig a bal oldalt az Age Rewind, míg a jobb oldalt a Catrice.

---

Összességében mindegyik termék teljesen jól funkcionál és megértem a nagy rajongást, ami körbelengi őket. Az én kedvencem a Fit Me, mert mindamellett, hogy már van belőle világos szín is, jó a fedése és a kiszerelésében sincs kivetnivalóm.

Nektek van kedvenc korrektorotok?

-Rita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése